Yvettelle ystävyydellä!

Miksi epäilet....

etten usko ennustuksiin??? En todellakaan ole tarkoittanut pahaa, kun olen lähettänyt Sinulle jatkokysymyksiä ja vielä samat asiat monta kertaa! Laitoin ne tietämättäni moneen kertaan,sillä ohjelmistossa oli jotain hämminkiä....anteeksi! Jos katsot, että kaiken jälkeen haluasisit vielä kertoa minulle tärkeistä asioista lisää, en voisi olla kuin erittäin kiitollinen saamastani avusta...sillä edelleen olen ennustusta kaipaava! Haluan joka tapauksessa toivottaa Sinulle kaikkea hyvää!!!!

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yvett_e

Sinulle on varmaan vastaillut joku muu minun nimissäni, koska minä en ole kyseisten viestien lähettäjä.
      En vastaa koskaan ilkeästi. Kenellekään.

• Tällaisia lisäkysymyksiä....

koetin Sinulle esittää ihan ystävyydellä! Joku "tomppeli" vastasi nimissäsi ja sain sellaisen käsityksen, että Sinulla ei ole minulle enää mitään sanottavaa!!!Lähetin sinulle suunnilleen tällaisen viestin, johon sain tylyn vastauksen:ENSIMMÄISEKSI HALUAN KUITENKIN LÄHETTÄÄ SINULLE MITÄ KAUNEIMMAT KIITOKSET VASTAUKSESTASI! TODELLAKIN TIESIT AIVAN OIKEIN, OLEN ERONNUT PITKÄSTÄ, VAIKEASTA, TODELLA HENKISESTI RAASTAVASTA AVIOLIITOSTA!!! TONTTIKIN ON JUURI SELLAINEN KUIN KUVAILIT, KUIVANMAAN TONTII SIIS. JOS ROHKENEN VIELÄ KYSELLÄ HIEMAN LISÄÄ: NÄKISITKÖ PAREMMAN MAHDOLLISUUDEN SAADA SE KAUPAKSI VASTA SYKSYMMÄLLÄ? VAI JÄÄKÖ SE MINULLE RIESAKSI LOPUN ELÄMÄNI? JA SITTEN TÄMÄ RAKKAUSASIA: PYSTYISITKÖ NÄKEMÄÄN, ONKO JOSSAIN LÄHITULEVAISUUDESSA MIES, JONKA KANSSA TULISIN KOKEMAAN IHANIA HETKIÄ ESIM. MATKAILUN MERKEISSÄ, SIIS TS. IHMINEN,JONKA SEURASSA MINUN OLISI YKSINKERTAISESTI HYVÄ ELÄÄ JA JAKAA VAIKKAPA LOPPUELÄMÄNI? TÄMÄ ON SE HAAVE JOTA SISÄLLÄNI KANNAN!!!YMMÄRRÄN TOKI KIIREESI, MUTTA ELÄTTELEN KUITENKIN TOIVOA VASTAUKSESI SUHTEEN JA KIITÄN JÄLLEEN EDELTÄ KÄSIN... Siispä, jos tämä kirjoitukseni vihdoin ja viimein tavoittaa Sinut Yvette, niin arvaa mitä, "ennustusta kaipaava", odottaa kuulevansa /näkevänsä mielipiteesi ja kiittää ja niiaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe