Tekijät ovat vasemmistolaisia
Kamrat Viro ohjelmaa
5
426
Vastaukset
- Asiaohjelma
TV1
Toimittaja Anna Laine selvittää millainen valtio Virosta on kehittynyt. Haastateltavana Suomea 80-luvulla timanttiryöstäjänä järkyttänyt Aleks Lepajõe.
Anna Laine perehtyy virolaisen naisen elämään ennen ja nyt. Miksi neuvostoaikoina naisilla oli vain turkoosia luomiväriä? Saako virolainen nainen nykyisin menestyä?
Kuinka virolaisten ja venäläisten yhteiselo nykyään sujuu? Anna Laine matkustaa lähes täysin venäjänkieliseen Narvan kaupunkiin kyselemään Viron venäläisten mielipiteitä. - nederthalin
Hän taitaa kertoa vain suomalaisille että miten Viro on kehittynyt 1991 jälkeen ja miten siellä voi tavata melko ainutlaatuisia ihmisiä !
- järgmise saate mainos
Mainospätkässä seuraavassa tulee puhetta vessapaperista, että olisi niin kuin ollut toivottu synttärilahja. Itse olisin semmoiselle lahjottajalle kyllä ovea näyttänyt.
P.S.Sukkahousujakin on ollut eri laatua myynnissä. Halvemmat 3 rupla, ohuet 8 rupla. Esim. sairaanhoitajaan palkka oli 80 rupla. Niitä korjauspaikkoja oli tietykseni vaan yksi Tatari kadulla, missä eräs naine joku ihme koneella hetkessä korjasi pienen rikkoutuma niin, että mitään jälkeä ei jäänyt. Olen koululaisena itsekin siellä kerran käynnyt, v. 196?.
Oli myös deodorantteja, mutta yleensä niitä käytettiin hyvään tuoksun merkityksessä, ei hajunpoistajana - sen varten oli saippua. Tallinnassa olivat kaksi kemiantehdasta, missä niitä tehtiin, Orto ja Flora. Nämä ihmeelliset ”higilapid” ommeltiin villapukujen kainalon alle, että tuntuisi mukavampi ihon vastaan.
Nämä asiat ovat kyllä aika kaukaista menneisyydestä. - näiteks
järgmise saate mainos kirjoitti:
Mainospätkässä seuraavassa tulee puhetta vessapaperista, että olisi niin kuin ollut toivottu synttärilahja. Itse olisin semmoiselle lahjottajalle kyllä ovea näyttänyt.
P.S.Sukkahousujakin on ollut eri laatua myynnissä. Halvemmat 3 rupla, ohuet 8 rupla. Esim. sairaanhoitajaan palkka oli 80 rupla. Niitä korjauspaikkoja oli tietykseni vaan yksi Tatari kadulla, missä eräs naine joku ihme koneella hetkessä korjasi pienen rikkoutuma niin, että mitään jälkeä ei jäänyt. Olen koululaisena itsekin siellä kerran käynnyt, v. 196?.
Oli myös deodorantteja, mutta yleensä niitä käytettiin hyvään tuoksun merkityksessä, ei hajunpoistajana - sen varten oli saippua. Tallinnassa olivat kaksi kemiantehdasta, missä niitä tehtiin, Orto ja Flora. Nämä ihmeelliset ”higilapid” ommeltiin villapukujen kainalon alle, että tuntuisi mukavampi ihon vastaan.
Nämä asiat ovat kyllä aika kaukaista menneisyydestä.higilappidest ei teadnud ma midagi ja kuigi kauplustest alati midagi vôtta ei olnud kui tuli tahtmine osta, siiski oli deodorandid ja prantsuse lôhnaôlid siiski kôik olemas. Muidugi varustada aitasid sôbrannad, tuttavad ja sugulased välismaal.
Sukapükste parandamisest olin kuulnud, aga pole kunagi kasutanud.
WC paberi kinkimine sünnipäevaks oli vist ikka nali?
- kamraatille
Minä taas näen Eestin aivan uusin silmin!Täynnä ihania outoja paikkoja..wow..
Jos kukaan muu kiinostunut- auton omistava sinne matkaava...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944