Lapsien teko on itsekästä itsemurha ei.
Sitten kun joku pilaa elämänsä tai muuta ja joutuu käyttämään viimeisen keinon eli itsemurhan
sitten syytetään itsekkyydestä mutta onko häneltä kysytty haluaako tänne tulla vai ei?
miettikää tätä.
Lapsien teko itsekästä itsemurha ei
2
296
Vastaukset
- asiasta
Kukaan ei vastasyntyneenä lapsena voi olla masentunut, eikä todellakaan osaisi ajatella, ettei edes halua tulla koko maailmaan. Nämä ajatukset syntyvät ihmiselle elämän myötä, esim. vastoinkäymisten takia. Olen samaa mieltä, ettei itsemurha ole erityisen itsekäs teko, oma elämähän siinä on kyseessä. Etenkin, kun elämä tuntuu jo niin kamalalta, ettei muuta poispääsyä ole, ei enää edes jaksa ajatella miltä muista tuntuu. Mutta oma itsemurhani ainakin jää tekemättä juuri siitä syystä. Olen empaattinen ihminen ja rakastan lähimmäisiäni. En voisi tappaa itseäni, koska se muuttaisi läheisteni elämän täydellisesti. Minun elämäni tarkoitus ei ainakaan ole elää vain itseäni varten.
- minun...
tapauksessani lähimmäiseni käytännössä elättävät minua, joten koen olevani rasite. Enkä kuitenkaan ole niin erityisen tärkeä, sisaruksilla on kuitenkin oma perhe, minulla ei ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770