Taas ABC pyhäjärvi !!!!

Mikko ja lapset

Käytiin tänään ABC.ravintolassa.Odoteltiin kassalle myyjää.
Ei näkynyt, mutta paikalla ollut S-korttimyyjä oli ystävällinen ja huomattuvaan tilanteen riensi kassalle.Oli outo kassakone joten meni kysymään keittiöstä apua.Ei löytänyt apua vaan palasi yksin koneelle.Paikalla oli silloin jo jono ulko-ovelle asti.Onneksi jonosta tuli yksi vapaalla ollut ihminen joka siirtyi kassan puolelle ja pelasti tilanteen.

Kiitos tälle S-kortti myyjälle ja naiselle joka siirtyi asiakkaasta kassan taakse.Nämä naiset osasi toimia tilanteen tasalla,joten suuri kiitos heille.

Kaikista oudointa oli että samaan aikaa kaksi nuorta myyjä-tyttöstä seisoi noutopöydän vieressä jutellen keskenään, eivätkä tulleet auttamaan vaikka näkivät tilanteen.Eivätkö sitten halunneet tai osanneet?
Joka tapauksessa jäi huono maku.

Perjantaina noin klo:18 Yksi linja-auto porukka tuli ostoksille ja vain 1myyjä.Asiakkaista moni jäi ilman palvelua ja poistui paikalta ostokset tekemättä koska yksi ainut kassa oli käytössä.Myyjiä kyllä liikkui silloinkin liiketilassa kävellen ja haahuillen.
Miksi näin?
Halutaanko tahallaan tehdä liikennemyymälä kannattamattomaksi vai onko myyjät todellakin ammattitaidottomia tumpuloita??
Tosi oudolta tuntuu!!

50

9018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoo

Taidat olla vasta puolen yrittäjä, kun taas natiset Apsista. Lopeta ei kiinnosta!!!

• kirjoittanut itse

Olen todellakin muun alan yrittäjä ja ihmetyttää tuo touhu.
        Onko tosiaankin tuo kaupanala noin kannattavaa että moista touhua katsellaan.
        Omistaja-asiakkaana en tule suvaitsemaan moista touhua ja asiakkaiden halventamista.
        Kyllä palvelun kuuluu toimia yhtähyvin kuinmuillakin ABC-24 asemilla.

• Taksi

Se saatanan sekoilu ja ihmettely vaan jatkuu siellä.Käyn päivittäin tankilla ja ostan myös ruokani .Niissä työvuoroissa on helevetin iso ero.Milloin se alkaa toimia?

• Naapuripellon pehtoori

Enemmän sääntö kuin poikkeus, valitettavasti. Kassoilta puuttuu henkilökunta, ihmiset jonottaa ja työntekijät palaveeraa keskenään jossain sivummalla. Negatiiviset asiat on tuttuja myös muista ketjun "palveluasemilta", joten ilmeisesti konsepti on sellainen, että tälläkin menolla normit täyttyy ja asiakkaita riittää. Mahdollisuuksia olisi kyllä paljon parempaankin.

Miltä kuulostaisi jos tarjolla olisi erittäin ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta, kohtuullinen hintataso, maistuva ja nopeasti pöytään tuleva ruoka, raikkaat salaatit ja maistuva kahvi? Jos pystyt hetkeksi unohtamaan historian rasitteen ja tunteellisen ylireagoinnin, niin poikkea Vaskikelloon. Nyt kun on vertailupohjaa, niin näkee tuonkin uudessa valossa, olkoonkin että sielläkin varmasti on jotain petrattavaa.

En ole missään sidoksissa kumpaankaan paikkaan, omalla rahalla maksava asiakas vain.

• naapurin

pellon pehtoori, mutta näin olen minä jo tehnyt. Kahvi on hyvää, ruoka maittavaa ja annos tulee nopeasti pöytään, eikä tarvitse katsoa velttoja purkaa jauhavia vetelehteviä teinejä...

• Vaskikellokas

Alussa oltiin huolissaan, että miten käy Vaskikellon, mutta tällä menolla näyttää että ei huonosti ainakaan. Vaskikello pystyy kilpailemaan juuri nopeudella, palvelulla, tunnelmallisuudella tien toisen puolen tarjontaan. Kävimme syömässä viikonloppuna ja aikaa meni n.20 min. yhteensä. Siinä ajasa ei apsilta olisi vielä pihviä edes pöytään asti saanut.. Kokemusta on, kun alussa yritimme sielläkin ruokailla...

• Verner
        Vaskikellokas kirjoitti:

Alussa oltiin huolissaan, että miten käy Vaskikellon, mutta tällä menolla näyttää että ei huonosti ainakaan. Vaskikello pystyy kilpailemaan juuri nopeudella, palvelulla, tunnelmallisuudella tien toisen puolen tarjontaan. Kävimme syömässä viikonloppuna ja aikaa meni n.20 min. yhteensä. Siinä ajasa ei apsilta olisi vielä pihviä edes pöytään asti saanut.. Kokemusta on, kun alussa yritimme sielläkin ruokailla...

Muikkuja pystyy joutuin syömään kun tekköö esim.sanomalehestä ratin jonka laittaa suunpäälle ja kaataa niitä itse tai toinen sinne. Siinä ei kauaa vanahene syönnissä

• mikä on

outo sopii hyvin tähän kirjoittajaan jees.

• Mataranmies

Passaa siitä ajella ohi koko risteysalueen, kun
      ette näy oikkein sopivan kumpaa yrittäjää kannattaa suosia.
      Molemmissa oon käyny ja
      eipä nuissa oo välistämistä kummassakkaa.
      Seuraavalle Nesteen asemalle ei oo pitkä matka.

• näyttää teollisuushallilta

ja eipä tuollakaan väen paljoudella roiskita. Henkilökuntakin vaihtuu tiuhaan...

• Mataranmies
        näyttää teollisuushallilta kirjoitti:

ja eipä tuollakaan väen paljoudella roiskita. Henkilökuntakin vaihtuu tiuhaan...

Niin niin niin, mutta onhan siellä kuitenki
        se palvelupiste. Alkoa tarkoitan. Jos on pikkupullo
        oikiaa valtion viinaa ja siihen vielä
        kolome naista, niin mitäpä muuta se ihmislapsi
        vielä kaipailis.

• kun_siellä
        näyttää teollisuushallilta kirjoitti:

kerran kuitenkin palvelu pelaa, toisin kuin pyhäjärven abc:llä!

• Gislaved

Eihän se ole ihme , jos henkilökunnan rekrytoinnin perusteena on vain nuori-ikä muusta seikoista välittämättä.Sitä saa mitä tilaa kuvainollisesti ja voihan sitä ajaa ohi ko. asemasta.

• tuskin...

tuskinpa on se nuori ikä perusteena. Onhan siellä töissä vanhempaakin porukkaa. Ei voi aina nuorien niskaan kaataa asioita. Ihme yleistämistä. Kyllä siellä on töissä nuoria jotka osaavat hommansa ja ovat iloisia asiakaspalvelijoita. Ja ´työntekijät jotka alunperin valittiin sinne, on koulutettu hommaan. Toki matkan varrella on tullut uusiakin joilla tietenkin voi kestää ennenkuin asiat jää mieleen. Tarkastelkaapa joskus kuinka monta askelta yhdelle tyttöselle tulee sahatessa kassojen väliä.

• Käynyt

Palvelu kyseisessä paikassa on ollut moitteetonta ruoka on hyvää ja ostokset olen tehnyt kätevästi saman katon alta,ei moitteen sijaa.Ja se vihreä kortti on mukava,bonusta kertyy.

• on se
        Käynyt kirjoitti:

Palvelu kyseisessä paikassa on ollut moitteetonta ruoka on hyvää ja ostokset olen tehnyt kätevästi saman katon alta,ei moitteen sijaa.Ja se vihreä kortti on mukava,bonusta kertyy.

vihreäkortti, niin kuin kaikkien muidenkin ketjujen kortit!

• Bonusta
        on se kirjoitti:

vihreäkortti, niin kuin kaikkien muidenkin ketjujen kortit!

Kertyy mukava summa vuoden mittaan,huijjaamista tai ei,jostain syystä tilille napsahtaa satasia vuodessa.S-bonus on kuitenkin paras kaikista mitä minulla on.
        Saan myös monesta muusta kyseisiä Bonuksia,kannattaa ottaa nuokin roposet pois,saan polttoaineista ruoka ostoksista vakuutusmaksuista ym.ym.Minusta se on hyvä kortti.

• Ajelen mersulla
        Bonusta kirjoitti:

Kertyy mukava summa vuoden mittaan,huijjaamista tai ei,jostain syystä tilille napsahtaa satasia vuodessa.S-bonus on kuitenkin paras kaikista mitä minulla on.
        Saan myös monesta muusta kyseisiä Bonuksia,kannattaa ottaa nuokin roposet pois,saan polttoaineista ruoka ostoksista vakuutusmaksuista ym.ym.Minusta se on hyvä kortti.

Mutta jos kaikki heitetään bnuskortit roskikseen, niin kilpailu asetelma kuitenkin
        on yritysten otettava huomioon. Asiat olisi yksinkertaisimpia eikä tarvitsisi joka kassalla
        vastailla, että ei oo eskorttia eikä minkään
        muunkaan puljun korttia.

• Ihmettä
        Ajelen mersulla kirjoitti:

Mutta jos kaikki heitetään bnuskortit roskikseen, niin kilpailu asetelma kuitenkin
        on yritysten otettava huomioon. Asiat olisi yksinkertaisimpia eikä tarvitsisi joka kassalla
        vastailla, että ei oo eskorttia eikä minkään
        muunkaan puljun korttia.

Mitä ihmettä tuo mersu tähän liittyy,nykyään on joka toisella mersu joka toisella japsi ja muutama kymmenen samanlaista mustaa Farmari volvoa.Elintaso mittariko tuo Mersu on???

• Ajelen mersulla
        Ihmettä kirjoitti:

Mitä ihmettä tuo mersu tähän liittyy,nykyään on joka toisella mersu joka toisella japsi ja muutama kymmenen samanlaista mustaa Farmari volvoa.Elintaso mittariko tuo Mersu on???

Noo tuossa oli vain sivujuonne siitä mannevitsistä.
        "Ei minulla oo Eskorttia, minä
        ajelen Mersulla", sano romanitäti sokoksen
        kassalla kun s-korttia kysyttiin.
        Mitä romanipoika sanoi kätilölle, kun kurkisti
        maailmaan?: "Osta hyvä karvakaulus".
        Taisinpa taas poiketa asiasta. ABC taisi olla
        pääaihe.

• Asiakas?
        tuskin... kirjoitti:

tuskinpa on se nuori ikä perusteena. Onhan siellä töissä vanhempaakin porukkaa. Ei voi aina nuorien niskaan kaataa asioita. Ihme yleistämistä. Kyllä siellä on töissä nuoria jotka osaavat hommansa ja ovat iloisia asiakaspalvelijoita. Ja ´työntekijät jotka alunperin valittiin sinne, on koulutettu hommaan. Toki matkan varrella on tullut uusiakin joilla tietenkin voi kestää ennenkuin asiat jää mieleen. Tarkastelkaapa joskus kuinka monta askelta yhdelle tyttöselle tulee sahatessa kassojen väliä.

Se muutaman päivän perehdyttäminenkö koulutus??
        Missäs näät ne vanhemmat asian osaaavat työntekijät.Etpä ole tainnut mtään palveluja käyttää joten olet onnellinen kuin venakko aikanaan joka päivän jonotettuaan limpun sai ja oli onnellinen vai oisko pikku tyttäres siellä töisssä purkkaa jauhamassa.

• Nälkä taas

Siellä on palautelaatikko seinässä.Ainakin minä olen laittanut sinne palautteen yhtään kaunistelematta.Samoin ABC,n sivulla on mahdollista antaa palautetta.Tosin vastauksia en ole saanut pyynnöistä huolimatta,voihan kyllä olla että asiaa ei ole vielä käsitelty.Kyllä asiakkaan pitää saada kunnon palvelu eikä mitään:"emmä tiiä" vastauksia.
      ABC on mielestäni hyvä paikka ja tarpeellinen palvelu.Toivon että paikka pyörii kannattavana joten,OTTAKKAA EDES MUUTAMA KOKEMUSTA OMAAVA HENKILÖ TÖIHIN SIIHEN MUKSUTEEKKIIN NIIDEN LAPSUKAISTEN TILALLE ETTÄ HOMMA TOIMISI!!!!!

• Kelpaavan

nelostietä ajaville,aina on pirusti porukkaa kun olen itse käynyt.
        Minulle on homma toiminut tosi hyvin,aina olen lähtenyt tyytyväisenä,massuli täynnä niin autolla kun minullakin,näkyypä tuo muijakin tulevan ruokakassin kanssa autoon harva se kerta.
        saamme kaikki tarvittavat sieltä.
        Onnistunut paikka näille sadoille mitkä päivittäin käyvät.
        Paikka vaan on tullut tarpeeseen.Kymmenen pisteen paikka.Nuoret myyjät on ilo silmälle.

• osoite

• Ongelmia
        osoite kirjoitti:

Samaa haivainnoin Kuopiossa Pitkälahden ABC :llä , vain yksi myyjä paikalla muut olivat tauolla, vaikka kahvijono oli pitkä, 10 - 11 aikoihin.

http://www.abcasemat.fi/lomakkeet/palaute

ABC asemilla yleensä asioi kesäisin valtava määrä Turistibusseja,niissähän on yleensä tuo 50 matkustajaa,ja kun niitä tulee 2 bussia kaikki kun haluavat syömään mitä teet,ABC asemat missä olen ollut selviävät hienosti tuollaisesta hetkellisestä ryysiksestä,olen seurannut tuollaista tapahtumaa missä olen liikkunut.Kyllä bussikuski yleensä kiertää pikkuholtamot missä istumapaikkoja on parikymmentä,ja missä ei ole ruokapalveluja eikä mahdollisuus ostoksien tekoon.Ymmärrettävästi tilanne on pienille huoltamoille kinkkinen.Vain hyvää palautetta minulta.ABC:lle

• ABC.llä
        Ongelmia kirjoitti:

ABC asemilla yleensä asioi kesäisin valtava määrä Turistibusseja,niissähän on yleensä tuo 50 matkustajaa,ja kun niitä tulee 2 bussia kaikki kun haluavat syömään mitä teet,ABC asemat missä olen ollut selviävät hienosti tuollaisesta hetkellisestä ryysiksestä,olen seurannut tuollaista tapahtumaa missä olen liikkunut.Kyllä bussikuski yleensä kiertää pikkuholtamot missä istumapaikkoja on parikymmentä,ja missä ei ole ruokapalveluja eikä mahdollisuus ostoksien tekoon.Ymmärrettävästi tilanne on pienille huoltamoille kinkkinen.Vain hyvää palautetta minulta.ABC:lle

Ei edes yhden bussikuorman palvelu näy onnistuvan.Ostokset jäi koreihin lattialle ja hihnalle,kun ei tyttöset osanneet työtänsä.Milläs sitä puolustat.Pitäsköhän tehä jottain asian hyväksi??

• kjhskdhjaksd
        ABC.llä kirjoitti:

Ei edes yhden bussikuorman palvelu näy onnistuvan.Ostokset jäi koreihin lattialle ja hihnalle,kun ei tyttöset osanneet työtänsä.Milläs sitä puolustat.Pitäsköhän tehä jottain asian hyväksi??

palkata vaikka lisää väkeä?! vai.. ei yksi ihminen varmaan kerkiä joka helvetin kassalle! argh...

• SE HOMMA

TOIMI MYÖSKÄÄN HAAPAJÄRVEN ABC:LLÄ.vai mikä pikku teboil se oli.

• kirjoittamaan ensin

ennen kuin kommentoit!

• helvetin kirjotusvirhe
        kirjoittamaan ensin kirjoitti:

ennen kuin kommentoit!

tuossa oli...tollo?

• kun...
        helvetin kirjotusvirhe kirjoitti:

tuossa oli...tollo?

siinä olisi pitänyt lukea "haapajoen abc:llä"

• on herännä
        kun... kirjoitti:

päikkäreiltä,joko äitee keittää kahvia rusinapullalle!

• piru prkl
        kun... kirjoitti:

olikin virhe :D anteeksi kuomaseni.HAAPAJOEN ABC:llä.

• tuo sinunkaan
        kirjoittamaan ensin kirjoitti:

ennen kuin kommentoit!

kielenkäyttö.

• Maksu pääkassalle.

Kysyin myyjältä mikä kassa on pääkassa? Emmä tiiä,oli vastaus?!?!? Vierestä meni siivooja joka kertoi mikä on pääkassa ja palvelee nyt.Että sellainen tapaus taas muksuteekki ABC,llä.

• höhhöö

pitänee lähteä tarkkailemaan tilannetta...

• hmmmdfsdf

olikohan 'myyjällä' päällä vihreä paita? Jotenkin vain kuulostaa uskomattoamlta.. Katsokaa tarkkaan, siellä on olemassa myös näitä harjoittelijoita.

• Haapajärvisen

"johtajan" valita sitten paremmat työntekijät.sillä siitä selvitään.

• ABC:n naisilta

olipa sitten aamuyö taikka aikainen aamu tai ilta, aina on palvelu pelannut.Johtajakin on hyörinyt tiskin takana.

• eilen käytiin

syömässä ja hyvin pelas,just kerkes salaatit syödä,niin oli pihvit pöydässä..hyvin toimii!!

• mutta kun aina
        eilen käytiin kirjoitti:

syömässä ja hyvin pelas,just kerkes salaatit syödä,niin oli pihvit pöydässä..hyvin toimii!!

tulee jtn isoa ja uutta,siitä pitää jonkun napista..elmämä on.

• muta eihän
        eilen käytiin kirjoitti:

pihviruokaan kuulu salaatti! Olet ryöstänyt paikan!!!

• Nimetön
        muta eihän kirjoitti:

pihviruokaan kuulu salaatti! Olet ryöstänyt paikan!!!

ei se synti oo?

• neiti_reissaaja

Pyhäjärven ABC:lla asioi lähinnä pakon edessä harvakseltaan ja silloinkin vain siellä kaupan puolella. Kerran oon ruokaillut ja se riitti, liian karmea kokemus. Ja palautettakin on annettu juu.

Näyttäis ABC:n pihassa autot vaan seisovan parkissa, mut jos sisällä menee käymään niin pari asiakasta korkeintaan näkyy.

Vaskikellolla on hintansa arvoiset ruuat ja hyvä palvelu. Suosittelen, vaikka ennen Vaskikellolla en käynyt. Nykyään käyn.

• enkäy

niissä abc asemilla käy kun kepulaiset ja ei ne mitään palvelua tarviikaan

• Rahtari.

ABC-myös matkailijat ovat ottaneet sen omakseen,saahan sieltä kaikkea reissunpäälle ja edullisesti,ei mitään kiskurihintoja,loistava ruoka ja saa syödä omaan tahtiin,ei käsketä pois.. rekkamiehiäkään.

• ex-paikkakuntalainen

Sen kymmenisen kertaa mitä olen pakon edessä joutunut sillä abc:llä asioimaan on jokainen kerta jäänyt paska maku suuhun, jos ei ruoasta niin sit palvelusta! Ruoka on mikropöperöitä kamalampaa, höysteenä jonkun teinixin hiuskarva. Nytkin perjantai yönä pakosta juomapullon sieltä hain ja tiskin takana kaksi metrinen rastapää jonka naamalta paistoi vitutus kilometrin päähän. Sitä edellisellä kerralla jonotin vartin tiskillä ja odotin myyjää monen muun ihmisen tavoi. Onneksi aika kului rattoisasti muiden asiakkaiden kanssa haukkuessa kyseistä asemaa. Syömään pari kertaa erehdytty. Ensimmäisellä kerralla listalta tilatut ruoat jäivät pöytään, niin kamalaa moskaa, toisella kerralla seisovasta pöydästä saatiin kylmää kalaa ja paakkusta muussia.
      Mieluummin tästä eteenpäin nälkäkuoleman partaalla ja janoon syön lunta.
      Ja se joka väitti et haastattelun kautta valittu parhaat työntekijät! Joopajoo, töihin valittiin ne joille tarvitsee maksaa alimmanluokan palkkaa. Se on totuut.

• Kefiiri

Tiedän jotain sillä moni ammattitaitoinen haki hommaan, mutta kun heille ois pitänyt maksaa oikeaa palkkaa niin eipä otettu. Vain harva ammattitaitoinen pääsi ja hoitaa homman kyllä.
        Mutta eihän ne pikkutytöt jotka ei tiedä alasta mitään hommia osaisi.
        Lisäksi vaihtuvuus on kova.
        Ottavat staffpointin ja varamiespalvelun kautta, eli vuokratyövoimaa. Miten SOK voi mennä niin alas ?

Suuntaus on yleinen ja täytyy sanoa jotta mukavaa on käydä Vaskikellolla kun näkee että sen hekilöstöpolitiikka on kunnossa. Asian ymmärtää kyllä jokainen aikuinen ihminen.

• se vaan on
        Kefiiri kirjoitti:

Tiedän jotain sillä moni ammattitaitoinen haki hommaan, mutta kun heille ois pitänyt maksaa oikeaa palkkaa niin eipä otettu. Vain harva ammattitaitoinen pääsi ja hoitaa homman kyllä.
        Mutta eihän ne pikkutytöt jotka ei tiedä alasta mitään hommia osaisi.
        Lisäksi vaihtuvuus on kova.
        Ottavat staffpointin ja varamiespalvelun kautta, eli vuokratyövoimaa. Miten SOK voi mennä niin alas ?

Suuntaus on yleinen ja täytyy sanoa jotta mukavaa on käydä Vaskikellolla kun näkee että sen hekilöstöpolitiikka on kunnossa. Asian ymmärtää kyllä jokainen aikuinen ihminen.

Vuokrapalvelut hyviä kun on tosi tarvis vähäksi aikaa, mutta jotkut näyttävät käyttävän tätä kanavaa jatkuvasti. Ei ihme, että kasvot vaihtuu ja imago kärsii. Se on sitä kulujen minimointia, jotta voi kertoa tiinpäätöksessä miten viime vuosi menikään. En voi kuin ihmetellä miten yksi pysäkki-asema voi antaa niin monelle aihetta kehua moista liikettä tai moittia. Itse kun liikun maailmalla niin katselen aina tienvarresta aivan muita levähdys-, kahvi- tai ruokapaikkoja kuin noita super-hyper hygieenisiä samanlaisia ketjupaikkoja, olkoon ne sitten nimeltään mitä tahansa. Parhaat kahvit, ruuat saa aivan yksityisiltä yrittäjiltä, joiden olemassaolo perustuu palveluun ja laatuun, ei mihinkään näennäiseen korttiin tai mukamas etuun. Loppujen lopuksi ne edut maksaa joku, ilmaista lounasta ei ole. eli kun kehutte satasistanne niin voipi olla että olette tuotteiden hinnassa sen jo maksaneet moneen kertaan. En ole pyhäjärvinen, en haapajärvinen enkä taida tullakkaan koskaan, jos tämän palstan kirjoitelmat kertovat asukkaiden ajatusmaailmasta jotakin.

• kovat on ajat
        se vaan on kirjoitti:

Vuokrapalvelut hyviä kun on tosi tarvis vähäksi aikaa, mutta jotkut näyttävät käyttävän tätä kanavaa jatkuvasti. Ei ihme, että kasvot vaihtuu ja imago kärsii. Se on sitä kulujen minimointia, jotta voi kertoa tiinpäätöksessä miten viime vuosi menikään. En voi kuin ihmetellä miten yksi pysäkki-asema voi antaa niin monelle aihetta kehua moista liikettä tai moittia. Itse kun liikun maailmalla niin katselen aina tienvarresta aivan muita levähdys-, kahvi- tai ruokapaikkoja kuin noita super-hyper hygieenisiä samanlaisia ketjupaikkoja, olkoon ne sitten nimeltään mitä tahansa. Parhaat kahvit, ruuat saa aivan yksityisiltä yrittäjiltä, joiden olemassaolo perustuu palveluun ja laatuun, ei mihinkään näennäiseen korttiin tai mukamas etuun. Loppujen lopuksi ne edut maksaa joku, ilmaista lounasta ei ole. eli kun kehutte satasistanne niin voipi olla että olette tuotteiden hinnassa sen jo maksaneet moneen kertaan. En ole pyhäjärvinen, en haapajärvinen enkä taida tullakkaan koskaan, jos tämän palstan kirjoitelmat kertovat asukkaiden ajatusmaailmasta jotakin.

varmasti pienyrittäjän sydämmeen lomautuksineen kaikkineen,maailma on kova mutta toivottavasti on tilaa kaikille vaikeuksista huolimatta,ymmärrän yskän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3121
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1055
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      801
    Aihe