Kättelijä.

SEKAtm

PÄIVÄÄ TULEVAISUUS!
Päivää,ei en tunne teitä.Voi olla että on tavattu,muistini on kovin kehno.
Kului aikaa,hän oli silloin tällöin pitänyt kättäni kädessään.Hän tuntisi puristuksen ja väännön tuottamaa tuskaa,tekijä ei näyttäydy on vain aktiivinen.Vuoden kestävät kivut,tunne kuin olisi olkanivel sijoiltaan.Ei en aavista kuka,jännitän liikenteessä ohittaessa,mitä kummaa jalat tanssivat tahdottomasti pedaaleilla,missä Lindblom joka opettaa askelkuviot?Ylävartaloa puristaa kuin manilaköysi elokuvassa,kämmenet hakkaavat rattia kuin horkassa olenko outo mitä tämä on?Jälleen hän kättelee puristaa ja hemputtaa,että tunnen joka puolella kehoa irti olevia ruumiinosia ehkä luita.Uskallanko enää nukkua ilman että pujottaudun mustaan jätesäkkiin unen ajaksi ettei pienimmät luut joudu hukkaan.Hän ravistaa kättäni;hyvää yötä,kuka kumma kun jaksaa pitää pinteessä vaikka yritän ajatukseni voimalla karkoittaa näkymättömän kättelijän
lääkäriltä voi kysyä.työpaikkalääkärihän on asian tuntija!"Ei ole tuttu kättelijä,on joku muu kuin Mr Parkinson".Jo kiusalliseksi herennyt tuttavuudentekijä ajoi neurologille."Hulluko olen vai tunnetteko kättelijän?"Näyttäkää käsi.selvähän tämä on peukalo hieroo tuttavuutta etusormen kanssa.Ette tunne vielä, mutta nyt tiedätte kuka pyrkii seuraanne.Onko suvussa muita kätelty tältä taholta?"On nyt muistan ,isäni tädin mies joutui kättelemään kahvia juodessaan,läikkyihän kahvi!Kuka olin ennen mikä olen?Nyt tiedän olen potilas.Kättelijään olen tutustunut emme ole ystävystyneet.Tapaamme päivittäin,tiedän tapaavamme huomena, vuoden kuluttua kenties tarinani loppuun asti.Ei kaikki ole mustavalkoista tässäkään asiassa,on lääkitys helpottamaan tapaamisia (ei enää Herra) Parkinsonin kanssa.Olen yli kymmenen vuotta vuoroin lepytellyt ja taas tapellut pakkokättelijää vastaan odottaen lääkkeiden kehittymistä kättelyjä hillitsevistä kokonaan taas oman päätäntävallan palautukseen

0

2721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
        1385
      2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
        Maailman menoa
        84
        1263
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        141
        1249
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        242
        1160
      5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        57
        1036
      6. 65
        939
      7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        83
        881
      8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
        Työttömyys
        14
        852
      9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
        Ikävä
        42
        710
      10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
        Ikävä
        65
        687
      11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        42
        600
      12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        15
        568
      13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
        Ikävä
        32
        549
      14. Taidan luopua

Sinusta.
        Ikävä
        33
        544
      15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
        Ikävä
        28
        539
      16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
        Ikävä
        65
        508
      17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
        Ikävä
        39
        485
      18. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
        Ikävä
        86
        483
      19. Et siis halua

Kansssani mitään
        Ikävä
        29