Kun aina olet kaipaillut tänne asiakeskustelua, niin olen ymmärtänyt, ettet tarkoittaisi sellaista, jota olet harjoittanut näissä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000041353063
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000041353933
Mutta olen kai ollut väärässä käsityksessä. Miksi muuten tuohon listaasi ei sisälly niitä, jotka aina vyöryttävät pelkkää sontaa ja sairasta herjaa esim. Kapin avauksille, ja joiden takia täältä ovat poistuneet esim. Mielipidepankki, Jäbä ja eräät muutkin, joita minä olen pitänyt asiakirjoittajina. Eikö todellakaan esim. tuo ensimmäisen linkin kirjoittaja pääse listallesi?
Jos kuitenkin haluaisit keskustella jostain sellaisesta, jota minäkin ja varmaan mini muu kaltaiseni tyhmä voisi pitää asiakeskusteluna, niin tästä olisi hyvä aloittaa (katso myös sen vastineissa esitetty):
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000041361743
Asiakeskustelua kaipaavalle
9
224
Vastaukset
- Vara-Oiva
Tuskin sinulla kannattaisi vastata, mutta oletpa tyhmä.
- Varmaan..
...unohdit mainita. Et kai muuten olisi nimitellyt minua nimettömäksi luuseriksi.
- Otsikossa kaikki
...
- Vara-Oiva
Varmaan.. kirjoitti:
...unohdit mainita. Et kai muuten olisi nimitellyt minua nimettömäksi luuseriksi.
Asun Herttoniemessä ja minulla on varaa esiintyä omalla nimellänikin, Vara.
Sinä olet nimetön luuseri, mutta Vanhanen on kaikkien aikojen suosituin pääministeri ja Keskusta suurin puolue. - Vara-Oiva
Otsikossa kaikki kirjoitti:
...
Sonnimiehelle voin vastata asiallisesti, onhan hän sentään Keskustalainen asiakirjoittaja.
Kuten minäkin. - Kelju K
Vara-Oiva kirjoitti:
Asun Herttoniemessä ja minulla on varaa esiintyä omalla nimellänikin, Vara.
Sinä olet nimetön luuseri, mutta Vanhanen on kaikkien aikojen suosituin pääministeri ja Keskusta suurin puolue.Nyt kyllä kellut sellaisissa sfääreissä ettei yksikään keputollo aikaisemmin. Vai on Va-va-vanh-vanhanen kaikkien aikojen suosituin pääministeri! Onko se ihan oman tutkimuksesi tulos? Otanta: sinä ja vaimo ja pari alaikäistä aivopestyä omaa lastasi. Virhemarginaali 50% suuntaan tai toiseen. Mistähän johtuu kepun rankka alamäki Ma-ma-mat-matin aikana ja sisäiset ristiriidat jopa tuossa patavanhoillisessa kepuloisporukassa? Entäs presidenttipeli? Ma-ma-ma-ma-matti on työnsä tehnyt, mat-mat-matti saa mennä.
- Vara-Oiva
Kelju K kirjoitti:
Nyt kyllä kellut sellaisissa sfääreissä ettei yksikään keputollo aikaisemmin. Vai on Va-va-vanh-vanhanen kaikkien aikojen suosituin pääministeri! Onko se ihan oman tutkimuksesi tulos? Otanta: sinä ja vaimo ja pari alaikäistä aivopestyä omaa lastasi. Virhemarginaali 50% suuntaan tai toiseen. Mistähän johtuu kepun rankka alamäki Ma-ma-mat-matin aikana ja sisäiset ristiriidat jopa tuossa patavanhoillisessa kepuloisporukassa? Entäs presidenttipeli? Ma-ma-ma-ma-matti on työnsä tehnyt, mat-mat-matti saa mennä.
Kaikkien aikojen suosituin on.
Hesari on erkkolaislehti sitä ei kannata uskoa.
Vanhanen on ripeästi korjannut Lipposen aluepolitiikan virheet ja kannatus on suuri kautta maan.
Keskustaa alaspainavat mielipidetutkimukset voi jättää omaan arvoonsa.
Ensi vaaleissa Kesksutan Matti Vanhanen muodostaa taas hallituksen.
Nyt Matti pitää tiukan kurin kokoomusministereille, jotka aika hyvin selvityvätkin työstään, Vanhasen ei paljonkaan tarvitse puuttua asioihin.
Hyvin valitsi Vanhanen ministerinsä.
Selvää on, että kolmas PM-kausi tulee.
Vanhasen suosio on suuri, kaikien aikojen suosituin PM.
- Oivalle
ne ensimmäiset linkin, jotka tietysti ovat poistuneet, sillä onhan avaus sonnimiehen:
Saitin kuusi tyhmintä
Kirjoittanut: Sonnimies1 31.1.2009 klo 22.33
1. ernesro kurahaara M1-miehiä
2. sumookok täysi torvi (tyhmä)
3. Känän-päskä tyhmyys huipussaan
4. Kapi kiero valehteleva narsistipunikki
5. Uusi-Ukki säälittävä punikkitollo
6. Ironcurtain myös tässä punikissa tyhmyys tiivistyy
Lisäisin vielä
Kirjoittanut: oivahärkönen 31.1.2009 klo 23.04
6. eronmaksaja2
7. keskustalainen
8. Sanrei Alkio
9. Akseli Koskela
10.korhau
Nämä osaavat vain möläytellä kepu-, Vanhas- ja Kekkos-kaunaisia lyhyitä avauksiaan
Siis tuoko on sitä asiakeskustelua, jota olet aina kaipaillut?- VAra-Oiva
Kaivapa todisteet esiin, niin tarkastelen niitä sitten lähemmin.
Sonnimies on näköjään saanut sossut raivon valtaan vivahteikkaalla huumorilla.
Minä en muuten ole koskaan äänestänyt sossuja.
Ja Neuvostoliitossa kusetin KGB:n miehiä minkä ehdin ja ehdinhän minä, kun ei muutakaan puuhaa ollut.
Sossujenkin sopisi yrittää samaa, osaamatta sanaakaan venäjää kuten minä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2605236Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204251- 604131
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513630
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413425Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv242782Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417