Onko kokemuksia hintojen suhteen, kummassa on yleensä ollut edullisempaa?? Eteenkin kissanruokien suhteen.
Sellaisen ainakin huomasin että Cats best Ököplus -kissanhiekka maksaa Lappeenrannassa Musti&Mirri:ssä 39,90€ ja Faunatarissa 29,90€.
Mielestäni alkaa olla jo huomioonotettava ero tuossa!
Faunatar VS. Musti&Mirri
6
1160
Vastaukset
- KEIJOLALALALA
MUSTIJAMIRRI ON PARAS! SIELÄ ON PALJON EDULLISEMPAA! FAUNATAR OTTAA LIIKA HINTAA KAIKESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Fish fish
Faunatar on ehdoton voittaja. Halvinta. Ja myös tosi paljon kaikkea esim. lemmikki eläimiä. Ja toosi halvalla kissalle jutskii. Mutta musti ja mirrikin on iha ok mutta aika kallis...
- ssssssssssssssssssssssssss
faunatar on parasssss
- anan
Nykyään on paljon netti-liikkeitä joissa on helppo vertailla hintoja.Olen vertaillut niiden hintoja ja todennut hintaerot välillä melkoisiksi! Yksi halvimmista on ollut elaintarvike.fi. Pienellä vaivalla säästää kummasti rahaa.
- lmaoodf
täällä meillä päin faunattaressa on paljon kalliimpaa,kuin mustissa&mirrissä, jos nyt vertaa vaikka kissan kakkalapiota, faunattaressa 3,99€ ja ,ustissa&mirrissä 0,99€
- Halooooooooo
Riippuu tuotteesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594