etten usko ennustuksiin??? En todellakaan ole tarkoittanut pahaa, kun olen lähettänyt Sinulle jatkokysymyksiä ja vielä samat asiat monta kertaa! Laitoin ne tietämättäni moneen kertaan,sillä ohjelmistossa oli jotain hämminkiä....anteeksi! Jos katsot, että kaiken jälkeen haluasisit vielä kertoa minulle tärkeistä asioista lisää, en voisi olla kuin erittäin kiitollinen saamastani avusta...sillä edelleen olen ennustusta kaipaava! Haluan joka tapauksessa toivottaa Sinulle kaikkea hyvää!!!!
Yvettelle ystävyydellä!
2
132
Vastaukset
- Yvett_e
Sinulle on varmaan vastaillut joku muu minun nimissäni, koska minä en ole kyseisten viestien lähettäjä.
En vastaa koskaan ilkeästi. Kenellekään.- Tällaisia lisäkysymyksiä....
koetin Sinulle esittää ihan ystävyydellä! Joku "tomppeli" vastasi nimissäsi ja sain sellaisen käsityksen, että Sinulla ei ole minulle enää mitään sanottavaa!!!Lähetin sinulle suunnilleen tällaisen viestin, johon sain tylyn vastauksen:ENSIMMÄISEKSI HALUAN KUITENKIN LÄHETTÄÄ SINULLE MITÄ KAUNEIMMAT KIITOKSET VASTAUKSESTASI! TODELLAKIN TIESIT AIVAN OIKEIN, OLEN ERONNUT PITKÄSTÄ, VAIKEASTA, TODELLA HENKISESTI RAASTAVASTA AVIOLIITOSTA!!! TONTTIKIN ON JUURI SELLAINEN KUIN KUVAILIT, KUIVANMAAN TONTII SIIS. JOS ROHKENEN VIELÄ KYSELLÄ HIEMAN LISÄÄ: NÄKISITKÖ PAREMMAN MAHDOLLISUUDEN SAADA SE KAUPAKSI VASTA SYKSYMMÄLLÄ? VAI JÄÄKÖ SE MINULLE RIESAKSI LOPUN ELÄMÄNI? JA SITTEN TÄMÄ RAKKAUSASIA: PYSTYISITKÖ NÄKEMÄÄN, ONKO JOSSAIN LÄHITULEVAISUUDESSA MIES, JONKA KANSSA TULISIN KOKEMAAN IHANIA HETKIÄ ESIM. MATKAILUN MERKEISSÄ, SIIS TS. IHMINEN,JONKA SEURASSA MINUN OLISI YKSINKERTAISESTI HYVÄ ELÄÄ JA JAKAA VAIKKAPA LOPPUELÄMÄNI? TÄMÄ ON SE HAAVE JOTA SISÄLLÄNI KANNAN!!!YMMÄRRÄN TOKI KIIREESI, MUTTA ELÄTTELEN KUITENKIN TOIVOA VASTAUKSESI SUHTEEN JA KIITÄN JÄLLEEN EDELTÄ KÄSIN... Siispä, jos tämä kirjoitukseni vihdoin ja viimein tavoittaa Sinut Yvette, niin arvaa mitä, "ennustusta kaipaava", odottaa kuulevansa /näkevänsä mielipiteesi ja kiittää ja niiaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760