Ilman, että siinä nälvitään samalla muita henkilöitä. Häh onnistuuko? Ei taida olla miestä kertomaan.
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?" (Tämä on raamatusta ja tiedoksi niille, jotka eivät tiedä)
KERTOKAAPA PALSTALAISET OMISTA TYHMYYKSISTÄNNE
xxxxx
1
216
Vastaukset
- Henriikki
Omaa tyhmyyttäni se oli sekin kun päissään menin
komeron lattialle nukkumaan ja nykäsin oven
perässäni kiinni. Ovi meni tietysti lukkoon ja
aamulla kun heräsin pilikkopimiässä niin en
muistanu missä oon. Alin hylly oli siinä kuonon
päällä ja laiat kylissä kiinni. Meni siinä pari
varttia, että alako muistuun asiat mieleen ja
sain purettua hyllyjä jotta pääsin lukkoon
käsiksi. Tässäkään jutussa en nälvi muita, omaa
tyhmyyttähän se. Enkä oo tuota aikasemmin kellekään
kertonu, mutta kun esimerkkiä kyselit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301916
- 1211385
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401160Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601083Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831063- 491059
- 1381045
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94897Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77826