Nainti hevosen selässä!

Ridinggirl

Heij! Onko kukaan kokeillut naintia hevosen selässä!? Tai ratsatusta nakuna hevosella!? Jos on niin kertokaa miltä tuntui! Minua kiinostaisi kokella niitä.

51

9345

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu on!

      Morjesta kaikille! Me ollaa kokeiltu sitä viime kesänä muutaman kerran ja oli se meistä ainakin tosi kiva kokemus.Tuli seksi touhuihin uutta puhtia!Kannattaa kokeilla jos on vaan mahdollisuus. Olen myös kokellut ratsastusta hevosella nakuna ja se myös tuntuu ainakin minusta erittäin kivalta ja myös ukkoni on sanoi pitävän siitä. Olisi kivaa jos toisetkin kertoisivat ketkä ovat kokeilleet näitä juttuja!!? Löytyisiköhän tämän aihesia kuvia netistä?? Onko kukaan nähnyt??

      • Naitte siis hevosen selässä. Miten päin olitte Siis millainen asento?


    • Lady Godiva

      Heippa! Minä olen nakuratsastanut nuutaman kerran hevosella! nussimista en ole kokeillut!Ei ole löytynyt sopivaa miestä joka uskaltaisi tulla mukaan?

      • Kaksin

        ..erittäin mielelläni. Olen ratsastellut vähän aikaisemmin ja tosi innostunut ;-)


      • Lady Godiva
        Kaksin kirjoitti:

        ..erittäin mielelläni. Olen ratsastellut vähän aikaisemmin ja tosi innostunut ;-)

        Heippa! Olisitko kiinostunut asiasta? Kerro tarkemmin??


      • Kaksin
        Lady Godiva kirjoitti:

        Heippa! Olisitko kiinostunut asiasta? Kerro tarkemmin??

        ..olen pari kertaa aikaisemmin ratsastanut alasti ja se on tosi mukavan tuntuista, valitettavasti vain ilman partneria. Ensimmäinen kerta oli ilman satulaa maalla työhevosella, ja toinen kerta Kanarian-saarilla (siittäkin on kyllä monta vuotta).
        En tunne ketään jolle voisin ehdoittaa alasti ratsastamista ja varsinkaan vileä kaksin yhden hevosen selässä, ja samalla naimatouhuista puhumattakaan, muuta haluja on. Muuten olen ratsastellut aina kun on mahdollisuus, mutta valitettavasti aivan liian harvoin. Eli tosi kiinnostavalta kuullostaa tuo ehdoituksesi.
        Ratsastuksesta minulla on eräs mielenkiintoinen kokemus, olin kerran (salaa) katselemassa kun eräs tyttö ratsasti, mutta sitä juttua en nyt jatka tässä sen enempää.
        Jos haluat niin vosimme jatkaa keskustelua kaksin? omien s-postien kautta...tai sitten näin.
        Hauskoja ratsastushetkiä ;-)


      • berg
        Kaksin kirjoitti:

        ..olen pari kertaa aikaisemmin ratsastanut alasti ja se on tosi mukavan tuntuista, valitettavasti vain ilman partneria. Ensimmäinen kerta oli ilman satulaa maalla työhevosella, ja toinen kerta Kanarian-saarilla (siittäkin on kyllä monta vuotta).
        En tunne ketään jolle voisin ehdoittaa alasti ratsastamista ja varsinkaan vileä kaksin yhden hevosen selässä, ja samalla naimatouhuista puhumattakaan, muuta haluja on. Muuten olen ratsastellut aina kun on mahdollisuus, mutta valitettavasti aivan liian harvoin. Eli tosi kiinnostavalta kuullostaa tuo ehdoituksesi.
        Ratsastuksesta minulla on eräs mielenkiintoinen kokemus, olin kerran (salaa) katselemassa kun eräs tyttö ratsasti, mutta sitä juttua en nyt jatka tässä sen enempää.
        Jos haluat niin vosimme jatkaa keskustelua kaksin? omien s-postien kautta...tai sitten näin.
        Hauskoja ratsastushetkiä ;-)

        Haluaisin kuulla tarinasi! Kirjoitatko minulle sen vaikka sähköpostiini niin lähetän sinulle puolestani tosihyviä kuvia joita olen löytänyt netistä tai kertomuksia (jotka vain ovat Englannin kielellä).

        Haluaisin keskustella myös naisten kanssa tästä aiheesta!


      • Lady Godiva
        Kaksin kirjoitti:

        ..olen pari kertaa aikaisemmin ratsastanut alasti ja se on tosi mukavan tuntuista, valitettavasti vain ilman partneria. Ensimmäinen kerta oli ilman satulaa maalla työhevosella, ja toinen kerta Kanarian-saarilla (siittäkin on kyllä monta vuotta).
        En tunne ketään jolle voisin ehdoittaa alasti ratsastamista ja varsinkaan vileä kaksin yhden hevosen selässä, ja samalla naimatouhuista puhumattakaan, muuta haluja on. Muuten olen ratsastellut aina kun on mahdollisuus, mutta valitettavasti aivan liian harvoin. Eli tosi kiinnostavalta kuullostaa tuo ehdoituksesi.
        Ratsastuksesta minulla on eräs mielenkiintoinen kokemus, olin kerran (salaa) katselemassa kun eräs tyttö ratsasti, mutta sitä juttua en nyt jatka tässä sen enempää.
        Jos haluat niin vosimme jatkaa keskustelua kaksin? omien s-postien kautta...tai sitten näin.
        Hauskoja ratsastushetkiä ;-)

        Tosi kivaa! Minä pidän eniten kun hevosella on satula se kiihottaa ainakin minua viellä enemmän kun pelkä karvapinta.Kun tuntee sileän nahan paljasta peppua ja reisiä vasten.Tietenkin siitä voi olla kahta mieltä mutta minusta ainakin näin on parempi.


      • Kaksin
        Lady Godiva kirjoitti:

        Tosi kivaa! Minä pidän eniten kun hevosella on satula se kiihottaa ainakin minua viellä enemmän kun pelkä karvapinta.Kun tuntee sileän nahan paljasta peppua ja reisiä vasten.Tietenkin siitä voi olla kahta mieltä mutta minusta ainakin näin on parempi.

        ...minäkin pidän enemmän, nahkapinta paljasta ihoa vasten mmmmmmmmmmmmm ;-) ja vielä kun saisi samlla rakastella hevosen rytmissää, mikä sen parempaa voisi olla ?!


      • Lady Godiva
        Kaksin kirjoitti:

        ...minäkin pidän enemmän, nahkapinta paljasta ihoa vasten mmmmmmmmmmmmm ;-) ja vielä kun saisi samlla rakastella hevosen rytmissää, mikä sen parempaa voisi olla ?!

        Kerro tarkemmin miltä se tuntui?


      • Berg
        Lady Godiva kirjoitti:

        Kerro tarkemmin miltä se tuntui?

        Minulla on Yahoossa oma klubi jossa on jäseniä kaikkialta maailmasta 1200. Kaikkia kiinnostaa juuri tämä aihe. Olen siellä ainut suomalainen.
        Eräs johtava lääkäri USA:ssa kuuluu ryhmääni ( nainen called McClellan ) ja hän oli myös sitä mieltä, että kun ratsastaa alasti satulassa hevosen selässä, se tuntuu parhaalta. Hänellä on oma farmi jossa on paljon hevosia vain ja ainoastaan oman intressinsä takia. Hänellä on myös useita erinlaisia satuloita joista hän lähetti kuvia ja jokaisessa kuvassa satulat olivat kiihottavasti märkiä sillä kuvat oli otettu hänen tultuaan juuri ratsastamasta!
        Olen chattaillut hänen kanssaan ;-)


      • berg kirjoitti:

        Haluaisin kuulla tarinasi! Kirjoitatko minulle sen vaikka sähköpostiini niin lähetän sinulle puolestani tosihyviä kuvia joita olen löytänyt netistä tai kertomuksia (jotka vain ovat Englannin kielellä).

        Haluaisin keskustella myös naisten kanssa tästä aiheesta!

        Kuvat kiinnostaisi kyllä... Sekä tarinat.


      • Berg kirjoitti:

        Minulla on Yahoossa oma klubi jossa on jäseniä kaikkialta maailmasta 1200. Kaikkia kiinnostaa juuri tämä aihe. Olen siellä ainut suomalainen.
        Eräs johtava lääkäri USA:ssa kuuluu ryhmääni ( nainen called McClellan ) ja hän oli myös sitä mieltä, että kun ratsastaa alasti satulassa hevosen selässä, se tuntuu parhaalta. Hänellä on oma farmi jossa on paljon hevosia vain ja ainoastaan oman intressinsä takia. Hänellä on myös useita erinlaisia satuloita joista hän lähetti kuvia ja jokaisessa kuvassa satulat olivat kiihottavasti märkiä sillä kuvat oli otettu hänen tultuaan juuri ratsastamasta!
        Olen chattaillut hänen kanssaan ;-)

        Lukisin asiasta mielelläni lisää...


    • Daphne

      Ratsastaminen ilman satulaa on ihanaa! Pitäisi olla vain paikka jossa kukaan ei ole katsomassa jos ratsastaa nakuna, en ole sitä kokeillut mutta olen ratkaissut asian helposti: ratsastelen hame päällä kesäisin ja hameen alla ei ole mitään! Olen aivan märkä jo pelkästä ajatuksesta päästä taas hevosen selkään!
      KOKEILE ja taatusti nautit! Minä nautin eniten kun istun ihan niskaa vasten.

      • Ridinggirl

        Tervehdys ja kiitos vastauksesta!! On kivaa huomata että jotkut toisetkin harrastavat nakuratsastusta? Minä itsekin käytän samanlaista tekniikkaa eli menen hame pällä jos ei ole muuten mahdollista mennä.Jos sinua kiinostaa niin voidaan keskustella enemmämkin tästä aiheesta!?


      • Daphne
        Ridinggirl kirjoitti:

        Tervehdys ja kiitos vastauksesta!! On kivaa huomata että jotkut toisetkin harrastavat nakuratsastusta? Minä itsekin käytän samanlaista tekniikkaa eli menen hame pällä jos ei ole muuten mahdollista mennä.Jos sinua kiinostaa niin voidaan keskustella enemmämkin tästä aiheesta!?

        Kyllä kiinnostaa keskustella kanssasi!


      • Naked Rider
        Ridinggirl kirjoitti:

        Tervehdys ja kiitos vastauksesta!! On kivaa huomata että jotkut toisetkin harrastavat nakuratsastusta? Minä itsekin käytän samanlaista tekniikkaa eli menen hame pällä jos ei ole muuten mahdollista mennä.Jos sinua kiinostaa niin voidaan keskustella enemmämkin tästä aiheesta!?

        Morjesta! Tällä olisi yksi vapaamies joka on kiinostunut nakuna ratsastamisesta ja on myös kokemusta siitä.Sen takia etsin heppanaista joka on myös kiinostunut siitä! Minulla on kaksi hevosta itselläni ja harrastan muutenkin ratsatamista.Ja jos löytyisi nainen joka uskaltaisi kokella naintia hevosen selässä niin lähtisin kyllä kokeilemaan!!Kirjoitelkaa!!!!


      • Daphne
        Ridinggirl kirjoitti:

        Tervehdys ja kiitos vastauksesta!! On kivaa huomata että jotkut toisetkin harrastavat nakuratsastusta? Minä itsekin käytän samanlaista tekniikkaa eli menen hame pällä jos ei ole muuten mahdollista mennä.Jos sinua kiinostaa niin voidaan keskustella enemmämkin tästä aiheesta!?

        Minä nautin siitä, että tunnen elävän eläimen reisieni välissä. Tunnen eläimen vahvat lihakset reisiäni vasten, miten ihana on puristaa reisillä sen kylkiä ja miten hallitsen suurta voimakasta eläintä ja ahhh...miten hyvältä tuntuukaan kun hevonen liikkuu, kun istun etukenossa koko painollani varsinkin sen niskaa vasten...

        Kiihotun seksikkäistä, riettaista alusasuista. Joskus pukeudun nailon sukkiin, sukkanauhoihin ja nousen sitten hevosen selkään. Nyt on lopetettava tai menee yöunet ;-)


      • Lady Godiva
        Daphne kirjoitti:

        Minä nautin siitä, että tunnen elävän eläimen reisieni välissä. Tunnen eläimen vahvat lihakset reisiäni vasten, miten ihana on puristaa reisillä sen kylkiä ja miten hallitsen suurta voimakasta eläintä ja ahhh...miten hyvältä tuntuukaan kun hevonen liikkuu, kun istun etukenossa koko painollani varsinkin sen niskaa vasten...

        Kiihotun seksikkäistä, riettaista alusasuista. Joskus pukeudun nailon sukkiin, sukkanauhoihin ja nousen sitten hevosen selkään. Nyt on lopetettava tai menee yöunet ;-)

        Olen minäkin mennyt joskus ilman satulaa mutta minusta saan paremman kiihotuksen satulassa! Oletko koskaan kokeillut miltä satulassa tuntuu ratsastaa?? L.G.


      • Daphne
        Lady Godiva kirjoitti:

        Olen minäkin mennyt joskus ilman satulaa mutta minusta saan paremman kiihotuksen satulassa! Oletko koskaan kokeillut miltä satulassa tuntuu ratsastaa?? L.G.

        En ole koskaan kokeillut satulassa koska hevonen jolla ratsastan kesäisin, on vain vanha työhevonen ja sillä ei ole satulaa. Olishan se kiva kokeilla joskus miltä tuntuisi satulassakin.


      • Lady Godiva
        Daphne kirjoitti:

        En ole koskaan kokeillut satulassa koska hevonen jolla ratsastan kesäisin, on vain vanha työhevonen ja sillä ei ole satulaa. Olishan se kiva kokeilla joskus miltä tuntuisi satulassakin.

        Sinun pitäisi tulla kokeilemaan niin tuntisit kuikka ihanaa se on!Minä voisin sen järjestää!


      • Kaksin
        Lady Godiva kirjoitti:

        Sinun pitäisi tulla kokeilemaan niin tuntisit kuikka ihanaa se on!Minä voisin sen järjestää!

        ...sitä voisi kokeilla ?


      • Daphne
        Lady Godiva kirjoitti:

        Sinun pitäisi tulla kokeilemaan niin tuntisit kuikka ihanaa se on!Minä voisin sen järjestää!

        Minulle nämä ratsastus sessionit ovat niin henkilökohtaisia että haluan olla ehdottomasti yksin hevosen kanssa. Joteskin nolottaisi jos joku näkisi enkä tiedä nauttisinko silloin täysillä. Ostan kyllä satulan ensi kesänä.


      • phantom
        Ridinggirl kirjoitti:

        Tervehdys ja kiitos vastauksesta!! On kivaa huomata että jotkut toisetkin harrastavat nakuratsastusta? Minä itsekin käytän samanlaista tekniikkaa eli menen hame pällä jos ei ole muuten mahdollista mennä.Jos sinua kiinostaa niin voidaan keskustella enemmämkin tästä aiheesta!?

        Menetkö satulalla vai ilman? Harrastatko yksin?


    • pera

      Kävelin niityllä ja näin kun nainen yritti päästä suuren, mustan orin selkään. Ori oli kuitenkin niin korkea, ettei nainen sinne pääse omin avuin ja niin hän pyysi minulta apua. Kävelin naisen luokse ja hän kertoi, kuinka ori oli karannut tallilta ja kuinka hän oli lähtenyt autolla sen perään. Nyt hänen pitäisi viedä ori takaisin mutta hän haluaisi ensin ratsastaa sen selässä "vaivan palkaksi" sillä hänellä oli ollut ratsastuskokemusta jo 11 vuotta. Hän pyysi minua nostamaan itsensä orin selkään. Tietysti autoin häntä! Hän oli pukeutunut punaiseen seksikkääseen, hieman avonaiseen puseroon ja keltaiseen kellohameeseen. Jalassaan hänellä oli korkeakorkoiset nilkkurit ja mustat nailon sukkahousut ( niin ainakin luulin...). Hän yritti peittää kädellään hameenhelmojaan etten näkisi hänen hameensa alle ja vaivautuneena ojensin käteni jonka päälle hän sitten astuu ja äkkiä hän sitten kiepsauttikin jalkansa orin selän yli - ja näin, että hänellä oli hameen alla nailon sukat sekä sukkanauhat! Näky oli niin kiihottava että tunsin puristavan tunteen housujeni sisällä! Nainen nautti suunnattomasti päästessään hevosen paljaaseen selkään ja hän kysyi, minne olin menossa. Ilmoitin olevani menossa kylälle missä hevostallikin oli ja nainen pyysi minua nousemaan myös hevosen selkään. Ratsastettaisiin yhdessä tallille ja voitaisiin vielä ratsastella hieman niitylläkin yhdessä ensin. Minulla ei ollut kokemusta ratsastuksesta mutta ajatus että saisin istua hänen takanaan läheisessä kosketuksessa, rohkaisi minua ja suostuin. Hän ratsasti läheiselle suurelle kivelle josta sitten nousin naisen taakse. Hän hieroi pyllyään orin selässä päästäkseen eteenpäin ja tämä kiihotti minua vain enemmän. Pian hän istui hevosen niskaa vasten. Ulkopuolisen silmissä kaikki oli ihan säädyllistä mutta tiesin, että hänen hameen allaan tapahtui todella kiihottavia asioita. Hänen pillunsa painoi koko painollaan hevosen niskaa vasten ja hevosen kävellessä klitoris hankasi hevosen liikkeiden tahdissa voimakkaasti. Hän puristi voimakkaasti nailonsukilla verhoiltuja, seksikkäitä reisiään hevosen kylkiä vasten ja hän tunsi hevosen voimakkaat lihakset, vahvan selän sekä sen liikkeet reisiensä välissä.
      Minua koko tämä ajatus kiihotti ja elimeni turposi suureksi. Ratsastimme kevyttä ravia ja painauduin naista vasten pitäen tiukasti kiinni hänen vyötäisiltään. Olen komea, 100 kg painava 185 cm pitkä...en suinkaan läski mutta en mikään kehonrakentajatyyppikään vaan lähinnä tukeva, vahvarakenteinen voimanostaja-tyyppi ja nainen tunsi voimani. Hän potki hevosen kylkiä piikkikoroillaan saaden hevosen nopeaan laukkaan ja hevosen pomppiva liike sai meidät molemmat kiihottumaan vain enemmän. Pian ori huohotti ja oli hikinen. Se pysähtyi väsyneenä - oihan sillä raskas lasti kannettavanaan. Siirsin käteni hänen rinnoilleen ja tunsin sormissani, miten hänen nänninsä olivat kovat. Hyväilin hänen paljaita rintojaan nyt paidan alta ja nainen hankasi voimakkaasti clitoristaan orin niskaa vasten ja voivotteli hyvän olon tunteesta. Suukottelin ja kielellä koskettelin naisen niskaa sekä purin sitä kevyesti ja nainen nojautui eteenpäin niin, että orin pää jäi hänen rintojensa väliin. Hän nosti molemmat jalkansa ylös ja minä jäin niiden väliin. Nainen nosti hameensa täysin ylös ja näin että hänellä ei ollut pikkuhousuja olenkaan alla! Näky sai minut haukkomaan henkeä! Nainen nosti lantiotaan ylös ja otin siittimeni sortsien alta esiin ja työnsin sen naisen sisään kiihkon vallassa. Nainen voihkaisi nautinnosta ja iski pitkät, punaiset terävät kyntensä paljaisiin, lihaksikkaisiin reisiini. Huusin tuskasta ja nautinnosta sekä työnsin kulliani vain kovemmin hänen sisäänsä. Hevonen allamme liikkui hermostuneena mutta me molemmat emme sitä edes huomanneet sillä niin nautinnolliselta rakastelu tuntui. Puristin naisen rintoja ja työnsin kulliani hänen sisäänsä takaapäin käyttäen kaikki voimani ja sitten tunsin, kuinka kynnet raapivat reisiäni ja nainen huusi suoraa huutoa nautinnosta. Minä sain samalla hetkellä voimakkaan ja molemmat lysähdimme eteenpäin. Sydämmeni hakkasi ainakin 200 kertaa/min ja hevonen kävi levottomaksi sillä se oli saanut kestää kovia allamme! Laskeuduin alas, samoin teki nainen ja kun katsoin hevosen selkää, se oli aivan märkä. Nainen taputteli sen turpaa ja kiitti sitä. Tunsin voimakasta kirvelyä jaloissani, kun verinaarmuihin valui suolainen hikeni mutta tämä muistutti minua äskeisestä elämäni parhaimmasta orgasmista!

      Sitten nainen pyysi minua nostamaan itsensä takaisin orin selkään ja raivoisasti potkien hän pakotti orin hurjaan laukkaan.....

    • Jouni

      Minuakin kiinnostaisi kokeilla. Tuntuu erittäin hyvältä ajatukselta. Kaveri vain puuttuu. :(

    • Emma

      Olen sairaalloisen kiinnostunut nakuratsastuksesta ja hevosen selkään pääsemisestä mutta miten sen voisi toteuttaa?
      Olen nimittäin valtavankokoinen 40 v nainen ja vielä 180 cm pitkä. Menin kerran ratsastustunnille mutta eivät antaneet minun ratsastaa koska painan liikaa. Sanoivat että minun pitäisi laihduttaa mutta yrityksistä huolimatta ei vaan onnistu, päinvastoin lihon vuosi vuodelta. Olin Lindoksessa pari vuotta sitten ja siellä pääsin aasin selkään. Minulla ei ollut mekon alla mitään ja kiihotuin kun sain istua kahareisin pienen aasin selässä. Tuntui uskomattomalta kun aasi jaksoi kompuroinnista huolimatta kantaa minua mutta ihmisten ilmeet häiritsivät minua.

      • Naked Rider

        Morjesta! Kyllä se onnistuu! Onhan niitä isoja hevosia siinä on se ratkaisu!!Keskustellaan asiasta?


      • stallion
        Naked Rider kirjoitti:

        Morjesta! Kyllä se onnistuu! Onhan niitä isoja hevosia siinä on se ratkaisu!!Keskustellaan asiasta?

        Moi.
        Meillä oli noin vuoden verran msn:än,yhteisössä
        nakuratsastus yhteisö jossa oli muutamia jäseniä,mutta aktiivisuus oli melko vähäistä.Yitettiin myös tarjota nakuratsastus tilaisuuksia,mutta KETÄÄN ei ilmoittautunut(paitsi me järjestäjät)olisimme olleet ainoat mukana oliat.Kyllä kaikenlaisia haaveilijoita löytyy,mutta tosi harrastajia tai mukaantulijoita sitten kun pitäisi olla toimintaa ei olekkaan ENÄÄN MISSÄÄN.Puhun kokemuksesta.terv.KT


      • Berg
        stallion kirjoitti:

        Moi.
        Meillä oli noin vuoden verran msn:än,yhteisössä
        nakuratsastus yhteisö jossa oli muutamia jäseniä,mutta aktiivisuus oli melko vähäistä.Yitettiin myös tarjota nakuratsastus tilaisuuksia,mutta KETÄÄN ei ilmoittautunut(paitsi me järjestäjät)olisimme olleet ainoat mukana oliat.Kyllä kaikenlaisia haaveilijoita löytyy,mutta tosi harrastajia tai mukaantulijoita sitten kun pitäisi olla toimintaa ei olekkaan ENÄÄN MISSÄÄN.Puhun kokemuksesta.terv.KT

        Saksassa on maatila jossa ihmiset harrastavat nakuratsastusta. Olen chattaillut tilan omistajan kanssa ja siellä ainakin rittää ratsastajia.
        Katsoppa sivua:
        http://www.fkk-reiten.de.vu/

        Ehkä ihmiset eivät ole löytäneet sivuasi - en minäkään ole siitä kuullut. Kyllä varmasti Suomessakin löytyy ihmisiä joita kiinnostaa.
        Lue aiemmat kirjoitukseni täältä.


      • stallion
        Berg kirjoitti:

        Saksassa on maatila jossa ihmiset harrastavat nakuratsastusta. Olen chattaillut tilan omistajan kanssa ja siellä ainakin rittää ratsastajia.
        Katsoppa sivua:
        http://www.fkk-reiten.de.vu/

        Ehkä ihmiset eivät ole löytäneet sivuasi - en minäkään ole siitä kuullut. Kyllä varmasti Suomessakin löytyy ihmisiä joita kiinnostaa.
        Lue aiemmat kirjoitukseni täältä.

        MOI.
        Ensinnäkin olen katsellut kyseistä saksan sivua,mutta otetaanpa huomioon saksa on paljon suurempi maa väkiluvultaan joten sieltä löytyy varmasti alan harrastajia runsaammin kuin täältä syrjäisestä pohjolasta.
        Se nakuratsastus yhteisö oli kuten kerroin MSN:än yhteisö sivulla,mutta toiminnan puutteessa se lopetettiin.Olin kyseisellä sivulla jäsenenä,en ollut sivun pitäjä.Jos nakuratsastuksesta tosissaan kiinnostuneita löytyy niin katsotaan kesän tullen mitä voimme tehdä asian hyväksi.
        terveisin.KT


      • stallion kirjoitti:

        MOI.
        Ensinnäkin olen katsellut kyseistä saksan sivua,mutta otetaanpa huomioon saksa on paljon suurempi maa väkiluvultaan joten sieltä löytyy varmasti alan harrastajia runsaammin kuin täältä syrjäisestä pohjolasta.
        Se nakuratsastus yhteisö oli kuten kerroin MSN:än yhteisö sivulla,mutta toiminnan puutteessa se lopetettiin.Olin kyseisellä sivulla jäsenenä,en ollut sivun pitäjä.Jos nakuratsastuksesta tosissaan kiinnostuneita löytyy niin katsotaan kesän tullen mitä voimme tehdä asian hyväksi.
        terveisin.KT

        Kiva seurata mitä tuleman pitää.
        Tuo alaston kulttuuri on saksassa niin paljon yleisempää jo historian ajoista...


    • Ponyrider

      Entäs onko niitä jotka tykkäisi ratsastaa pienellä ponilla tms eläimellä nakkuna ja ilman satulaa???Silleen että se poni jolla ratsastetaan joutuisi tekemään tosissaan töitä ratsastajan alla.Ja joka kerta kun ratsastaja tai vaikka jopa ratsastajat korjaa asentoaan tai muuten vaan heiluttelee jalkojaan tms niin ponin selkä notkuu sen painosta.Ja taipuu monta senttiä kun ratsastaja/ratsastajat istuu sen selkään jne?

      • Emma

        Pelkään isoja hevosia enkä uskalla ratsastaa ilman opetusta vaikka haluaisinkin isolla hevosella, ponilla kyllä uskaltaisin. Olisi kivaa nähdä miten poni kantaisi minua. Aasi jaksoi kantaa minua ja se tuntui hyvältä. Jossakin ulkomailla kyllä vielä kokeilen kun on tilaisuus. Suomessa ei taitaisi onnistua koska olen todella iso. Eihän minun täällä annettu ratsastaa edes tavallisella hevosella.


      • pyöräilijätär
        Emma kirjoitti:

        Pelkään isoja hevosia enkä uskalla ratsastaa ilman opetusta vaikka haluaisinkin isolla hevosella, ponilla kyllä uskaltaisin. Olisi kivaa nähdä miten poni kantaisi minua. Aasi jaksoi kantaa minua ja se tuntui hyvältä. Jossakin ulkomailla kyllä vielä kokeilen kun on tilaisuus. Suomessa ei taitaisi onnistua koska olen todella iso. Eihän minun täällä annettu ratsastaa edes tavallisella hevosella.

        eksyin hieman aiheesta, mutta kun en ole hevosella kokeillut. kesäisin sen sijaan fillaroin innokkaasti pitkiäkin lenkkejä, tietenkin hameessa ja ilman pöksyjä. siis hyvin usein, meillä maaseudulla on rauhallista, tosin jotkut miehenpuolet joskus hiljentävät aivan liikaa ;)).., se ei kyllä minua haittaa vaan päinvastoin.... tsemppiä ihanille harrastuksille.


      • ponyrider
        pyöräilijätär kirjoitti:

        eksyin hieman aiheesta, mutta kun en ole hevosella kokeillut. kesäisin sen sijaan fillaroin innokkaasti pitkiäkin lenkkejä, tietenkin hameessa ja ilman pöksyjä. siis hyvin usein, meillä maaseudulla on rauhallista, tosin jotkut miehenpuolet joskus hiljentävät aivan liikaa ;)).., se ei kyllä minua haittaa vaan päinvastoin.... tsemppiä ihanille harrastuksille.

        Polkupyörällä nudena:)No minusta se ei olisi ehkä niin kivaa kuin että alla olisi eläin joka tekee työt.Ja itse vaan nauttii.Ja kertoo ponille minne ja mistä tahtoo mennä.Ei tarvi ite hikoilla:)Tosin jos on vaihdepyörä niin tuskin tarvii hikoilla jos osaa vaihteita käyttää:)


      • pyöräilijätär
        ponyrider kirjoitti:

        Polkupyörällä nudena:)No minusta se ei olisi ehkä niin kivaa kuin että alla olisi eläin joka tekee työt.Ja itse vaan nauttii.Ja kertoo ponille minne ja mistä tahtoo mennä.Ei tarvi ite hikoilla:)Tosin jos on vaihdepyörä niin tuskin tarvii hikoilla jos osaa vaihteita käyttää:)

        siinähän se jutun juju...., ja enhän nakuna, paitsi satulan näkökulmasta....;))


      • berg
        pyöräilijätär kirjoitti:

        siinähän se jutun juju...., ja enhän nakuna, paitsi satulan näkökulmasta....;))

        Kyllä tuokin kuulostaa seksikkäältä! Luulen että minäkin hiljentäisin autoni vauhtia jos näkisin sinut pyöräilemässä. Eikös tunnu naisista kivalle kun miehet katsovat kiinnostuneina? Vielä tulee aika kun miehet eivät enää katso (muutaman kymmenen vuoden kuluttua).
        Minusta juuri seksikkäät hameet ovat kaikkein parhaita, ei itse alastomuus kun voi nimenomaan käyttää mielikuvitusta.
        Jos ratsastaisit ponilla, olisit vielä parempi näky!


      • mopoilija
        pyöräilijätär kirjoitti:

        eksyin hieman aiheesta, mutta kun en ole hevosella kokeillut. kesäisin sen sijaan fillaroin innokkaasti pitkiäkin lenkkejä, tietenkin hameessa ja ilman pöksyjä. siis hyvin usein, meillä maaseudulla on rauhallista, tosin jotkut miehenpuolet joskus hiljentävät aivan liikaa ;)).., se ei kyllä minua haittaa vaan päinvastoin.... tsemppiä ihanille harrastuksille.

        Minä eksyn aiheesta vielä kauemmas tai ehkä olenkin jossain ponin ja polkupyörän välimailla kun tykkään ajaa pienellä mopolla (Honda Monkey tms) kesällä maastossa.

        On ihanaa kun mopo joutuu ponnistelemaan painoni alla ja yrittää päästä eteenpäin upottavan pehmeässä maastossa tai jyrkässä ylämäessä ja sen ponnistelu tuntuu tärinänä pepussani ja sinistä savua pukkaa pakoputkesta.

        Tykkään myös ottaa kavereita kyytiin. Mitä enemmän painoa mopon päällä on, sen hauskemmaksi homma käy vaikka tankin päällä käykin joskus olo ahtaaksi. Onko muilla koskaan ollut tällaisia ajatuksia?

        Pieni poni olisi myös aivan mahtava juttu mutta varmaan vaikea toteuttaa. En ole koskaan ratsastanut enkä ole edes kiinnostunut isoista hepoista, mutta pikkuponia voisin kyllä kiusata. Olen myös hyvin isokokoinen ja pitkä. Ehkäpä Emman kanssa olisi hauska ratsastaa yhdessä joskus ponilla...

        M.


      • mopoilija kirjoitti:

        Minä eksyn aiheesta vielä kauemmas tai ehkä olenkin jossain ponin ja polkupyörän välimailla kun tykkään ajaa pienellä mopolla (Honda Monkey tms) kesällä maastossa.

        On ihanaa kun mopo joutuu ponnistelemaan painoni alla ja yrittää päästä eteenpäin upottavan pehmeässä maastossa tai jyrkässä ylämäessä ja sen ponnistelu tuntuu tärinänä pepussani ja sinistä savua pukkaa pakoputkesta.

        Tykkään myös ottaa kavereita kyytiin. Mitä enemmän painoa mopon päällä on, sen hauskemmaksi homma käy vaikka tankin päällä käykin joskus olo ahtaaksi. Onko muilla koskaan ollut tällaisia ajatuksia?

        Pieni poni olisi myös aivan mahtava juttu mutta varmaan vaikea toteuttaa. En ole koskaan ratsastanut enkä ole edes kiinnostunut isoista hepoista, mutta pikkuponia voisin kyllä kiusata. Olen myös hyvin isokokoinen ja pitkä. Ehkäpä Emman kanssa olisi hauska ratsastaa yhdessä joskus ponilla...

        M.

        Mennää joskus porukal 3 tai 4 pääl mettää mopoilemaa😛 tai miksei ponil jos sellane löytyy xD


    • Ridingpony

      Eli jos asia kerran kiinnostaa niin.Miksei siittä voisi keskustella reaaliaikaisesti vaikka IRC:kin kautta anonyymisti.
      Esim tämän web-selaimessa toimivan liittymän kautta
      http://www.irc.cz/cgi-bin/irc.cgi

      Sovitaan kanavan nimeksi vaikka joku epämääränen
      kirjain yhdistelmä.Niin saa olla rauhassa niiltä jotka summassa kokeileen kaikkia mahollisia sanoja kanavien nimiksi.Ehdotankin kanavan nimeksi vaikka asxce :) Nimimerkit saatte keksii itse.Ja jos joku osaa enemmänkin tuota IRC juttua.Niin jos vaan haluaa voisi hän perustaa oikein kanavan jossa olisi botit ja kaikki.

      • Naked Rider

        Se olisi tosi kiva juttu ainakin minusta!! Minua nämä jutut kiinostaa kovasti.


      • Minä kans

        Tuolla edellä mainitussa osotteessa:
        http://www.irc.cz/cgi-bin/irc.cgi
        Kanavalla: asxce

        Saa nähdä ilmestyykö ketään
        2-3 päivän aikana.Sitten ei kait ollutkaan kiinnostuneita.


      • Naked Rider
        Minä kans kirjoitti:

        Tuolla edellä mainitussa osotteessa:
        http://www.irc.cz/cgi-bin/irc.cgi
        Kanavalla: asxce

        Saa nähdä ilmestyykö ketään
        2-3 päivän aikana.Sitten ei kait ollutkaan kiinnostuneita.

        Hyvä juuttu kokeillaan silloin!


      • Berg
        Naked Rider kirjoitti:

        Hyvä juuttu kokeillaan silloin!

        Olisiko mahdollista että liittyisitte kaikki Yahooseen? Minulla on parikin omaa klubia siellä ja jäseniä toisessa 1200. Kuvia ja juttuja on paljon sekä siellä olevassa chatissa keskustelu kävisi parhaiten. Sen chatti on toimiva. Voisin pyytää myöhemmin ystäviäni Belgiasta, Hollannista, Englannista, Italiasta, USA:sta mukaan......kaikilla sama kiinnostuksen kohde!

        Olen kuullut että IRC:stä voi saada viruksia koneeseen...? Onko näin? Yahoosta ei tule viruksia, olen nimittäin ollut siellä jo useita vuosia ( sähköpostin välityksellä voi tulla ). Yahoossa klubini on "femaleriders" ja annan sinne tarkemman osoitteen kun ja jos liitytte.
        Siellä on vain yksi suomalainen lisäkseni....


      • Berg

        Latasin Irc:n koneelleni ja olin siellä 6.12 klo 19.00


    • jore2012

      kivat muistot hevosen selässä naimisesta. kaupunkilaistyttö halusi kokeilla ratsastusta suokilla, mentiin kaksipäällä selkään. lopuksi ujo tyttö antoi naida hevosen satulassa.

      • Mitenpäin olitte? Kasvot vastakkain vai panitko takaapäin?


    • jore2012

      tyttö meni hepan kaulaa vasten ja tulin siitä.18

    • Ponyriders

      Tämäkin keskustelu virinnyt hieman. Mutta tyrehtyy varmaan saman tien. Olisi kyllä kivaa jos tästä aiheesta saisi keskustelua suomalaisten kesken vähän enemmänkin.
      Niin miesten kuin naistenkin kesken. Joku sähköpostirinki voisi toimia kanssa ehkä?

      Vai haluisiko joku kirjoitella minulle [email protected] ? Itseäni kiinnostaisi poneilla ratsastaminen :)

    • jore22

      Katselin pikkuserkkuni Minnan ratsastelua naapurin suomen hevosella. Minna näytti todella nauttivan satuloimattoman hevosen kosketuksesta nuorta pillua vasten. Minnan lopetellessa ratsastustaan tarjouduin viemään hevosen laitumelle. Mikäs siinä kiipeä taakse niin mennään yhdessä. Minna kertoi ratsastuksen kiihottaneen siinä määrin että nyt kova patukka pilluun auttaisi paljon. Tunnustelin ja hieroin Minnan tissejä samalla kun suutelin Minnan kaulaa. Hevosen liike pysähtyi viedessäni pari sormea hameen alle tunnustelemaan liukasta vittua. Minna huokaili sormituksen tahdissa. Käskin Minnan hevosen kaulalle kaivaen samalla kovan kullini esiin. Liukkaat pillun huulet imaisivat kullini sisään hevosen hirnuessa ja pukittaessa. Lopulta meillä oli varsin mielenkiintoinen ratsastuskokemus Minnan kanssa eikä se tähän jäänyt.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3060
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2327
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2153
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2064
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1069
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1059
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      1005
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      926
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe