Vihaan tätä sairautta ja itseäni!

läskimoosestar

Anteeksi. Tästä tekstistä ei ole hyötyä vältämättä kellekään, mutta nyt vain on hyvin huono hetki. Vihaan tätä kaikkea, syön ja syön.. Jääkaapissa on vain valo, mutta hei äitihän käy huomenna kaupassa! Se taas varmaan rahtaa sieltä suklaakeksejä ja -kakkua. Se saa todellakin jotain sairasta mielihyvää kun näkee minun lihoavan! Ja minä olen aivoton virtahepo, jolla hypotalamus ei toimi! En koskaan syö liikaa. Ruoka loppuu aina kesken ennen sitä.

Oli aika kun oksensin, paastosin, ahmin ja oksensin. Silloin laihduin... Mutta nyt painoindeksini on 31! Kukaan ei halua minua! Olen kuvottava ja mitä tahansa puen päälleni näytän kamalalta! Oikeasti, olen harkinnut jo itsemurhaaakin, mutta minun arkkuni hautaan nostamiseen tarvittaisiin rakennustyömaa nosturi ja se tulisi muutenkin ihan helvetin kalliiksi tilata valaiden arkkutehtaalta soppi. Ei kellään ole varaa sellaiseen.

Vielä kerran anteeksi!

2

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vain

      Muuta omaan asuntoon, omillesi...minkä ikäinen olet? Elämiseen menee jo sen verran että pakostakin joutuu laskemaan rahat niin ahmimisia ei niin vain voi enää harrastaa...riippuu tietenkin millaseen elintasoon on tottunut.

      Et ikinä voi lopettaa tuota jos asut äidin luona, jo pelkästään äitis aiheuttama paha olo sulle saa sut syöpöttelemään.

    • vaikka se ei paljoo ehk auta

      tunnen tuskasi.. et ole kuvottava ja IHAN VARMANA olet rakastettu! mutta sitä enemmän vihaat itseäsi, sitä vaikeampaa on muitten rakastaa. tiedän tämän, sillä kun olin anorektikko, kukaan ei halunnut olla ympärilläni. olin kuollut ja yksin. nyt kun olen terve, iloinen, reipas, normaalipainoinen ja rakastan elämää, haluaa ihmiset taas olla seurassani!

      mutta nyt sinun on aika HANKKIA APUA! tuntuu kauheelta sanoo tää, mutta ET parane yksin!! kiltti, juttele edes äitisi kanssa (ja ehkä äitisi kanssa puhuminen olisi tärkein asia juuri nyt!) kerro että et voi olla ilman nameja jos niitä on esillä. JOS on pakko ostaa, hän voi pitää niitä omassa tilassaan, mutta luulen hänen ostavan ne herkut sinulle, koska tahtoo ''sinun parastasi'' ja sinähän tykkäät herkuista (rakkaus sokaistaa.)

      voit saada lääkkeitä, ja terapiaa ongelmaasi. ja kyllä, tämä on vakava ongelma, tämä on sinun ainut elämäsi, älä haaskaa aikaasi ruokaan ja vihaan. parhaat vuoteni hukkasin itseinhoon ja ruokaan... kadun sitä nyt, mutta olen nyt parempi ihminen kokemukseni jälkeen..


      KAIKKEA HYVÄÄ, VALOA, RAKKAUTTA SINULLE! toivon että löydät rohkeutta avautua ja HANKKIA APUA, sillä ET TODELLAKAAN OLE AINOA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe