Vihaan tätä sairautta ja itseäni!

läskimoosestar

Anteeksi. Tästä tekstistä ei ole hyötyä vältämättä kellekään, mutta nyt vain on hyvin huono hetki. Vihaan tätä kaikkea, syön ja syön.. Jääkaapissa on vain valo, mutta hei äitihän käy huomenna kaupassa! Se taas varmaan rahtaa sieltä suklaakeksejä ja -kakkua. Se saa todellakin jotain sairasta mielihyvää kun näkee minun lihoavan! Ja minä olen aivoton virtahepo, jolla hypotalamus ei toimi! En koskaan syö liikaa. Ruoka loppuu aina kesken ennen sitä.

Oli aika kun oksensin, paastosin, ahmin ja oksensin. Silloin laihduin... Mutta nyt painoindeksini on 31! Kukaan ei halua minua! Olen kuvottava ja mitä tahansa puen päälleni näytän kamalalta! Oikeasti, olen harkinnut jo itsemurhaaakin, mutta minun arkkuni hautaan nostamiseen tarvittaisiin rakennustyömaa nosturi ja se tulisi muutenkin ihan helvetin kalliiksi tilata valaiden arkkutehtaalta soppi. Ei kellään ole varaa sellaiseen.

Vielä kerran anteeksi!

2

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vain

Muuta omaan asuntoon, omillesi...minkä ikäinen olet? Elämiseen menee jo sen verran että pakostakin joutuu laskemaan rahat niin ahmimisia ei niin vain voi enää harrastaa...riippuu tietenkin millaseen elintasoon on tottunut.

Et ikinä voi lopettaa tuota jos asut äidin luona, jo pelkästään äitis aiheuttama paha olo sulle saa sut syöpöttelemään.

• vaikka se ei paljoo ehk auta

tunnen tuskasi.. et ole kuvottava ja IHAN VARMANA olet rakastettu! mutta sitä enemmän vihaat itseäsi, sitä vaikeampaa on muitten rakastaa. tiedän tämän, sillä kun olin anorektikko, kukaan ei halunnut olla ympärilläni. olin kuollut ja yksin. nyt kun olen terve, iloinen, reipas, normaalipainoinen ja rakastan elämää, haluaa ihmiset taas olla seurassani!

mutta nyt sinun on aika HANKKIA APUA! tuntuu kauheelta sanoo tää, mutta ET parane yksin!! kiltti, juttele edes äitisi kanssa (ja ehkä äitisi kanssa puhuminen olisi tärkein asia juuri nyt!) kerro että et voi olla ilman nameja jos niitä on esillä. JOS on pakko ostaa, hän voi pitää niitä omassa tilassaan, mutta luulen hänen ostavan ne herkut sinulle, koska tahtoo ''sinun parastasi'' ja sinähän tykkäät herkuista (rakkaus sokaistaa.)

voit saada lääkkeitä, ja terapiaa ongelmaasi. ja kyllä, tämä on vakava ongelma, tämä on sinun ainut elämäsi, älä haaskaa aikaasi ruokaan ja vihaan. parhaat vuoteni hukkasin itseinhoon ja ruokaan... kadun sitä nyt, mutta olen nyt parempi ihminen kokemukseni jälkeen..

KAIKKEA HYVÄÄ, VALOA, RAKKAUTTA SINULLE! toivon että löydät rohkeutta avautua ja HANKKIA APUA, sillä ET TODELLAKAAN OLE AINOA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe