Mikä avuksi? Elisan upouusi nettitikku ja upouusi HP 550 kannettava vista basicilla ei vaan toimi. Kaikki helvetin neuvot ja niksit tehty ! Usb paikkoja vaihdettu, asennettu uudelleen ja buutattu. Sim toimii kännykässä, mutta ei HUANWEI nettitikussa. Soitanko poliisille? ERROR 619 !
Error 619:Yhteyttä etäkoneeseen ei voitu luoda
11
9070
Vastaukset
- Pois päältä
Siinnä vika.
- Nättitikku
Mulla ihan sama ongelma? Hain Elisalta torstaina niiden uuden nettitikun Saunalahti/Huawei Nettitikku E160 Ja ongelmana on tuo jatkuvasti tuleva ilmoitus: Error 619 Yhteyttä etätietokoneeseen ei voitu luoda, joten yhteyden käyttämä portti on suljettu.
Miten tuosta pääsee etenpäin?? Kaikkia "taikatemppuja" olen jo kokeillut ja mikään ei tunnu osuvan oikeaan? Kävin Elisan liikkeessä ja sielläkin takkusivat n 30min ja sitten saivat nettiin yhteyden, sanoivat että nyt pitäis pelittää, mutta ei niin ei!?? Kun laitan koneeseen Elisan mokkulan niin pelaa kun ei mitään olis ikinä ollutkaan? siis Elisan simillä, toi mikä ei pelitä on siis saunalahden.- tunnuksen
internet.saunalahti
Elisalla on eri. - Nättitikku
tunnuksen kirjoitti:
internet.saunalahti
Elisalla on eri.Laitoin, ei pelitä??
- OldFellow
Nättitikku kirjoitti:
Laitoin, ei pelitä??
Asensin juuri Huawein E160:n XP:hen ja hyvin pelittää, sen omia ohjeita ei löytynyt mutta käytin oheisen linkin E169:n asetuksia.
http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Huawei_E169_(XP) - kalle_kokeilija
Nättitikku kirjoitti:
Laitoin, ei pelitä??
Joskus tökkää noihin käyttöoikeuksiin. Jos sulla ei ole järjestelmänvalvojan oikeuksia, ei yhteys aina pelaa. Win 7 avaa yhteys oikealla hiirellä ja valitse Suorita järjestelmänvalvojana. Win 7:ssa pelaa parhaiten kun yhteensopivuustilaksi valitaan Vista sp2. Tarkemmin http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Mobiililaajakaista_ja_Windows_7
- Ärsyyntynyt
Mulla on kohtuu uusi Compaqin kone, jossa Vista ja aina torstaihin (5.11.) asti Elisan nettitikku toimi kuin unelma. Sen jälkeen se on ilmottanut koko ajan Error 619. Vein tikun vikailmoitus soiton jälkeen Elisa shopitiin ja sain sieltä uuden nettitikun lainaan ja vanha meni korjattavaksi. Ongelma on se, että tämä uusikaan tikku ei toimi. Kännykässä pääsen nettiin. Se ei toimi edes toisella koneella, jossa on on XP. Osaisiko kukaan auttaa tikkua toimimaan, ennen kuin multa mene hermot??Olen aika onneton tekemään tietokoneelle muutoksia ilman selkeitä ohjeita.Poistin sen Mobile Partner ohjelman, koska käskettiin ja nyt on käytössä tuo Mobiililaajakaista ohjelma. Onko ongelma sittenkin Elisan, vaikka muuta väittävät?Hankin yhteyden jo 2008 keväällä, ei ole aikaisemmin ollut tällaisia ongelmia.
- Aasipässiurponero
Muutin Mobile partnerin alkuruudussa saunalahden elisaksi, ni johan pelittää. Vittu et olin tyhmä=)
- TK46
Minä onneton menin kokeilemaan Soneran tikkua ( kun pojalle ostin ) ja kun laitoin takaisin Mobile Partnerin tikun niin ERROR 619 tuli lahjaksi. Nyt oon toista viikkoa tapellut sen kans mut ei omat taidot kyllä riitä. Elisan verkko löytyy mut yhteys johonkin etätietokoneeseen ei muodostu! Kaikki tuo edellä meinittu on kokeiltu, vaan ei auta. Mitä vielä voisi kokeilla?
- Tumesa
No itselläni ongelmana kun olen ohjannu omasta saunalahdesta itselleni julkisen ip:n ja vaihdan APN:nän internet4 ni tulee tuo samainen error 619. intenet.saunalahti toimii normaalisti. Huawei E1820 on tikku.
- tiedoton1
mikä on etätietokone., minulla on vain yksikone,onko koneeni yhteydessä jonkun toisen koneeseen?tietämättäni?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957