kuuluuko takuuseen laitteen kuljetus,jos kysymyksessä olisi iso pesukone joka on mennyt rikki?vai pitääkö se toimittaa ominvaroin liikkeeseen tai korjaamolle?siis kuka maksaa takuukoneen huolto kuljetukset?
pyykinpesukone
4
780
Vastaukset
- ainakin
Toivat takaisin.
Eli minä vein laitteen itse sinne, korjauksen jälkeen huoltoyhtiön mies palautti kotiin ja asensi paikoilleen. Sitä en tiedä olisivatko hakeneetkin jos olisin tajunnut kysyä... - Liikenneministeri
Viallisen tuotteen kuljetuksista takuuaikana ei saa tulla sinulle mitään kuluja. Sovi liikkeen kanssa kuinka kuljetus hoidetaan mutta muista että liike maksaa kuljetuskulut. Siis kotoa noudon ja kotiin palautuksen.
Onhan tämä näemmä vastattu jo aiemminkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000030&posting=22000000028121666 - -jape-
...valtuutetun huoltoliikkeen huoltomies tulee korjaamaan isot kodinkoneet kotiin.
- TeroV65
itse kotimaisia kodinkoneketjuja koska niissä huollot toimii.
Jos kerran giganttiin pitää itse koneet viedä niin huh huh .
Mitä itse muualta ostanut ja kerran kuivausrumpu rikki mennyt niin kotiin tuli huoltomies joka laittoi kerralla kuntoon.
Vastuuntuntoinen kuluttaja katsoo mistä ostaa.
Eihän tuo edestakainen kuljettaminen ole edes ekologista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324