Ethän edes tunne minua. Mihin vihan tunteesi oikein perustuu?
Vihasi ei ole kovinkaan
9
668
Vastaukset
- ei sua
kukaan vihaa,ei ainakaan kukaan tuntematon.
- varmaan.
Varmaan olet tehnyt jotain sellaista, joka saa hänet vihaamaan sinua.
Ei turhia ihmisiä kannata vihata, siitä olen samaa mieltä. - nyt taas
varmaan. kirjoitti:
Varmaan olet tehnyt jotain sellaista, joka saa hänet vihaamaan sinua.
Ei turhia ihmisiä kannata vihata, siitä olen samaa mieltä.oon tehnyt?
- tehnyt?
nyt taas kirjoitti:
oon tehnyt?
Kyllä minulle riittää se, että toinen tekee kerran riittävän paljon pahaa.
- enemmän kuin perusteltua
tehnyt? kirjoitti:
Kyllä minulle riittää se, että toinen tekee kerran riittävän paljon pahaa.
Se on oikeutettua ja tunnen sinut ja itseni riittävän hyvin, vihasta et ole vielä nähnyt mitään.
- sitten
enemmän kuin perusteltua kirjoitti:
Se on oikeutettua ja tunnen sinut ja itseni riittävän hyvin, vihasta et ole vielä nähnyt mitään.
vihasi.
- pitäisi.
sitten kirjoitti:
vihasi.
perustella viha vihan kohteelleko? vai kenelle? itselleenkö?
viha ei vaadi vastakaikua. - hän ei
pitäisi. kirjoitti:
perustella viha vihan kohteelleko? vai kenelle? itselleenkö?
viha ei vaadi vastakaikua.halua vihoitella kanssasi. Ei ole mukavaa olla vihoissa eihän. Ehkäpä asian voisi korjata jotenkin.
- sillä.
hän ei kirjoitti:
halua vihoitella kanssasi. Ei ole mukavaa olla vihoissa eihän. Ehkäpä asian voisi korjata jotenkin.
ole väliä. Jos vihaa ja se vihan kohde ei ota yhteyttä ja pyydä anteeksi niin sitten se viha voi jatkua. Tai loppua.
Ihan miten vaan.
Pahoja ihmisiä kannattaa välttää jos niitä noin paljon pitää vihata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888