Persuvaltuutettujen

lähtölaskenta

alkaa välittömästi, kun kaupunginjohtaja, hallintojohtaja ja kaupunginlakimies tekevät rikosilmoituksen. On oikein, että törkeään kunnianloukkaukseen syyllisiksi epäillyt Hirvonen, Wonterghem, Eerola ym. persupoliitikot, vapautetaan valtuutetun tehtävistä tutkinnan ja oikeudenkäynnin ajaksi. Näin voi valtuusto lain mukaan menetellä. Ennen valtuuston kokousta heidät voi valtuuston puheenjohtaja "hyllyttää" siihen saakka, kun valtuusto on päätöksen tehnyt. Päätös voidaan panna täytäntöön heti.

53

2097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.Taipale

Jos lehmätkin lentäis, niitä sanottaisiin jonkin sortin linnuiksi.

Et vissiin tajua uutisten ja valtuustoaloitteen eroa. Nehän ei puhu samaa kieltä! vaikka Suomea ovatkin.

• ollut,,

luettavissa. Lapsikin ymmärtää törkeän kunnianloukkauksen tunnusmerkistön täyttyvän. Teko tehty valtuutetun omainaisuudessa, josta kuntalaki sanelee selvät sävelet. Olisi heillä luullut olevan enemmän viisautta ja malttia. Ei voi mitään, kun suuressa kiihkossa kävi kömmähdys.

• kill them all
        ollut,, kirjoitti:

luettavissa. Lapsikin ymmärtää törkeän kunnianloukkauksen tunnusmerkistön täyttyvän. Teko tehty valtuutetun omainaisuudessa, josta kuntalaki sanelee selvät sävelet. Olisi heillä luullut olevan enemmän viisautta ja malttia. Ei voi mitään, kun suuressa kiihkossa kävi kömmähdys.

eli et tajua hevon vittua etkä ole lukenut kaikkea!

jos oletkin, olet umpi demari joka ei tajua muuta kun noi vellamo, ja pyllypano aloitteet.

• KORKEASAARESTA

sorry

• J.Taipale
        KORKEASAARESTA kirjoitti:

sorry

Hi, mulla on idea. Tarjoan Eerolan baarissa sulle kaljan, jolloin voit kertoa tuon mulle päin kasvoja.

sopiiko?

• yesssss
        kill them all kirjoitti:

eli et tajua hevon vittua etkä ole lukenut kaikkea!

jos oletkin, olet umpi demari joka ei tajua muuta kun noi vellamo, ja pyllypano aloitteet.

ei tule ikävä valituksia

• hui hui

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa....ja kukakohan on kokoajan äänessä(peloissaan?mietipä sitä

• -xXx-
        hui hui kirjoitti:

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa....ja kukakohan on kokoajan äänessä(peloissaan?mietipä sitä

Tämä on sinulle arvon zei.

Jotkut luulee ettei mua oo,, uskothan mua hei kulta kyllä mä oon. Saat multa sen kaiken luonnollisen,,auringon, kuun ja tähdet ne hallitsen. Seuraathan mua, ehei kaduta ei elämän entisen kun joku vei. Sä oot ensimmäinen jonka rakkautein saa.. ain iänkaikkisesti sen kanssani jaa. Sun rakkautesi kai aitoa on, ennenkuin näet kuka oikeesti oon, siis kuka mä oon, siis kuka mä oon.
        nyt sä oot mun sä oot mun kokonaan, rakkaus tää kasvaa nytten se kukoistaa,, katsot mua silmiin näet kuka mä oon, olenko lushifer no tietenkin oon.

Mitä maailmalta saa jos vain etsii onneaa,, tunnetko onnen tuskasta, pohjoisessa onni on, kuolemaksi auringon. On pimeää mut täällä mä nään, taivaalla tulet lämmitää. Auringon itselleni teen, kaivaudun lumen kaamokseen. Tunnen voiman uudestaan, katso sisään pääsi, zombie zombie,
        metsän hiljaisuudessa sielunvihaa se ei ole elämää ei. Onko meillä enää antaa elämää,enkeleitä, tulkoon voodoon taika voimaan. Lapset hautuumalla voitte luottaa vanhaa setää, jos muutattekin maailmaa pitää muuttaa se jo tänään, joku kuulee kuiskauksen se sydämestä herää.

Ei merkitse enää toi tulevaisuus. Ei nimi ei valta ei se omaisuus. Näetkö pimeään kun sut peitellään elävinä kuolleisiin sä et voi ymmärtää. Siispä kutsun sinua Abaddon ja monia muita tekemään työn loppuun. Osoittamaan näin pimeän voiman ja tuskan jälkeen juhlan, hän on jo sinussa pian hän nostaa päänsä valtamerestä. On arvoituksesi 3 solmua ja niihin kätketty voima, et siitä pakoon pääse, vielä sinutkin lyödään maahan kuten sinäkin löit toisen toisensa jälkeen.

Näin se on näin se on arvoitus on sinetöity kunnes olet maksanut velkasi. Ostit elämän eli myitkin sen sen sijaan etkä huomannut minne panettelu vei ja vie yhä. Syyllisyys on sinussa itsessäsi ja sen tuottamat hedelmät poimit itse ja käytät. Et pääse pakoon ennekuin kohtalo on täyttänyt tilipussin.

Opetuslapset peilien takana soittaa kellojaan. Yönsini ja synkkyys vaihtaa osiaan näin kääntyy näin se kääntyy sinua vastaan ja kapinoi tulella ja vitsauksella. Me teimme sen sinä teit sen, mitä eniten pelkäsit. Teimme sen omaksi parhaaksemme omaksi parhaaksesi, eikä työ ole vielä tehty. sen elon niittäminen minne hän saapuu tummissaan antamaan viimeistä voitelua matkallesi paikka on autio ja kylmä olet siellä lopulta yksin eikä sen jälkeen ole enää mitään. Tämä on ollut ja tulee aina olemaan sukusi viimeinen.

• jonkun pelätä?
        hui hui kirjoitti:

joku pellepeloton uhoo netissä ja vihjailee pelosta, eikä uskalla nimellä huurella mitään.

kukahan täällä on pelkuri?

• ulkopaikkakuntalainen

Julkisuutta!

Jokaista henkilöä kohtaa 100 "multipersoonaa" jotka mukamas ovat eri henkilöitä täällä ja saavat tehtyä kuvan, että kaikki kaipaavat heitä ja rakastavat heitä.

Totuus voi olla toinen.

Tämä on yksityisen henkilön MIELIPIDE!

• päinvastoin

Oikei toimittu! Hyvä PS!

• epäilenkotkaa

On mennyt ja pahasti. Te räksytätte kuin pahaiset rakit. Mitä te oikeasti muka teette Kotkalle? Haukutte ja yritätte sotkea asiat. Tehkää jotain hyödyllistä äänillänne!!!

• eoäilenkotkaa
        epäilenkotkaa kirjoitti:

On mennyt ja pahasti. Te räksytätte kuin pahaiset rakit. Mitä te oikeasti muka teette Kotkalle? Haukutte ja yritätte sotkea asiat. Tehkää jotain hyödyllistä äänillänne!!!

Lisään vielä.

Kaikki tietää, ettei täällä päätetä asioista ja senkin että teitä ei ole kuin pari jotka kirjoittavat ja muut peesaajat on samoja henkilöitä... eli alkuperäisiä kirjoittajia toisella nimellä! Kuinka tyhminä te omia kaupunkilaisia pidätte!!!?!?!?!

Onneksi se suurin haukkuminen loppui kun "erään henkilön" kohdalla joku sanoi sen ääneen. Arvostelijat haukutaa paskaksi/idiooteiksi ja muuksi yhtä pahaksi. Räkyttämisen te kyllä osaatte!! Että pistää vihaksi.

Ainiin.. en muuten ole demari tai joku teidän haukkumistanne henkilöistä vaikka siihen te tämän käännättekin.
        Hävetkää!

• J.Taipale
        epäilenkotkaa kirjoitti:

Jotain hyödyllistä, eli ummistaa silmät ja alkaa koplailee demarien eli sinun kanssa. Niinkö? Sehän on sitä korkeampaa demokratiaa ja hyvän tavan mukaista politiikkaa. Viedä kuntalaisilta kaikki omaisuus, työt ja eläkkeet, sekä lakkauttaa palveluita.

Vain siksi että oma vaatekaappi ei ole vielä täynnä rahaa.

Suosia ulkomaalaista ja potkia kotimaista, kapinettipolitiikkaa ja ylimielistä asennetta. tämäkö olisi parempi tapa hoitaa politiikkaa kuntalaisten eduski, ja tehdä lainsuojattomia lisää ja ja laikkiä virkamisten kanssa piiloleikkejä mustan listan kanssa.

• epäilenkotkaa
        J.Taipale kirjoitti:

Jotain hyödyllistä, eli ummistaa silmät ja alkaa koplailee demarien eli sinun kanssa. Niinkö? Sehän on sitä korkeampaa demokratiaa ja hyvän tavan mukaista politiikkaa. Viedä kuntalaisilta kaikki omaisuus, työt ja eläkkeet, sekä lakkauttaa palveluita.

Suosia ulkomaalaista ja potkia kotimaista, kapinettipolitiikkaa ja ylimielistä asennetta. tämäkö olisi parempi tapa hoitaa politiikkaa kuntalaisten eduski, ja tehdä lainsuojattomia lisää ja ja laikkiä virkamisten kanssa piiloleikkejä mustan listan kanssa.

Se tuli nopeasti! Katso edellinen tekstini.

• musta tuntuu että demareilla

kova pelko, mitä tulee tapahtumaan

• että tämä on vasta
        epäilenkotkaa kirjoitti:

perussuomalaisten alkutaivalta ja tästä se lähtee eteenpäin. Uskon, että muut puolueet ensi vaalien jälkeen sitten ihmettelevät, mites tässä näin kävi ja missä meni pieleen. Hienoa, että perussuomalaiset puolustavat AK:ta, demarit, kokoomus jne.. eivät uskalla yksittäiset henkilöt ottaa kantaa, niin kovako on ryhmäkuri vain pelkurit pitävät turpansa kiinni ollessaan eri mieltä ja puolustavat vääryyttä vaikenemalla. Perussuomalaiset ovat mielestni Kotkan oikeudenmukaisin puolue.

• J.Taipale
        musta tuntuu että demareilla kirjoitti:

kova pelko, mitä tulee tapahtumaan

Monella virkamiehellä tutisee nyt jakkara perseen alla, sisäpiiri tietona sanon että joku heistä on itsekin jo tajunnut että "nyt meitä viedään"

Kuka putoaa ekana? Tähän pyritään.

• mulla ei
        eoäilenkotkaa kirjoitti:

Lisään vielä.

Kaikki tietää, ettei täällä päätetä asioista ja senkin että teitä ei ole kuin pari jotka kirjoittavat ja muut peesaajat on samoja henkilöitä... eli alkuperäisiä kirjoittajia toisella nimellä! Kuinka tyhminä te omia kaupunkilaisia pidätte!!!?!?!?!

Onneksi se suurin haukkuminen loppui kun "erään henkilön" kohdalla joku sanoi sen ääneen. Arvostelijat haukutaa paskaksi/idiooteiksi ja muuksi yhtä pahaksi. Räkyttämisen te kyllä osaatte!! Että pistää vihaksi.

Ainiin.. en muuten ole demari tai joku teidän haukkumistanne henkilöistä vaikka siihen te tämän käännättekin.
        Hävetkää!

kavereita ,oon yksityisajattelija!

• hoh hoijaa
        J.Taipale kirjoitti:

Sinun linjasi on täysin väärä tuo kokoaikainen demarien haukkuminen ei vie asioita yhtään eteenpäin. Tulet huomaamaan sen vielä.

• J.Taipale
        hoh hoijaa kirjoitti:

Sinun linjasi on täysin väärä tuo kokoaikainen demarien haukkuminen ei vie asioita yhtään eteenpäin. Tulet huomaamaan sen vielä.

Todettkoon mitä on oikeesti tapahtunut, se ei ole haukkumista.

• tyypillinen
        mulla ei kirjoitti:

kavereita ,oon yksityisajattelija!

ongelma, niillä ei ole kavereita, saati ystäviä. Ajattelijoita, kotkalaisista ei saa tekemälläkään.

• se olisi viimeinen naula

arkussa. Haluaisivatko demarit, että tästä tulisi valtakunnallinen uutinen ja mistä kaikki sai alkunsa, tuskinpa, joten turha peloitella ja uhkailla moisella paskapuheella.

• Käyttää kovakin kieltä virkamiehien kohtaan jos epäillään kaupungin virkamiehiä vilpistä,
      Siitä on olemassa Korkeamman Hallinto oikeuden päätös, tutkinnan pyynnöllä yritetään vain pelotella
      muut mahdolliset valtuutetut siirtymään kannattamaan meidän oikeutetut vaatimukset.

Minä seison valtuustoryhmän rinnalla ja takana ja edessä.

Kotkan Perussuomalaiset Ry
      Van Wonterghem Freddy
      Puheenjohtaja.

• taltioinneista

ainuttakaan mainitsemaasi ennakkoratkaisua. Pyöriikö kylmä rinki perseessä sinulla ja kumppaneillasi, että teidät heitetään ulos valtuustosta.

• pidä pintasi

saat ensi vaaleissa ääneni! Täyttä asiaa kirjoituksesi, kuten muillakin perussuomalaisilla. t: entinen äänestämätön sitoutumaton.

• taltioinneista kirjoitti:

ainuttakaan mainitsemaasi ennakkoratkaisua. Pyöriikö kylmä rinki perseessä sinulla ja kumppaneillasi, että teidät heitetään ulos valtuustosta.

meille on hyviä ja rehtiä varavaltuutettuja mm Jari Taipale pääsisi etupenkillä.
        Päinvastoin siinä voi käydä punalinnakkeella huonosti, ja se kanavoitu kannatuksen kasvuksi.
        Ihmiset haluavat rehellisten ihmisten ajavan heidän asiat, lupasimme äänestäjille että tuomme tapaus Kervinen esiin ja niin tehtiin kun luvattiin.

• on monen
        wonterghem kirjoitti:

meille on hyviä ja rehtiä varavaltuutettuja mm Jari Taipale pääsisi etupenkillä.
        Päinvastoin siinä voi käydä punalinnakkeella huonosti, ja se kanavoitu kannatuksen kasvuksi.
        Ihmiset haluavat rehellisten ihmisten ajavan heidän asiat, lupasimme äänestäjille että tuomme tapaus Kervinen esiin ja niin tehtiin kun luvattiin.

instanssin läpikäynyt, että persut teki itsestään narrin lähtemällä ryntäilyyn, vaikka ei ole voimaa.

TAPAUS KERVINEN!
        Kotkan kaupunki sanoi irti museomestari Asko Kervisen vuonna 2005. Kerviselle oli tarjottu siirtoa museosta nuorisotoimeen, mihin hän ei suostunut. Irtisanomista edelsi museon työilmapiiriongelmien selvittely.
        Kervinen haastoi ammattiliittonsa rakennusliiton tukemana Kotkan kaupungin oikeuteen laittomasta irtisanomisesta. Kotkan käräjäoikeus totesi irtisanomisen perustelluksi ja määräsi Kervisen korvaamaan Kotkan kaupungin oikeudenkäyntikulut. Hovioikeus vahvisti tammikuussa 2007 käräjäoikeuden tuomion. Korkein oikeus ei antanut Kerviselle valituslupaa.
        Tuomion jälkeen Kervinen on lähettänyt Kotkan kaupungille useita vahingonkorvausvaatimuksia, jotka kaupunginhallitus on perusteettomina torjunut.
        Kervinen on tehnyt tapauksen käsittelystä ja sen sivujuonteista kymmeniä kanteluja, hallintovalituksia ja tutkintapyyntöjä. Tutkintapyyntöjä on kohdistettu myös asian kanssa tekemisiin joutuneihin luottamushenkilöpäättäjiin. Viime vaiheessa Kervinen on syyttänyt Kotkan virkamiehiä salassa pidettävien terveystietojen tulosta julki. Yksikään kantelu, valitus tai tutkintapyyntö ei ole johtanut Kervisen esittämään lopputulokseen. Osa asioista on edelleen kesken.
        Kiista on poikinut yhden kunnianloukkausjutun. Kotkan käräjäoikeus tuomitsi viime vuoden helmikuussa Asko Kervisen Kotkan kaupungin virkamieheen kohdistuneesta kunnianloukkauksesta sakkoihin ja korvauksiin.

Näin selvää asiaa Kotkan persuidiootit lähtevät flaami johtajansa kanssa rettelöimään, ja tekemään itsensä naurunalaisiksi. Kervinen on pelkkä rettelöitsijä, kuten Imatralla oli mehiläishoitaja Kärkkäinen. (höyrylaiva)

• Juristi XXX

PERSUT ON JA PERSUT PYSYY!

Se, ketä lähtää onkin jo toinen ja sinänsä hyvin mielenkiintoinen juttu!

• kuinka naismainen

juttu, eikö parempaa keksitty.

• yöunensa miettiessään

miten tästä sotkusta selviää.

• 1+1=2

On kaksi vaihtoehtoa. Kaupunki sopii Kervisen kanssa ja maksaa tai homma jatkuu useiden prosessien voimalla ainakin seuraavat neljä vuotta ja virkamiehet kirjoittelevat lausuntoja ja käyvät välillä kuulusteluissa!
        Kuka enää välittää laskea mitä maksaa?

• aloite,,
        1+1=2 kirjoitti:

On kaksi vaihtoehtoa. Kaupunki sopii Kervisen kanssa ja maksaa tai homma jatkuu useiden prosessien voimalla ainakin seuraavat neljä vuotta ja virkamiehet kirjoittelevat lausuntoja ja käyvät välillä kuulusteluissa!
        Kuka enää välittää laskea mitä maksaa?

kalahtaa takuulla heidän omaan nilkkaansa. Hullu saa olla, muttei tyhmä.

• mmmnnnnn
        aloite,, kirjoitti:

kalahtaa takuulla heidän omaan nilkkaansa. Hullu saa olla, muttei tyhmä.

hirvonen luki, kaikki allekirjoitti mutta aloite on taipaleen. älkää vääntäkö asiaa muuksi

• Postipoikana
        mmmnnnnn kirjoitti:

hirvonen luki, kaikki allekirjoitti mutta aloite on taipaleen. älkää vääntäkö asiaa muuksi

Ja Hirvonen lukija valtuustossa.

• J.Taipale
        Postipoikana kirjoitti:

Ja Hirvonen lukija valtuustossa.

Tulehan pitää palveria tuosta, tarjoon kännit Eerolan bubissa kun puhutaan asiasta naamatusten,
        niin ei tarvi niitä soraääniä huudella netissä.

• niin,,,,,
        J.Taipale kirjoitti:

Tulehan pitää palveria tuosta, tarjoon kännit Eerolan bubissa kun puhutaan asiasta naamatusten,

ääliö, että luulet aloitteen jättäneiden selviävän ilman tuomiota. Itse olet raukka, kun kirjoittelet tekstejä, mistä muut takuuvarmasti saavat tuomion. Vai juonitko niin, kun varsinaiset valtuutetut hyllytetään pääset itse valtuustoon?

• J.Taipale
        niin,,,,, kirjoitti:

ääliö, että luulet aloitteen jättäneiden selviävän ilman tuomiota. Itse olet raukka, kun kirjoittelet tekstejä, mistä muut takuuvarmasti saavat tuomion. Vai juonitko niin, kun varsinaiset valtuutetut hyllytetään pääset itse valtuustoon?

Oletko varma että saavat tuomion? Jos olet niin perustele, niin ja tunnetko asiaa kuin tarkkaan.

Tiedätkö kaikki paprit mitä on käytettävissä? Itse en olis niinkään varma että kukaan saa sakkoja. Saatan jopa epäillä että tämä ns tutkintapyyntö ei sisällä edes rangaistusvaatimusta, ja jos näin on, jotta ketään voidaan tuomita sakkoon. Täytyy ensin todeta että sihen on aihetta, eli joudutaan aukaisee Kervisen asia oikeesti uudelleen, ja silloin ei olekkaan enää Kervinen siellä tutkinnan aloittajana.

Varmaankin tulisi tutkinta suoritettua vähän paremmin kun Kervisen pyynnöstä :)

• muusta kun
        niin,,,,, kirjoitti:

et tiedä asiasta mitään muuta kun harhauttavan kymäri jutun. ja tulet tänne rääpii monttuas, kerää ensin faktat ja vertaile niitä ja tule sit uudestaan kun tajuat jotain.

• se sellainen
        J.Taipale kirjoitti:

Oletko varma että saavat tuomion? Jos olet niin perustele, niin ja tunnetko asiaa kuin tarkkaan.

Tiedätkö kaikki paprit mitä on käytettävissä? Itse en olis niinkään varma että kukaan saa sakkoja. Saatan jopa epäillä että tämä ns tutkintapyyntö ei sisällä edes rangaistusvaatimusta, ja jos näin on, jotta ketään voidaan tuomita sakkoon. Täytyy ensin todeta että sihen on aihetta, eli joudutaan aukaisee Kervisen asia oikeesti uudelleen, ja silloin ei olekkaan enää Kervinen siellä tutkinnan aloittajana.

Varmaankin tulisi tutkinta suoritettua vähän paremmin kun Kervisen pyynnöstä :)

on, joka ei sisällä rangaistusvaatimusta. Taidat olla tyhmenpi, miltä ulkoapäin näytät. Syyllisiksi epäillyillä on tässä tapauksessa velvollisuus näyttää väittämänsä toteen. Tähän he eivät pysty ja onhan Kervisen asia saanut päätöksen hovioikeudessa ja Kervinen rapsut alioikeudessa.

Uskomatonta, jos luulet poliisin alkavan penkoa vanhoja papereita. He luottavat, kuten oikein onkin, virallisiin oikeuden päätösiin.

Kyllä munanne kastuvat pahasti. Puhut sakoista, mutta törkeästä kunnianloukkauksesta selviää harvoin sakoilla.

• näitä papereita
        muusta kun kirjoitti:

et tiedä asiasta mitään muuta kun harhauttavan kymäri jutun. ja tulet tänne rääpii monttuas, kerää ensin faktat ja vertaile niitä ja tule sit uudestaan kun tajuat jotain.

aikoinaan esitetty?

• niin,,,,, kirjoitti:

Ja puku kunnossa, olen lihonut 5 kilo, ja rypyt on pois naamasta, joten sopii kuvatavaksi
        oikeudenkäynnissä, jos sellainen joskus sattuu tulemaan

• rikos ilmoituksen
        se sellainen kirjoitti:

on, joka ei sisällä rangaistusvaatimusta. Taidat olla tyhmenpi, miltä ulkoapäin näytät. Syyllisiksi epäillyillä on tässä tapauksessa velvollisuus näyttää väittämänsä toteen. Tähän he eivät pysty ja onhan Kervisen asia saanut päätöksen hovioikeudessa ja Kervinen rapsut alioikeudessa.

Uskomatonta, jos luulet poliisin alkavan penkoa vanhoja papereita. He luottavat, kuten oikein onkin, virallisiin oikeuden päätösiin.

Kyllä munanne kastuvat pahasti. Puhut sakoista, mutta törkeästä kunnianloukkauksesta selviää harvoin sakoilla.

voiskos joku suomentaa kuka on tehny kaupungin virkamiehistä rikosilmoituksen?

• ja tee...
        näitä papereita kirjoitti:

aikoinaan esitetty?

...jotopäätöksiä!

• J.Taipale
        se sellainen kirjoitti:

Aivan oikein, tutkintapyynnön voi jättää ilman vaateita. Se tarkoittaa sitä että asiaa ei tulla tutkimaan mutta se on silti tutkintapyyntö, ja näin pääsee sanomaan että on tutkintapyyntö jätetty. Tämä on siis yksi mahdollisuus, mutta jos et kerta halua ymmärtää asioita niin miksi niitä sitten yrittäisin sulle selvittää?

• että ei olis esitetty?
        näitä papereita kirjoitti:

aikoinaan esitetty?

mistä tiedät että ei olis esitetty? katso kun puolueetonta oikeudenkäyntiä ei juuri nykypäivänä ole saatavilla, poliisi ja syyttäjä opastaa tuomaria, niin homma on selvä. eikös asiasta ole jo kerrottu 101 kertaa että todisteita ei otettu huomioon!

KUINKA PERKELEEN MONTA KERTAA PITÄÄ SAMAT ASIAT KÄYDÄ LÄPI ETTÄ MENEE JAKELUUN, TULE KAHVEELLE ILLALLA NIIN VARAAN VASARAN JA TALTAN JA TEEN TILAA NÄILLE ASIOILLE SUN PAKSUUN LUUHUN.

• J.Taipale
        niin,,,,, kirjoitti:

Tarkemmin kun ajattelee, niin onko sillä väliä jos saavat tuomion? Tekeehän muutkin kaikkensa että pääsee vallankahvaan :D

Ja oikeilla linjoilla tässä ollaan, kun pari valtuutettua ovat todenneet että "ei hätää, meillä on hyvät varavaltuutetut ja viittaun minuun" ;)

• ni paas laittaen
        muusta kun kirjoitti:

itte niitä esiin, enneku alat möykkään. turhaa sun on kirkua niiku likat, sillä asia on selvä ku pläkki.

• tsuppari pojalla
        J.Taipale kirjoitti:

selkeesti kuuppa himmenee, ku rupee sävy muuttuun. Eerolan baari, kotkalainen versio Kontulan aapelista.

• suoraan,
        J.Taipale kirjoitti:

Tarkemmin kun ajattelee, niin onko sillä väliä jos saavat tuomion? Tekeehän muutkin kaikkensa että pääsee vallankahvaan :D

Ja oikeilla linjoilla tässä ollaan, kun pari valtuutettua ovat todenneet että "ei hätää, meillä on hyvät varavaltuutetut ja viittaun minuun" ;)

onko sinulla lukihäiriö, kun kirjoituksesi on täynnä käsittämättömiä virheitä?

Siksi kysyn, kun Kokkolassakin valittiin puolueesi edustajaksi rakennuslautakuntaan romukauppias Mika Siirilä, joka ei osaa lukea eikä kirjoittaa!

• Poliisi ei
        J.Taipale kirjoitti:

Aivan oikein, tutkintapyynnön voi jättää ilman vaateita. Se tarkoittaa sitä että asiaa ei tulla tutkimaan mutta se on silti tutkintapyyntö, ja näin pääsee sanomaan että on tutkintapyyntö jätetty. Tämä on siis yksi mahdollisuus, mutta jos et kerta halua ymmärtää asioita niin miksi niitä sitten yrittäisin sulle selvittää?

ota vastaan sellaista tutkintapyyntöä rikoksesta, jossa ei vaadita rangaistusta. Tajua taulapää, että kirjoittelet asioista joista et ilmiselvästi tiedä yhtään mitään.

• Juho Eerola

Persujen lähtölaskenta kiinnostaa demareiden vastaavaa enemmän!

• miksköhän?

Joo tosiaan, näin tekee, ja miksköhän näin on? Pitäis varmaa kysyä kymarin Häkkiseltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      155
      9127
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2779
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      31
      2547
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2521
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1905
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1847
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1783
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      48
      1326
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1191
    Aihe