kuuluuko takuuseen laitteen kuljetus,jos kysymyksessä olisi iso pesukone joka on mennyt rikki?vai pitääkö se toimittaa ominvaroin liikkeeseen tai korjaamolle?siis kuka maksaa takuukoneen huolto kuljetukset?
pyykinpesukone
4
737
Vastaukset
- ainakin
Toivat takaisin.
Eli minä vein laitteen itse sinne, korjauksen jälkeen huoltoyhtiön mies palautti kotiin ja asensi paikoilleen. Sitä en tiedä olisivatko hakeneetkin jos olisin tajunnut kysyä... - Liikenneministeri
Viallisen tuotteen kuljetuksista takuuaikana ei saa tulla sinulle mitään kuluja. Sovi liikkeen kanssa kuinka kuljetus hoidetaan mutta muista että liike maksaa kuljetuskulut. Siis kotoa noudon ja kotiin palautuksen.
Onhan tämä näemmä vastattu jo aiemminkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000030&posting=22000000028121666 - -jape-
...valtuutetun huoltoliikkeen huoltomies tulee korjaamaan isot kodinkoneet kotiin.
- TeroV65
itse kotimaisia kodinkoneketjuja koska niissä huollot toimii.
Jos kerran giganttiin pitää itse koneet viedä niin huh huh .
Mitä itse muualta ostanut ja kerran kuivausrumpu rikki mennyt niin kotiin tuli huoltomies joka laittoi kerralla kuntoon.
Vastuuntuntoinen kuluttaja katsoo mistä ostaa.
Eihän tuo edestakainen kuljettaminen ole edes ekologista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233