itse myyn seksiä

---

nautin seksistä. Haluan antaa miehelle kaiken minkä voin heille rahaa vastaan tarjota.Täytän kaikki toiveet, jotka pystyn.
En näe seksin myymisessä mitään sen väärempää kuin sen ostamisessakaan.

19

3757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tärkeää työtä

Jotkut miehet eivät saa kuin rahalla tai eivät tyydy ihan keneen tahansa. Toiset taas ovat todella aktiivisia ja puutteessa.
      Itse olen siltä väliltä ja käytän maksullista naista satunnaisesti, hyvin vuoksi pari kertaa vuodessa. Ihan kuin huippuravintolaillallinen tai muu nautinto, sopivan harvoin se maistuu kivalle.
      Muuten toimittelen seksihommat muutaman ystävättäreni kanssa, he haluavat olla sinkkuja, minä myös, eletään omia elämiämme.
      Omahan se on tavarasi, olen sen verran kapitalisti että ei siitä muiden tarvitse määrätä, myyt jos tahdot. Tai oikeammin vuokraat.
      Kun on mitä myydä ja ostajia niin siitä vaan. Kiitos.

• yikryp

ja missä olet tällä hetkellä? sesiä vailla oleva!!!!

• leben lassen

Vain jotkut seksivammaset pullikoi seksuaalista itsemääräämisoikeutta vastaan.

• eipä muista

Vain jotkut fiksut ja sivistyneet pullikoi
        naisen tavarana myymistä vastaan.

• Ihana Iso Nainen

Niin nautin minäkin seksistä vaikka iso nainen olenkin. Ja voisin miehille tarjota rahasta paljonkin nautintoa, jos vaan olisi miehiä, jotka aidosti seksiä ison naisen kanssa tahtoisivat. Valitettavan usein vain miehet ovat ennakkoluuloisia meitä isoja naisia kohtaan mitä seksiin tulee. Monesti se vaan on niin, että meidän kanssa ne parhaat nautinnot saa. Ei seksi ole koosta kiinni vaan haluista :)

Myöskään minä en näe seksin myymisessä enkä ostamisessa mitään väärää. Siinä vaan kohtaa halu ja tarve, eikä se ole keneltäkään pois, jos mies siitä maksaa kohtuu hinnan.

• työterveystarkastaja nro 1

Kunhan pysyttelet asiakkainesi niin sivulla ettei
        huoraaminen häiritse eikä loukkaa millään tavalla
        muita ihmisiä, jotka on täysin sivullisia.

• Ihana Iso Nainen
        työterveystarkastaja nro 1 kirjoitti:

Kunhan pysyttelet asiakkainesi niin sivulla ettei
        huoraaminen häiritse eikä loukkaa millään tavalla
        muita ihmisiä, jotka on täysin sivullisia.

Eikä minua tuollaiset kommentit saa mieltäni muuttamaan. Tuskin myöskään kommenttini ketään loukkaa vaikka mielihaluistani kirjoitankin. Enhän myöskään ilmoittanut mitään yhteystietojani "asiakkaiden" hankkimiseksi tätä kautta. Minähän taas en voi sille mitään, jos tänne joku yhteystietonsa jättää ja pyytää ottamaan yhteyttä. En tule kertomaan tänne, olenko ottanut yhteyttä vaiko en, en myöskään kerro sitä, että johtiko yhteydenotto siihen varsinaiseen toimintaan. Joten ole huoletta, en ketään täällä kirjoittajaa toiminnallani loukkaisi, jos ammattia alkaisin harjoittamaan. Eipä ole muutenkaan tapanani tekemisistäni huudella julkisesti, se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Ei muuta kun menoksi ja elämästä nauttimaan !!! Nauti sinäkin elämästäsi omalla tavallasi, olkoon se sitten millaista nauttimista tahansa, äläkä anna pipon kiristää toisten tekemisistä taikka tekemättä jättämisistä:)

• kysyntää on

Itse olen iso nainen ja myyn seksiä. Saan maksun siitä mitä mielelläni tekisin ilmaiseksikin. Ja onneksi on paljon miehiä, jotka kiihottuvat isoista naisista ;)

• Ihana Iso Nainen
        kysyntää on kirjoitti:

Itse olen iso nainen ja myyn seksiä. Saan maksun siitä mitä mielelläni tekisin ilmaiseksikin. Ja onneksi on paljon miehiä, jotka kiihottuvat isoista naisista ;)

Kiva kuulla, että kysyntääkin isosta naisesta maksullisena naisena on olemassa. Pitää vaan keksiä keinot, jolla itseään markkinoi:)

• niinkuin tuotekin
        Ihana Iso Nainen kirjoitti:

Kiva kuulla, että kysyntääkin isosta naisesta maksullisena naisena on olemassa. Pitää vaan keksiä keinot, jolla itseään markkinoi:)

Huorahan alkaa oikein innostua myymään lihaansa.

• Iloinen Sanna

...kysyntää isoillekkin naisille.rohkeasti vaan markkinoit juuri avuillasi...sitä herrat maksaa. Itsekin kuulun tuohon kategoriaan ja kysyntää riittää tunguksi asti,ei ehdi kaikkia halukkaita edes tavata.

Toki tätä täytyy tehdä aidosta halusta.Olit iso tai pieni nainen

• jos voisin

Minä rakastan seksiä ja tuntuu ettei sitä saa tarpeksi.
        Olen parisuhteessa joten moraalinenkin este tulee.
        Mutta seksi on ihanaa ja rahaa ei ole koskaan liikaa.
        Mutta kuka haluaisi oikeasti maksaa seksistä xl-naisen kanssa?
        Itse olen valmis kokeilemaan ja tekemään kaikenlaisia juttuja.
        mutta ehkä se jää vain haaveeksi.
        En myöskään koe vääräksi seksin myyntiä, jos tapahtuu naisen omasta halusta. Eihän se ole keneltäkään poissa.

• bööba

sepä se, itse aloittelen alaa isona naisena ja "mainonta" on tehty aika vaikeaksi...
        Itse en häpeile tai aristele muotojani, pitäähän tälläkin alalla olla kaikille jotakin, eikös sisaret??? =)

• Helppoa kuin mikä
        bööba kirjoitti:

sepä se, itse aloittelen alaa isona naisena ja "mainonta" on tehty aika vaikeaksi...
        Itse en häpeile tai aristele muotojani, pitäähän tälläkin alalla olla kaikille jotakin, eikös sisaret??? =)

ei ole vaikeaa - tuonne vain ilmoitusta laittamaan; sexwork.net

• dollari

Kyllä minäkin seksiä myisin,mutta täällä pienellä paikakunalla aika huonot mahdollisuudet,koska olen mies ,noin 45v hyvässä kunnossa ,varustus kohdallaan myös ulkonäkö,ehkä pääkaupunkiseudulla oisi enemmän käyttöä....tarvetta,, en näe siinä mitään väärää

• Mistä sitä....saa

Ostaa olisin halunnut ja maksaa kunnolla mutta kontaktia on vaikea löytää,googlestako etsitään?

• typykkä 19 vee...

mitä tarkoittaa "maksaa kunnolla;)"

helsingissä olisi parikymmpinen nuori nainen joka olisi kiinnostusta.

Eli siis seksiä maksusta..

• kerrasta
        typykkä 19 vee... kirjoitti:

mitä tarkoittaa "maksaa kunnolla;)"

helsingissä olisi parikymmpinen nuori nainen joka olisi kiinnostusta.

Eli siis seksiä maksusta..

Riippuen mitä tehdään ja kauanko kestää

• Kohtuu hinta
        kerrasta kirjoitti:

Riippuen mitä tehdään ja kauanko kestää

Kunnon seksistä ja mahdollisesta imemisestä sekä nuolennasta. Minä ainakin maksaisin mielelläni, kun en kotona saa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe