Error 619:Yhteyttä etäkoneeseen ei voitu luoda

,.,.,.,.

Mikä avuksi? Elisan upouusi nettitikku ja upouusi HP 550 kannettava vista basicilla ei vaan toimi. Kaikki helvetin neuvot ja niksit tehty ! Usb paikkoja vaihdettu, asennettu uudelleen ja buutattu. Sim toimii kännykässä, mutta ei HUANWEI nettitikussa. Soitanko poliisille? ERROR 619 !

11

9011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pois päältä

      Siinnä vika.

    • Nättitikku

      Mulla ihan sama ongelma? Hain Elisalta torstaina niiden uuden nettitikun Saunalahti/Huawei Nettitikku E160 Ja ongelmana on tuo jatkuvasti tuleva ilmoitus: Error 619 Yhteyttä etätietokoneeseen ei voitu luoda, joten yhteyden käyttämä portti on suljettu.

      Miten tuosta pääsee etenpäin?? Kaikkia "taikatemppuja" olen jo kokeillut ja mikään ei tunnu osuvan oikeaan? Kävin Elisan liikkeessä ja sielläkin takkusivat n 30min ja sitten saivat nettiin yhteyden, sanoivat että nyt pitäis pelittää, mutta ei niin ei!?? Kun laitan koneeseen Elisan mokkulan niin pelaa kun ei mitään olis ikinä ollutkaan? siis Elisan simillä, toi mikä ei pelitä on siis saunalahden.

      • tunnuksen

        internet.saunalahti

        Elisalla on eri.


      • Nättitikku
        tunnuksen kirjoitti:

        internet.saunalahti

        Elisalla on eri.

        Laitoin, ei pelitä??


      • OldFellow

      • kalle_kokeilija
        Nättitikku kirjoitti:

        Laitoin, ei pelitä??

        Joskus tökkää noihin käyttöoikeuksiin. Jos sulla ei ole järjestelmänvalvojan oikeuksia, ei yhteys aina pelaa. Win 7 avaa yhteys oikealla hiirellä ja valitse Suorita järjestelmänvalvojana. Win 7:ssa pelaa parhaiten kun yhteensopivuustilaksi valitaan Vista sp2. Tarkemmin http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Mobiililaajakaista_ja_Windows_7


    • Ärsyyntynyt

      Mulla on kohtuu uusi Compaqin kone, jossa Vista ja aina torstaihin (5.11.) asti Elisan nettitikku toimi kuin unelma. Sen jälkeen se on ilmottanut koko ajan Error 619. Vein tikun vikailmoitus soiton jälkeen Elisa shopitiin ja sain sieltä uuden nettitikun lainaan ja vanha meni korjattavaksi. Ongelma on se, että tämä uusikaan tikku ei toimi. Kännykässä pääsen nettiin. Se ei toimi edes toisella koneella, jossa on on XP. Osaisiko kukaan auttaa tikkua toimimaan, ennen kuin multa mene hermot??Olen aika onneton tekemään tietokoneelle muutoksia ilman selkeitä ohjeita.Poistin sen Mobile Partner ohjelman, koska käskettiin ja nyt on käytössä tuo Mobiililaajakaista ohjelma. Onko ongelma sittenkin Elisan, vaikka muuta väittävät?Hankin yhteyden jo 2008 keväällä, ei ole aikaisemmin ollut tällaisia ongelmia.

    • Aasipässiurponero

      Muutin Mobile partnerin alkuruudussa saunalahden elisaksi, ni johan pelittää. Vittu et olin tyhmä=)

      • TK46

        Minä onneton menin kokeilemaan Soneran tikkua ( kun pojalle ostin ) ja kun laitoin takaisin Mobile Partnerin tikun niin ERROR 619 tuli lahjaksi. Nyt oon toista viikkoa tapellut sen kans mut ei omat taidot kyllä riitä. Elisan verkko löytyy mut yhteys johonkin etätietokoneeseen ei muodostu! Kaikki tuo edellä meinittu on kokeiltu, vaan ei auta. Mitä vielä voisi kokeilla?


    • Tumesa

      No itselläni ongelmana kun olen ohjannu omasta saunalahdesta itselleni julkisen ip:n ja vaihdan APN:nän internet4 ni tulee tuo samainen error 619. intenet.saunalahti toimii normaalisti. Huawei E1820 on tikku.

    • tiedoton1

      mikä on etätietokone., minulla on vain yksikone,onko koneeni yhteydessä jonkun toisen koneeseen?tietämättäni?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe