Huomista unelmaa

kaaru

kuin tuli ja leimaus
Sinä olit minulle
sait minut kirjoittamaan
rakkaudesta sanoja tuhansia

rakkaus loppui
sanat eivät
jääden aarteeksi
odottamaan jatkokertomusta

kun kesätuuli
lämmittää ihoani
haluan uskoa näin
Sinä olet vierelläni

näen Sinut unelmissani
utuisena hahmona
kasvojasi en vielä tunnista

lumi vielä peittää maan
henkii tulevaa
huomista unelmaa

11

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Minulla lähti sinun runostasi inspis heti liikkeelle! :)
      Näin mukavana sunnuntaipväni on todella ihanaa lukea näin positiivisen odottavaa sanomaa rakkaudesta,
      Siitä toivosta ja uskosta ja kun tueksi kaikesta tästä, aurinko tekee kirkkaanvalkoisia maalauksia hangelle, todistaen että kevät tulee ja se lämpö on olemassa, kun vain hetken odotamme.
      Uutta huomista kohti - kyll se sieltä tulee..;þ
      Sen inspisrunon laitan kunhan ehdin,,on vähän muuta vielä,, ennen kuin tulen uudestaan tänne. :)

      Kiitos tästä Kaaru ja iloista pvää sunnuntain vilikuttaa Murukulta! :)

      • kaaru

        Yritän nyt etsiä aurinkoa sisimpääni, ettei nuo pilevet ny ihan synkistä;)

        oisko se näin, niin kauan on toivoa, kun on uskoa...jos ei niin näin viisast keksin ite...he.

        Taitaa se länsisiiven siivous tuoda sit positiivisuusta...kiitos ku ehdit poiketa:)


    • Toive,haave,unelma,näkemiset
      kuulemiset,kosketus,tunteet
      suudelmineen

      jatkuva vastavuoroisuus
      samanaikaisuuden arkien
      ja pyhien sulat kuin sovut.

      Alkaako rakkaus
      ja kestääkö

      toive todelliseksi
      rakkaus suhteeksi

      Huomiseen unelmaan ja
      tulevaisuudeksi elämään.

      Elämää kuin nuoralla
      tanssia - taivas - vaiko

      pudotus
      ja onko se pehmeä

      tuo pudotus.

      Mutta päivä pitenee
      lumi hohtaa
      saapuu kevät ja aurinko

      lämmenneet veet
      sininen taivas
      siniset silmät

      ja koko Elämä on
      tässä ja nyt
      metsä,joissa linnut
      oodia laulaa.

      • kaaru

        ruudun takana
        sormet kirjoittaa
        tunteista ja suudelmista
        muutosta arkeen

        sormet hyppii
        näppäimistöllä
        etsien rakkauden sanoja
        pysähtyy hetkeksi
        alkaako se rakkaus
        kestääkö myös

        onko pudotus koskaan
        pehmeä...kyllä sitä
        putoaa aina kylmään
        avantoon
        jossa vesi kangistaa
        jäädyttää hetkessä sisimmän

        sulattaako aurinko jään
        kuuluuko linnun laulu
        kevään alkaessa

        onko unohdusta
        ikävän poistajaa
        unelmia unelmille
        elämän kaihoa

        hmmm...kiitos dolan vastarunostasi
        en löytänyt vielä vastausta...onko sitä;)


      • kaaru kirjoitti:

        ruudun takana
        sormet kirjoittaa
        tunteista ja suudelmista
        muutosta arkeen

        sormet hyppii
        näppäimistöllä
        etsien rakkauden sanoja
        pysähtyy hetkeksi
        alkaako se rakkaus
        kestääkö myös

        onko pudotus koskaan
        pehmeä...kyllä sitä
        putoaa aina kylmään
        avantoon
        jossa vesi kangistaa
        jäädyttää hetkessä sisimmän

        sulattaako aurinko jään
        kuuluuko linnun laulu
        kevään alkaessa

        onko unohdusta
        ikävän poistajaa
        unelmia unelmille
        elämän kaihoa

        hmmm...kiitos dolan vastarunostasi
        en löytänyt vielä vastausta...onko sitä;)

        Romantiikka - tuo lämmin kuin
        oiva seuralainen,josta tulee
        nuoruuden päivät mieleeni mutta
        sallittuna koko eliniän ja
        hyvällä tavalla toivottukin
        - elämän sulostuttaja.

        Jään miettimään sanaasi
        vastausta... nyt minä olen
        varmaa eilisestä ulkona tai
        mikä lie -muistikatko.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Romantiikka - tuo lämmin kuin
        oiva seuralainen,josta tulee
        nuoruuden päivät mieleeni mutta
        sallittuna koko eliniän ja
        hyvällä tavalla toivottukin
        - elämän sulostuttaja.

        Jään miettimään sanaasi
        vastausta... nyt minä olen
        varmaa eilisestä ulkona tai
        mikä lie -muistikatko.

        pitäs minunkin hankkii
        se muistitikku
        auttasko se muistamaan
        eilisen ajatuksen
        joka tänään upposi
        kait lumihankeen

        nyt sitä romantiikkahuopaa
        pitäs jostain löytyy
        kohta on nimittäin kevät
        sitten kesä ja wau...

        en tiedä mistä moinen
        mutta tämä pimeä aika
        on mulle myrkkyä
        et oo varmaan huomannut?:)))


      • kaaru kirjoitti:

        pitäs minunkin hankkii
        se muistitikku
        auttasko se muistamaan
        eilisen ajatuksen
        joka tänään upposi
        kait lumihankeen

        nyt sitä romantiikkahuopaa
        pitäs jostain löytyy
        kohta on nimittäin kevät
        sitten kesä ja wau...

        en tiedä mistä moinen
        mutta tämä pimeä aika
        on mulle myrkkyä
        et oo varmaan huomannut?:)))

        Saanko nauraen todeta meille
        kummallekin - mokkula - tuo
        paljon mainostettu kapine
        - mutta en ota kuitenkaan -
        pidän oman mokkulani kuitenkin.

        Sinä jo kesälaitumille ja
        festareille,vielä tuntuu
        kaaru kaasua painavan...

        Mitäs minä tai olen pikkuisen,
        että tässä käsi,ota kiinni
        ja kilpasille parkumaan...
        tyhjetessä jo ilokin on kahta
        maniaa täälläkin.

        Hyvää yötä Siul.


    • "kuin tuli ja leimaus
      Sinä olit minulle
      sait minut kirjoittamaan
      rakkauden sanoja tuhansia"

      Liisa huokaa

      Sydämeen kirjoittannu lähtemättömiä
      sielä ne asuu vieläki
      esiin luo taas kuvaa.

      "kun kesätuuli
      lämmittää ihoani
      haluan uskoa näin
      Sinä olet vierelläni"

      kaaru
      kiitos runos, johon sain samaistua.
      eväistä valoisia helmikuun askelia.

      • kaaru

        väsy asuu heti aamusta
        takana lyhyt yöuni
        mieli täynnä ajatuksia
        liekö se valvotti
        mikä lie;

        Kiitos Liisa...hymyn sait syttymään;)


    • Minanoita

      Aloitan nyt täältä alhaalta
      ylöspäin tämän sanomiseni koska
      meni hetki kun runoasi etsiskelin!

      Ensinnäkin olet tässä runossa
      aivan loistavasti onnistunut
      verhoamaan sanasi arvoituksellisiksi,
      utuinen hahmo siellä jossain
      joka ei ole naamaansa ihan vielä
      näyttänyt! Loistava runo Kaaru!

      Tänk juu sanoo Noita!

      • kaaru

        no eipäs nyt hehtuteta
        yritin nyt jotain sanoa
        näissä tyrskyissä
        mitä sisällä riehuu

        hymyyni etsin
        se taas hukassa
        varastit sie sen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe