Kenellä heistä eniten kiinnostusta ?
Kuka oikeasti kiinnostunut ?
Kenen kanssa voisi tulla etenemistä ?
1. Vanhempi, eronnut, myyntityössä, ei tupakoi, moottoripyöräilee harrasteenaan
2. Vanhempi, eronnut, tupakoi, lähes raitis, asunut ulkomaillakin
3. Nuorempi, vapaa, tupakoi, yrittäjä, käsistään kätevä
Kiitos :)
Näkijälle
14
446
Vastaukset
- Ivan Baabel
Ihminen on puoli paria.
Et anna itsestäsi ja elämästäsi mitään tietoa, joten pariutumisenergiavirtaa en voi aistia.
Tiedän sinusta jotain sen perusteella mitä tunnen kirjoituksestasi ja luettelemistasi asioista kolmikossa.
Olet hyvin tunteellinen ihminen, ulkonäkö ei merkitse sinulle kuin vasta aurayhteyden sulautuessa rakkausalttiiksi vahvatunteeksi.
Tapaa heidät kaikki. Yksi heistä kysyy sinulta uskonnollisen hyvin yllättävän kysymyksen. Hänen sielunsa on avoin.- kolmikko jatkaa
Olen itse vapaa, koko elämäni ollut yksin.
Herkkä, taiteellinen, rauhallinen ja empaattinen.
Herrat 1 ja 3 ovat jo pidempiaikaisia tuttujani, herra 2 uudempi tuttavuus. En asettanut heitä mitenkään omasta mielestäni kiinnostavuusjärjestykseen, kun äsken kirjoitin.
Kaikki heistä tietääkseni kuuluvat kirkkoon, kuten minäkin. Tosin herra 2 sanoi aeimmin eroavansa kirkosta, koska sieltä ei saa henkisesti mitään.
Kukahan heistä sitten oli se, joka kysyy uskonnollisen, hyvin yllättävän kysymyksen ?
- Voisiko olla herra 3 ? - Ivan Baabel
kolmikko jatkaa kirjoitti:
Olen itse vapaa, koko elämäni ollut yksin.
Herkkä, taiteellinen, rauhallinen ja empaattinen.
Herrat 1 ja 3 ovat jo pidempiaikaisia tuttujani, herra 2 uudempi tuttavuus. En asettanut heitä mitenkään omasta mielestäni kiinnostavuusjärjestykseen, kun äsken kirjoitin.
Kaikki heistä tietääkseni kuuluvat kirkkoon, kuten minäkin. Tosin herra 2 sanoi aeimmin eroavansa kirkosta, koska sieltä ei saa henkisesti mitään.
Kukahan heistä sitten oli se, joka kysyy uskonnollisen, hyvin yllättävän kysymyksen ?
- Voisiko olla herra 3 ?Olisiko kysymys enää yllättävä, jos paljastan kysyjän?
- kolmikko jatkaa
Ivan Baabel kirjoitti:
Olisiko kysymys enää yllättävä, jos paljastan kysyjän?
No ei olisi, enpä huomannut ajatella siltä kantilta asiaa :(
Näetkö jotakin muuta heihin liittyen ?? - Ivan Baabel
Näetkö jotakin muuta heihin liittyen ??Sanoin jo tarpeeksi. Sinun on katsottava eteesi.
- kolmikko miettii
Näetkö jotakin muuta heihin liittyen ??Miten saan heihin parhaiten yhteyden, kun kuitenkin ovat kiireisiä, töidensäkin vuoksi (ainakin herrat 1 ja 3) ?
- kolmikko
Ivan Baabel kirjoitti:
Sanoin jo tarpeeksi. Sinun on katsottava eteesi.
Tarkoitatko sitä, että herra nor 2 on sellainen, että häntä pitää varoa ? Vai mitä tarkoitat eteeni katsomisella ? Sitäkö, että tuleva on vielä edessäpäin ?
- Ivan Baabel
kolmikko kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, että herra nor 2 on sellainen, että häntä pitää varoa ? Vai mitä tarkoitat eteeni katsomisella ? Sitäkö, että tuleva on vielä edessäpäin ?
Nieletkö leipäsi kokonaisena?
Mieti mitä sanoin, mieti kokemaasi, pureskele.
Ja koe.
Onnea etsinnällesi. - kolmikko
Ivan Baabel kirjoitti:
Nieletkö leipäsi kokonaisena?
Mieti mitä sanoin, mieti kokemaasi, pureskele.
Ja koe.
Onnea etsinnällesi.Olenko minä siis ihan sokea vai ?
Miten minä voin kokea esim. tapaamisen heidän kanssaan tai mitään muutakaan, jos vastapuoli ei haluakaan tavata minua ?
Etsinnästä tuli mieleen, lienee sittenkin turhaa, eikä kukaan mies maailmassa halua tutustua minuun paremmin :((( - Dreamzonen poika
kolmikko miettii kirjoitti:
Miten saan heihin parhaiten yhteyden, kun kuitenkin ovat kiireisiä, töidensäkin vuoksi (ainakin herrat 1 ja 3) ?
Koin voimakkaan tarpeen kirjoittaa tänne tuntemukseni, vaikka vallan monta vastausta olet kysymyksiisi saanut. Näen ongelmia sen miehen kanssa, jolla ei ole työtä. Puheet, joita olet kuullut tapahtuneen toisaalla (ei kotimaa) eivät välttämättä ole todenmukaisia.
- kolmikko
Dreamzonen poika kirjoitti:
Koin voimakkaan tarpeen kirjoittaa tänne tuntemukseni, vaikka vallan monta vastausta olet kysymyksiisi saanut. Näen ongelmia sen miehen kanssa, jolla ei ole työtä. Puheet, joita olet kuullut tapahtuneen toisaalla (ei kotimaa) eivät välttämättä ole todenmukaisia.
Herra nro 2 ei tietääkseni olekaan vakituisesti töissä eli tarkoitat varmaan häntä.
Minulle kerrottiin (tuttavani live-elämässä)häneen liittyen asioita, joiden perusteella rupesin jotenkin pelkäämään häntä ! Ilmeisesti jotakin perää asioissa kuitenkin on, mutta en tiedä, mikä on totta ja mikä ei ? Ulkomailla tapahtuneista asioista en tiedä muuta kuin sen, mitä mies itse kertoi minulle. Tuttavani kertoivat Suomessa tapahtuneen jotakin ja sitten muuttivat (siis mies ja sukulaisiaan) ulkomaille.
Tarkoitatko, että tuttavani liioittelivat/värittivät kertomuksiaan ?
Vai tarkoitatko sitä, että mies itse puhui minulle eri tavalla ulkomailla olostaan kuin asiat ovat ?
Ongelmia hänen kanssaan on jo nyt, koska hän haluaisi jotakin sellaista, mihin en voi suostua. - Dreamzonen poika
kolmikko kirjoitti:
Herra nro 2 ei tietääkseni olekaan vakituisesti töissä eli tarkoitat varmaan häntä.
Minulle kerrottiin (tuttavani live-elämässä)häneen liittyen asioita, joiden perusteella rupesin jotenkin pelkäämään häntä ! Ilmeisesti jotakin perää asioissa kuitenkin on, mutta en tiedä, mikä on totta ja mikä ei ? Ulkomailla tapahtuneista asioista en tiedä muuta kuin sen, mitä mies itse kertoi minulle. Tuttavani kertoivat Suomessa tapahtuneen jotakin ja sitten muuttivat (siis mies ja sukulaisiaan) ulkomaille.
Tarkoitatko, että tuttavani liioittelivat/värittivät kertomuksiaan ?
Vai tarkoitatko sitä, että mies itse puhui minulle eri tavalla ulkomailla olostaan kuin asiat ovat ?
Ongelmia hänen kanssaan on jo nyt, koska hän haluaisi jotakin sellaista, mihin en voi suostua.En voi vastata tarkemmin vaikka haluaisinkin. En näe yksityiskohtia asiasta. Vain tuon minkä jo kerroin. Sinulla ei varmasti ole vielä ollut tähän keskustelumme herraan niin läheistä kontaktia, eikä hän välttämättä ole liikkeellä rehellisin perustein, itsestään antaen, että saisin kunnollisen näyn. Luotathan siis omaan harkintakykyysi.
- kolmikko kiittää
Dreamzonen poika kirjoitti:
En voi vastata tarkemmin vaikka haluaisinkin. En näe yksityiskohtia asiasta. Vain tuon minkä jo kerroin. Sinulla ei varmasti ole vielä ollut tähän keskustelumme herraan niin läheistä kontaktia, eikä hän välttämättä ole liikkeellä rehellisin perustein, itsestään antaen, että saisin kunnollisen näyn. Luotathan siis omaan harkintakykyysi.
Ymmärrän, ettet voi vastata tarkemmin.
Jos tajusin oikein, niin herra 2 ei ole sitä, mitä on antanut ynmmärtää olevansa (eli mukamas voisi olla kiinnostunut enemmänkin minusta) eli
eli aikeensa minun suhteeni eivät ole rehellisellä pohjalla.
Kyllä yritän luottaa harkintakykyyni ja minusta tuntuu, ettei kannata olla tekemisissä kyseisen
kaksi kanssa !!! Helpomalla pääsen, kun en vastaa yhteydenottoonsa, kun sellainen luultavasti taas jossain vaiheessa tulee ...
Kiitoksia ja hyvää yötä Sinulle :) - kolmikko korjaa
kolmikko kiittää kirjoitti:
Ymmärrän, ettet voi vastata tarkemmin.
Jos tajusin oikein, niin herra 2 ei ole sitä, mitä on antanut ynmmärtää olevansa (eli mukamas voisi olla kiinnostunut enemmänkin minusta) eli
eli aikeensa minun suhteeni eivät ole rehellisellä pohjalla.
Kyllä yritän luottaa harkintakykyyni ja minusta tuntuu, ettei kannata olla tekemisissä kyseisen
kaksi kanssa !!! Helpomalla pääsen, kun en vastaa yhteydenottoonsa, kun sellainen luultavasti taas jossain vaiheessa tulee ...
Kiitoksia ja hyvää yötä Sinulle :)Siis tarkoitin, ettei kannata olla tekemisissä herran nro kaksi kanssa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793