Vihaan tätä sairautta ja itseäni!

läskimoosestar

Anteeksi. Tästä tekstistä ei ole hyötyä vältämättä kellekään, mutta nyt vain on hyvin huono hetki. Vihaan tätä kaikkea, syön ja syön.. Jääkaapissa on vain valo, mutta hei äitihän käy huomenna kaupassa! Se taas varmaan rahtaa sieltä suklaakeksejä ja -kakkua. Se saa todellakin jotain sairasta mielihyvää kun näkee minun lihoavan! Ja minä olen aivoton virtahepo, jolla hypotalamus ei toimi! En koskaan syö liikaa. Ruoka loppuu aina kesken ennen sitä.

Oli aika kun oksensin, paastosin, ahmin ja oksensin. Silloin laihduin... Mutta nyt painoindeksini on 31! Kukaan ei halua minua! Olen kuvottava ja mitä tahansa puen päälleni näytän kamalalta! Oikeasti, olen harkinnut jo itsemurhaaakin, mutta minun arkkuni hautaan nostamiseen tarvittaisiin rakennustyömaa nosturi ja se tulisi muutenkin ihan helvetin kalliiksi tilata valaiden arkkutehtaalta soppi. Ei kellään ole varaa sellaiseen.

Vielä kerran anteeksi!

2

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vain

Muuta omaan asuntoon, omillesi...minkä ikäinen olet? Elämiseen menee jo sen verran että pakostakin joutuu laskemaan rahat niin ahmimisia ei niin vain voi enää harrastaa...riippuu tietenkin millaseen elintasoon on tottunut.

Et ikinä voi lopettaa tuota jos asut äidin luona, jo pelkästään äitis aiheuttama paha olo sulle saa sut syöpöttelemään.

• vaikka se ei paljoo ehk auta

tunnen tuskasi.. et ole kuvottava ja IHAN VARMANA olet rakastettu! mutta sitä enemmän vihaat itseäsi, sitä vaikeampaa on muitten rakastaa. tiedän tämän, sillä kun olin anorektikko, kukaan ei halunnut olla ympärilläni. olin kuollut ja yksin. nyt kun olen terve, iloinen, reipas, normaalipainoinen ja rakastan elämää, haluaa ihmiset taas olla seurassani!

mutta nyt sinun on aika HANKKIA APUA! tuntuu kauheelta sanoo tää, mutta ET parane yksin!! kiltti, juttele edes äitisi kanssa (ja ehkä äitisi kanssa puhuminen olisi tärkein asia juuri nyt!) kerro että et voi olla ilman nameja jos niitä on esillä. JOS on pakko ostaa, hän voi pitää niitä omassa tilassaan, mutta luulen hänen ostavan ne herkut sinulle, koska tahtoo ''sinun parastasi'' ja sinähän tykkäät herkuista (rakkaus sokaistaa.)

voit saada lääkkeitä, ja terapiaa ongelmaasi. ja kyllä, tämä on vakava ongelma, tämä on sinun ainut elämäsi, älä haaskaa aikaasi ruokaan ja vihaan. parhaat vuoteni hukkasin itseinhoon ja ruokaan... kadun sitä nyt, mutta olen nyt parempi ihminen kokemukseni jälkeen..

KAIKKEA HYVÄÄ, VALOA, RAKKAUTTA SINULLE! toivon että löydät rohkeutta avautua ja HANKKIA APUA, sillä ET TODELLAKAAN OLE AINOA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      241
      6042
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      119
      5843
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      231
      4917
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      15
      4283
    5. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      62
      4176
    6. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4097
    7. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      27
      4092
    8. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3658
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      57
      2554
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1790
    Aihe