Nyt tuntuu hölmöltä kysyä täältä apua ihmissuhdepulmaan, mutta allaolevan kysyjän avulla rohkaistuin minäkin tänne kirjoittamaan.
Ikää on jo 36vuotta, eli biologinen kellokin jo huomauttelee itsestään, lapsia ei ole, myöhemmin kovasti toivoisin omaa perhettä. luonteeltani olen sopeutuvainen, luova ja toiset huomioon ottava. Siinä vähän taustaa itsestäni jotta saisin mahdollisimman tarkan information kysymykseeni
Kysymys koskeekin miespuolisia ihmisiä, eli olen tapaillut nyt myöskin kolmea eri miestä, ja en oikein osaa muodostaa heistä selvää kuvaa millainen suhteestamme tulisi, ovatko he rehellisiä ja sen arvoisia että joku heistä ehkä olisi tuleva mieheni. Kuvailen myös heitä, jotta saat kuvaa näistäkin.
1. elämässä menestynyt, seksuaalinen, komea, hyvässä yritysmaailman työssä, vaimo on ollut pitkäaikainen, nyt eroamassa. (tai näin ainakin sanoo?) tykkää kissoista ja koirista ja on kohtelias minua vanhempi herrasmies. Tätä kohtaan suuria intohimon tunteita. Tuttavani usean vuoden takaa.
2. pitkän työuran samassa firmassa tehnyt mies, vähän kakaramainen aikuinen, mutta hyvin hauskaa seuraa. Hieman ylpeä, mutta toisaalta hyvin inhimillinen. Hänellä yksi lapsi tiettävästi, ollut suhteessa joka ollut vain onoff pohjalta. Sitä ennemmin vuosia kestäneessä suhteessa. Hän minua vanhempi. Häntä kohtaan myöskin suuria intohimon tunteita. Tuoreempi tuttavuus, alle vuosi.
3. auttavainen ja touhukas mieshenkilö, vähän itseäni vanhempi, käsityön taitaja. Toisinaan aiheuttanut pettymyksiä, mutta muutosta tähän toivoisin kovasti. Tuttava vuosien takaa, suhde ollut jo häneen kerran. Ei niin suuria intohimon tunteita, mutta lähimmäisen rakkaus voimakas.
Nyt tarvitsisinkin näistä mahdollisimman tarkkoja neuvoja, kuka olisi sopivin minulle, tai pystyttekö ihan näkemään kuka heistä/jos kukaan suhteeseen kanssani alkaa ja saanko perhettä heidän kanssaan vuosien päästä.
Suuret kiitokset jos jaksoit tämän loppuun lukea, tulikin sitten kirjoitettua aika pitkä teksti.
näkijälle
2
84
Vastaukset
- Agaatti
Sinuun on iskenyt vauvakuume ja katsot nyt vähän miestä kuin miestä sillä silmällä. Nämä miehet eivät kaikki ole edes saatavissa perhettä perustamaan.
Joudut odottamaan, että pahin hätäilysi asiassa menee ohi. Ihmisia ei voi ottaa kuin kaupan hyllyllä olevasta valikoimasta. Silloin kun on todellisesta molemminpuolisesta kiintymyksestä kysymys et enää epäröi kolmen eri vaihtoehdon välillä. Tarvitset siis aikaa asiassa, jossa kiirehtiminen tuottaisi vain pettymyksen.
Tilanne selkiytyy parissa kuukaudessa ja silloin itsekin tunnet ja tiedät, kuulet oman sydämesi äänen.- vielä?
Kiitos sinulle agaatti vastauksestasi,
voisiko joku selkiyttää vähän, jokainen näistä miehistä on kanssani pitkän keskustelun tehnyt ja asioista puhuttaessa ilmottanut halukkuudestaan perustaa perhe kanssani, onko siis pelkkiä sanoja vaan?
Yleensä ottaen toivoisin nyt apuja siihen millaiseksi elämäni muodostuisi kenenkin näistä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753