Kuinka lestadiolaispiireissä suhtaudutaan bi-, homo- ja lesboseksuaaleihin. Olen itse Pohjois-Pohjanmaalla elelevä uskovaisen perheen nuori. Tunnistan itsessäni bi- ja homoseksuaalisuudelle tyypillisiä piirteitä. Onko minulla mitään mahdollisuutta koskaan kaapista ulostuloon? Onko täällä Pohjois-Pohjanmaalla muita vanhoillislestadiolaisperheiden nuoria bi- tai homoseksuaalisesti suuntautuneita poikia? Olisi kiva jutella kahdenkesken ja jakaa murheita sekä etsiä vastauksia yhteiseen ongelmaamme... Kirjoitas tähän alle, annan tarvittaessa sähköpostiosoitteeni myös...
Onko olemassa VL-taustaisia homo- ja biseksuaaleja
6
427
Vastaukset
- ja vitsivastaus
>
No mutta!
>
Jospa sinä vain kuvittelet.
>
Hmm...mmm... Ei.
>
Unohda ajatuskin! - eräs vl-homo
No tietysti on... tyhmiäkö kyselet... VL-perheisiin syntyy ihan yhtä lailla homo- ja biseksuaaleja kuin normiperheisiiin. Itse tunnen ainakin parikymmentä vl-taustaista homomiestä ja pari lesboakin. Suurin osa tosin on jättänyt vl-porukan jo aikoja sitten, sillä vaikka homot hyväksytäään teoriassa ihmisinä siinä missä muutkin, niin osa ihmisistä saattaa syrjiä, varsinkin jos tulee ns. kaapista. Ja tietenkin, jos elää niinkuin vl:t yleensä, sinkkuna ja selibaatisa, niin se on hyväksyttävää, mutta jos etsii tai ajautuu noin muuten homosuhteisiin, niin sitä on uskonsa menettänyt hylkiö, eikä siis enää hyväksytä vl:ksi, paitsi jos jättää homosuhteet sikseen..
- eräs vl-homo
mun osoite on musigiant @ suomi24 .fi
- yx ex vl homo
ja enemmän kuin luuletkaan.
Et ole yksin. Ois kiva keskustella sun kans henk koht, vaikken ihan nuori enää olekaan...Meilaa osoitteeseen [email protected], voitas jutella enemmänkin, ei taka-ajatuksia ;)) - Maximussukka
Olen ollut kaapissa 30 vuotta ja aikomus myös pysyä siellä. Kaapissa on paljonkin VL-ihmisiä.
Wikipediasta:
>>>>>"Esiintyvyys
Homoseksuaalisuuden tarkkaa esiintyvyyttä yhteiskunnassa on mahdoton määritellä. Tutkimuksilla saadut prosenttiosuudet riippuvat esimerkiksi siitä, mikä luokitellaan homoseksuaalisuudeksi, millainen otos ja miten valittu kohdejoukko tutkimuksessa on ollut mukana sekä mitä tiedonkeruumenetelmiä tutkimuksissa on käytetty. Homoseksuaalisuuden esiintymistä koskevien tutkimuksien joukossa on myös merkittävästi tarkoitushakuista pseudotutkimusta, joka pyrkii esimerkiksi poliittisten tarkoitusperien vuoksi joko yli- tai aliarvioimaan homoseksuaalisuuden esiintyvyyttä.
Eräitä tuloksia homoseksuaalisuuden esiintyvyydestä:
37 % tutkituista yhdysvaltalaisista miehistä oli saanut jonkinasteisen orgasmin ollessaan kontaktissa toisen aikuisen miehen kanssa. Tämä tutkimustulos osoittautui yleistettävyydessään vääräksi, koska otoksessa oli n. 25 % vankeja [1].
13,5 % tutkituista eräässä kanadalaisista suurkaupungissa asuvista miehistä ilmoittautui homoseksuaaliksi [2].
0,7 % tutkituista suomalaisista oli "homoseksuaalisesti suuntautuneita" ja 6,4 % "ainakin osaksi biseksuaalisesti suuntautuneita". Homoseksuaalisuus oli miehillä kaksi kertaa yleisempää kuin naisilla, mutta biseksuaalisuus yhtä yleistä. [3]
6 % Britannian väestöstä (3,6 miljoonaa) oli vuonna 2005 tehdyn tutkimuksen mukaan homoseksuaaleja. Tutkimuksen teki HM Treasury and the Department for Trade and Industry"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843492
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1851383- 771377
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401060Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310962- 43869
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78855Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835