Mitenkäs nyt suu pannaan, kun KEPUN ja KOKOOMUKSEN voimin päätettiin poistaa aikoinaan suurella työllä aikaansaatu työantajan eläkemaksu.
Toisin sanoen työeläkettä ei tästä eteenpäin kerry. Tietenkään asia ei kepulaisia harjasniskoja eikä kokoomuslaista liituraitaeliittiä niinkään koske, mutta rehellistä työmiestä ja naista on jälleen kerran potkittu päähän pahemman kerran.
Ja herrat nauraa!!
TYÖELÄKEMAKSUT
5
154
Vastaukset
- ettei menis reisille
Me yrittäjät maksamme itse työeläkemaksut työtulosta!
- MAKSAA
JOS YKSI 1000 MAKSAA..
JOS OLET KIMPASSA JONKIN KANSSA YRITYKSESSÄ NIIN VARMAAN ON ETTÄ ETTE MAKSA KUN TE KUITENKIN LOPETTA 5V.JÄLKEEN ETTÄ PASKAA PUHUT... - ammatin harjoittajana
MAKSAA kirjoitti:
JOS YKSI 1000 MAKSAA..
JOS OLET KIMPASSA JONKIN KANSSA YRITYKSESSÄ NIIN VARMAAN ON ETTÄ ETTE MAKSA KUN TE KUITENKIN LOPETTA 5V.JÄLKEEN ETTÄ PASKAA PUHUT...maksan tulevan eläkkeeni, mikäli eläkeikään elän, tuloistani. En tiedä, tai tunne ketään ammattiryhmästäni johon minäkin kuulun, joka ei näitä maksuja makselisi.
En tule koskaan saamaan puoliakaan takaisin mitä olen maksanut TULOISTANI 36v aikana, paitsi jos elän yli 116 vuotiaaksi.
- ei ole noin.
Se on pieni Kela-maksu, mikä poistetaan.
Kyllä se vaan työnantaja maksaa duunaristaan eläkemaksun kuten tähän astikin.
Luuletko, että prosentilla jotain eläkettä maksettaisiin?
Duunari maksaa itse eläkkeen 2 vuodeksi, maajussi 4 vuodeksi ja yrittäjä 8 vuodeksi.
Vastaavat prosentit mitä KUKIN ITSE MAKSAA ELÄKKEESTÄÄN ON PALKKASUMMASTA:
Duunari 4,5 prosenttia, maajussi 10 prosenttia ja yrittäjä 21 prosenttia.- näistä maatalous"yritt...
eläkemaksuista maksaa YHTEISKUNTA ELI VERONMAKSAJAT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784