Karvat

Miäs 25

Mun naiseni ei suostu ajelemaan alapäätään.
Tämä on suuri ongelma petipuuhissamme.
Ollaan keskusteltu aiheesta ja siitä tulee aina riita.
Mä vaan en voi sille mitän että mua kuvottaa "pörrö" jonka karvat on n 4-5cm pitkät ja pörröttävät mihin sattuu.
Me ei olla harrastettu seksiä moneen kuukauteen koska mun ei vaan tee mieli, mä vaan en voi sille mitään.

Onko muilla ollut vastaavaa "ongelmaa"?
Kiitos ja anteeksi.

13

3076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketään ,

      ei saa yrittää PAKOTTAA mihinkään.Jotenkin tuntuu
      kummalta, voi sitä niinkin rakastella ettei sun
      tarvii katella sitä pörröö.??

      Aika paha malli jos "kuvottaa" ..pitäsköhän sun tehdä päänupilles jotakin?

      Karvat kuuluu naisen alapäähän, sille nyt ei vaan
      voi mitään.

      Oletkos sä muiden kanssa voinut harrastaa seksiä karvoista huolimatta?

      Sä selvästi painostat ja se on aikas huono homma.

    • pyydä anteeksi

      meiltä vaan häneltä. Ja vähän äkkiä.

    • on siel oma tehtävänsä

      Ajatteleppa, jos naiselles tulee virtsarakontulehdus.
      Siin ei viikoihin pahimmillaan sitten harrastetakkaan mitään.

    • kysymyksen

      naisafro voittoiselle palstalle.

      Joku puhui virtsarakontulehduksesta.

      Kyseinen ihminen ei ilmeisesti pidä itse housuja jalassa

      • kyllä ..

        siitä se tulehdus.


    • oon nainen...

      ... ja monta vuotta ajellut jo karvat, musta ne vaan tuntuu epähygienisiltä ja näyttää metsäläiseltä :( Vähän niinkun kainalokarvat..yöökk!!

      Mun mielestä ainakin jonkinsortin lyhennys ja "muotoilu" on kyllä ihan suotavaa, itse ajelen kyllä kaikki pois..

      ..ja jos pääsee kasvaan, niin ymmärrettävästi mieheni kuittailee mukavasti ja hyvä niin.. :)

      • ;););)

        Et sitten ymmärtänyt ap:n kysymystä ollenkaan ..?

        Kysyiköhän hän jotakin sun karvojen ajelusta tai ajelemattomuudesta ..?? :):)

        Voi vitsit tätä taukkien määrää täällä.


      • kysynyt...
        ;););) kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt ap:n kysymystä ollenkaan ..?

        Kysyiköhän hän jotakin sun karvojen ajelusta tai ajelemattomuudesta ..?? :):)

        Voi vitsit tätä taukkien määrää täällä.

        .. mutta jos sä LUKISIT uudestaan.. :

        "ymmärrettävästi mieheni kuittailee mukavasti ja hyvä niin.. :)"


        Oisko tästä siis apua hänellekin ?


      • taida olla,
        kysynyt... kirjoitti:

        .. mutta jos sä LUKISIT uudestaan.. :

        "ymmärrettävästi mieheni kuittailee mukavasti ja hyvä niin.. :)"


        Oisko tästä siis apua hänellekin ?

        sorry vaan. Katos ne teidän kuittailut käy teillä

        ei välttämättä heillä. Jos yhtään osasit aloitusta tulkita.
        Mut etpä näköjään osannut:)

        Kannattaa pitää ne omien karvojen ajelut ihan siä
        teillä vaan :) ei ne sentään kaikkia kiinnosta :)


      • jumalauta ..

        et ymmärrä lukemaasi ollenkaan?


      • jotkut tyydytystä

        ja kiksejä tällaisesta kun kertoilee omista karvoistaan kaikille? Onko niitä vai ei.
        Säkin useemmassa lauseessa toistat samat asiat :)

        Sä vaan tulit ite kertoon vaikkei kukaan ees pyytänyt :)

        Voi Luoja sentään.


    • oikea ongelma

      On ollu vastaava ongelma mut valitettavasti oon ollut naisystäväsi tilanteessa mutta jos tästä jotain hyötyä ois.
      Itse koin kuvottavaksi tilanteen jossa mulle rakkain ihminen inhosi ulkonäköäni jonka merkityksellä olisi voinut olla vähemmän sijaa toimivassa suhteessa. Sairastuin lähes syömishäiriöön sillä hän purki tätä turhautumistaan muhun monella tapaa. Oli järkytys havaita että niin "pieni" ongelma sai hänet kohteleen lopulta kaikessa huonosti.
      Lopuksi aikamme oireiltuamme pohjalta paljastuivat todelliset ongelmat jotka olivat vain johtaneet tuohon tilanteeseen. Lyhyesti totean vain että hänellä oli ongelmia itsensä kanssa jotka sai käsiteltyä. Sittemmin oon ilman kapinaa miellyttäny miestäni poistamalla karvat sillä eihän se nyt niin suuri asia ollut ilahduttaa rakkaintaan kun ei koe että painostetaan ja pidetään rumana. Huomasin pitäväni itsekin enempi pörröttömästä.
      Mieheni on myös sittemmin myöntänyt että häntä ei enään kuvota karvatkaan joten tämä vain varmistaa oletukseni että kun on sinut itsensä kanssa eivät ulkoiset seikat paina mieltä. Mieltymys on sit asia erikseen. Se jää silti mikä on hyvä.
      Älä syyttele suotta itseäsi. Pitäkää huolta toisistanne ja saattakaa suhteenne itseänne ja toisianne kohtaan kuntoon muilta osin jos on tarvetta niin ehkä tämäkään ei ole enään niin suuri kysymys että estäisi nauttimasta toisistanne kaikessa. Pidä huolta myös naisestasi sillä hänelle se lienee raskaanpaa. Meneehän se asia suoraan hänen ulkonäköönsä ja siten käsittelee koko itsetuntoa ja naiseutta ja jos on muutenkin huono itsetunto niin vielä pahempi. Olisi varmasti hyvä pyytää anteeksi riitelyt tai ainakin lopettaa ne osaltasi. Muista osoittaa hänelle vastapainoksi runsaasti sitä miksi häntä rakastat ja missä pidät ihanana.
      Voithan itse poistaa itseltäsi jos et ole. Sun oma ulkonäkö voi olla todellisuudessa se mikä sua vaivaa muiden mieltymysten lisäksi ja tiedä vaikka naisystäväsi ihastuisi ja ottaisi mallia, mutta älä pyydä sitä mitenkään.
      Mieti asiaa omalta kannaltasi ja suhdettanne. Onko muita asioita jotka vaivaavat sua. Jos nyt lakaisette ongelman pois niin se saattaa tulla myöhemmin jonkun muun ulkonäköön liittyvän asian yhteydessä. Näin kävi meilläkin pari kertaa ennenkuin saimme kaikki selvitettyä. Asiat jotka pistivät hänen silmiinsä olivat järjettömiä. Onneksi aika ja kova työmme suhteen eteen ratkaisi sen parhain päin. Suhde tosin kaatui silti muihin ongelmiimme heti muutaman vuoden päästä. Uskon että jos teillä on aitoa rakkautta niin jaksatte kyllä selvittää tuon Ongelman jos opitte kommunikoimaan paremmin sillä vaikuttas että siinä olisi opittavaa.

    • jk35.

      Kyllä näitä neiti-miesten itkuja lukiessa ihmetyttää että miten helvetissä ennen vanhaan on harrastettu seksiä, vaikka ei mistään pillunkarvojen ajelusta ollut tietoakaan?

      Minulle kelpaa sekä karvainen että karvaton, kyllä täytyy miehessä olla jotain vikaa jos halut vie noinkin mitätön asia kuin häpykarvoitus. Jos kyseessä olisi Juha Mieto -parralla varustettu nainen, ymmärtäisin halujen vähyyden, mutta hei...häpykarvat, ei pysty ymmärtämään.

      Toki mieltymyksiä saa olla erilaisia, mutta että ne estävät koko seksin, on jo outoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe