Miten kaksosmies

raivon kohteeksi joutunut

purkaa syvälle patoutuneita aggressioitaan
kumppaniin, perheen piirissä vai naapureihin.

Onko kaksosmiehellä yleensä, käytösopit
hallinnassa.

Etenkin hermojen hallinta heikkoa.Tunnen kyllä
montakin kaksosta, mutta yhden käytös todella
poikkeavaa.

Pystyykö itsekkään kontrolloimaan tekojaan?

- todella pelätynyt -

6

1702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monajjj

Seurustelen itse kaksosmiehen kanssa. Kaikki tuttavani sanovat että hän vaikuttaa piiloväkivaltaiselta. Yleensä suuttuessaan hän ei kyllä hirveästi hallitse tekojaan.. Kävi kerran parhaan ystävänsä kimppuun pienen riidan seurauksena, ja siinä lenteli huonekalut ja tavarat, ilman että hän ajatteli puolella aivosolullaankaan seurauksia.
      Siinä kieltämättä heräsi ajatuksia, että mikäli joskus tulee tilanne, että suhteemme kariutuu , millaisen hepulin hän mahtaa siitä saada..

• näitä löytyy

jokaisesta horoskooppimerkistä,nimittäin hermoheikkoja,jotka turvautuvat väkivaltaan.

• julia
        näitä löytyy kirjoitti:

jokaisesta horoskooppimerkistä,nimittäin hermoheikkoja,jotka turvautuvat väkivaltaan.

tietyssä tilanteessa teen niin, kaksostyttönä, mutta niin teki ex mies oinaskin, hampaan palasia nieleskelin...

• kaksonen ja mies!

Kyllä juttu on niin, että jos mies tai nainen lyö, sitä tuskin voi horoskoopista ennustaa. Tietysti siitähän vois jonkun väikkärin tehdä, että mikä horoskooppi merkki on kaikkein väkivaltaisin? Väkivalta on väkivaltaa aina horoskooppimerkistä viis. Muistakaa se naiset hyvät.

• sen kummempaa

kuin mikään muukaan merkki,päinvastoin.Kaksonen käyttää älyä,harvoin nyrkkejä.No,sanan säilä voi lyödä ja lujaa:)

• NYTonnellinen naiskaksonen

Tunnen kaksi mies-kaksosta.
      Molemmat ovat väkivaltaisia ja hermo palaa pienimmästäkin.
      Itse sain kokea ystäviksi luulemani kaksosmiehen pahoinpitelyn eikä se tapahtunut hellästi. Kuuntelin myös aikani "painu ämmä vittuun" "vitun lehmä" "ym. ym ym. jos satuin olemaan herran kanssa eri mieltä asioista. Aikansa sitä jaksaa ja sitten tulee se loppu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1032
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      71
      949
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42