Kehittyneempi tulkinta veskareista

Pisike

Löytyi luonneanalyysi, joka mielestäni hieman totuudenmukaisemmin kertoo vesimiehistä. Se on Tuija Uusitalon Astrologian maailma sivusto. Veskarin lisäksi löytyy kaikki muutkin merkit.
http://www.tuijauusitalo.com/vesimies.html

VESIMIES

Vesimies, on vapaus ja kristallin kirkkaat oivallukset. Vesimiehen kaikki ominaisuudet ilmenevät aina hetkessä - tässä hetkessä! Vesimiehellä on langaton yhteys kaikkialle, joka hetki riippumatta hänen itsensä sijainnista tai sosiaalisesta asemasta.

Vesimiesmäinen nerokkuus määritellään kyvykkyytenä tarkastella kaikkia asioita ja ilmiöitä eräässämielessä samanaikaisesti - nykyhetkessä. Aidointa Vesmiesmäisyyttä on suhtautua jokaiseen asiaan ja ilmiöön itsessä ja maailmassa, kuin sekoittais korttipakan aina uudelleen ja uudelleen.

Ymmärtääkseen Vesimiehen liikkuma-alaa puhuttaessa absoluuttisesta puhtaudesta ja rakentavasta kiintymättömyydestä; niitä pitää tarkastella kollektiivisella ja niin sanotulla epä-persoonallisella tasolla. Vesimiehen määrittellessään itseään tai maailmaa, hän käyttää siihen aikakauden rakenteita ja trendejä erittäin luovasti ja ainutlaatuisella tavalla. Arviot ja päätelmät eivät muodostu valmiilla metodeilla tai säännöillä, päätelmiin päästään yllätys, yllätys - vailla näennäistä logiikkaa - rajoja rikkomalla!!

Aika-tunne-tilan tasolla arvio todellisuudesta on hidasta eikä se ole Vesimiesmäisesti evoluution kannalta eheyttävää ja vapauttavaa, koska minä -tunnustelen tai minä -ajattelen rakenteellinen tapa, vääristää absoluuttista aikaa ja tapahtumia siinä.

Vesimiehen paradoksi; on intutiivinen tieto siitä että vapaus ja nerous ei ole anarkiaa, ulkoisten rajojen rikkomista - vaan vapaus lähtee ihmisen sisältä. Vapaus pitää Itse Oivaltaa! Vesimiesmäisen kirkkauden saavuttaminen vaatii jääviyttä ja riippumattomuutta kaksinaisuuden seitin ohuesta harhasta! Absoluuttinen vapaus ja tasa-arvo ihmisten kesken toteutuu, kun järjen rakenteelliset esteet usakalletaan hylätä. Tarvitaan siis lisää spontaaniutta jotta syntyisi elävää ja ainutlaatuisesti uutta. uudenlaisia yhteiskuntamuotoja. Ihmisten saavutetut edut, etuoikeudet ovat tämän kaltaisen tietoisuuden tiellä. Kun yksilö tai yhteisö haluaa kahmia ennemmän kuin sillä hetkellä tarvitsee siirtyy epätasapaino eteenpäin - tulevaisuuteen!

Vapaus on viisautta. Jos Vesimies yrittää soveltaa kaikki maailman vapausaatteet ja uudistukset ennenaikaisesti ohittamalla luonnolliset auktoriteetit, on seurauksena torjuntaa ja onnettomuuksia. Vapauden - kaipuussaan ihmiset tuhoavat itseään ja ympäristöään; kapinoivat, eri asteisilla terrori-iskuilla pyrkien poistamaan yllätyksillään tukoksia. - Yksi Vesimiesmäinen -trendi on kapinoida moniasteisesti myös sukupuolellisia rajoja vastaa - jopa kirurgisesti!? Talouden rajoitteiden rikkominen kiteytyy ehkä parhaiten - globaalissa mainoksessa: "..Visa avaa tulevaisuuden.."

Vesimiehen ideat vaikuttavat tekopyhiltä kunnes vastakkaiset mielipiteet ja näkemykset yhtyvät yhdeksi tasa-arvoiseksi kokonaisuudeksi. Parhaimmillaan Vesimies tietoisuudentilassa materia muuttuu läpinäkyväksi. Matalamman tason hyvän ja pahan anonyymit käsitteet, menettävät puolesta ja vastaan asetelman. Ihmiskunta on vasta tulossa tähän vaiheeseen.

Mielenlaatu: raikas, tuulahdus, vapauttava, erilainen, moderni, riippumaton kokeilija. Monessa mukana luo yhteyksiä ihmisten, asioiden ja esineiden välillä; new age, kansainväliset yhteisöt; YK, Unicef, Greenpease, InterAmnesty, Al-Qaida; tietokoneet; avaruus, satelliitit, internet, verkostomarkkinointi, luomuviljelijä, keksijä, insinööri - patentoija. Tiedemiesmäinen ajattelu joka ei aina käytännön elämässä ymmärrä omien keksintöjen ja ideoiden seurannaisvaikutuksia, vapauden ja terrorisoivien kokeilujen hintana on vapauden vääristyminen.

Vesimiehen puoliso: voi kokea itsensä vapaaksi ja tasa-arvoiseksi suhteessa Vesimiehensä kanssa. Jos jatkuva irrottautuminen, epävarmuus ja ennakoimattomuus alkaa rasittaa ja kaipaat toisen ohjausta ja huomiota, ehkei Vesimies ei ole silloin sinua varten.

Onnistunut egosta irrottautuminen olisi; ”vaikka elämä on yhtä liikettä ja molekyylivirtaa, loputonta kaaosta ja sen uudelleen jäsentymistä ja hajoamista eli vapautumista. Minun ei tarvitse pakottaa muita ihmisiä omaan ja laaja-alaiseen mutta keskeneräiseen globaaliin sosialismiin. Eikä minun tarvitse olla esimerkkinä kapinoidessani sisäistä tuskaani kasvottomalle maailmalle rikkomalla oman ruumiini tai ympäristöni luonnollisia raja-aitoja. Luonnon ja luonnollisuuden manipulointi gloonisiirrännäisillä paljastaa oman pelkoni nähdä sisimpäni Itseni, ja sen ettei kohtaloani ole omissa käsissäni - kuulun keskeneräiseen biologiseen prosessiin jota en voi itse ohjailla, enkä voi keksiä tai kehitellä jatkuvasti uusia luonnottomia vaihtoehtoja ihmisenä kasvamiselle, omille kasvukivuilleni.”

5

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskasta tekstiä

Huh mitä tekstiä. Kirjoittaja voisi ja ah niin ihastuttaviin pilkkuihin.
      Niin, siis tarkoituksella kirjoitin tuollaisen päättömän lauseen, minusta tuo teksti oli juuri noita täynnä. Varmasti kovastikin fiksua luulee suoltavansa.

• naapurin muori

On se sitten niin hienosti kerrottu, että hirvittää. Käytännössä ihminen ei ole koskaan noin fiksu. Vesimiehellä kun riittää ongelmia vaikka muille jakaa. Yksinkertaisesti vaan vesimies on aina väärässä paikassa väärään aikaan ja väärien ihmisten seurassa. Käytännössä tuo ei onnistu, koska ihminen on typerys, myöskin vesimies. Turhaa ihannointia ongelmaisimmasta ihmisestä mitä voi kuvitella.

• Vesimies mies

Vai ollaan me vesimiehet muarin mielestä typeriä hehe heh... Kattos itteäs peilistä.

• RokkiAbuela

Olen 10.02 -54 syntynyt. Aika "nappi" veskari. Kirjoitan huomenna lisää, kuvailen itseni plussat ja miinukset. Lyhyesti sanottuna: Minä osaan! Minä tiedän. Olen nopea teoissani, puhuessani, ajatuksenlennossa. En KESTÄ hitaita (kuka niitä jaksaa perässään vetää?) Olen hyvin luova ihminen. Minulla on hyvät hoksottimet. Olen taitava ryhtyessäni tosissani johonkin. Osaan nauttia laiskottelusta. Olen verbaalisesti lahjakas, suullisesti ja kirjallisesti. Olen räväkkä. EROTUN. Myös pukeutumisessa. Nautin naureskelle sielussani kun joltakin loksahtaa suu auki mun suhteen. Olen suurten linjojen persoona, näpertely ei kiinnosta vaan ärsyttää. Haluan olla vapaa. Ahdistun heti jos minua yritetään pakottaa johonkin. Ja peräännyn. Olen hauska. Liikutun keskivertoa herkemmin. Kun minua "potkaisee" isken kivikovana takaisin mutta jos joku "höyhenellä koskettaa" olen sulaa vahaa, kyyneliin asti. Osaan olla TODELLA ilkeä ja liian usein olenkin. Minusta saa hyvän ja luotettavan ystävän jos sinut sellaiseksi itse hyväksyn. Ihan yks hailee onko UUTTA KALLISTA tai VANHAA ANTIIKKIA kunhan on erilaista. Ja T:Y:Y:L:I:Ä. Voin antaa paidan päältäni tarvittaessa jos niin hyväksi katson. Epäonnistuminen ÄRSYTTÄÄ. Nautin voittamisesta koska tiedän olevani erinomainen. Värit. Musiikki virsistä oopperaan. Runous mutta erittäin valikoivasti. Elämänkertakirjallisuus. Tositarinoihin perustuvat tarinat. Lässytys ei kiinnosta. ASIAAN! Tilannehuumori. OSAAN nauraa itselleni. Usein. KÄVELEN! En hiiviskele. PUHUN. En kuiskaile. Ja lopuksi (kun en just nyt jaksa tätä enempää tällä kertaa) Olen VAPAA. Siis vapaat M.I.E.H.ET !!! olen tamperelainen. Koko ja näkö okei. En kaunotar, en ruma. Olen persoonallisesti söpö. Olen kiinnostunut sinusta. Oletko sinä minusta? :)

• eiTAJUU

ehän tota jaksa lukia...ei siitä ymmärrä mittää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe