Kirjoitin jo tuolla aiemmin siitä, että olen työvoimakoulutuksessa, vasta aloittanut, mutta jo viime viikosta puolet sairaslomalla vatsataudin/pahojen raskausoireiden vuoksi.
Nyt on edessä se, että töihin pitäisi palata, mutta olo on edelleen heikko ja selkä ihan jumissa. En saa nukuttua jostain syystä kuin pätkissä ja lämmin ruoka oksetaa edelleen. Ole nnyt miettinyt, että lopettaisin koko harjoittelun kun ei tästä tule mitään. Hävettää olla koko ajan pois sieltä, varsinkin kun minulla on homma jonka edistyminen nt viivästyy minun vuokseni.
Se isompi ongelma tässä on nyt sitten se, että jos jään pois tuosta harjoittelusta niin en saa mistään mitään rahaa, koska miehelläni on muka niin hyvät tulot (2500€/kk) huomioon ei tietenkään oteta isoja menoja jotka johtuvat autolainasta ja velkojen maksusta. Oikeasti tuosta jää kaiken jälkeen käyttövaraksi n.650 euroa, joistaon maksettava kuitenkin vielä netit, lääkkeet ja miehen bensakulut (käy töissä 60km päässä päivittäin).
En tosiaan tiedä yhtään mitä tässä tekisi. Tuntuu että kaikki kaatuu taas päälle...
Ongelmallinen raskaus
4
422
Vastaukset
- 14+0
Lisäksi mietin ,että miten kestän tämän loppuraskauden kun nyt jo on näin paha olla. Välillä väsyttääkin niin paljon, että vain ns. sammuu aloilleen. Onko tämä enää normaalia?
- tuoppana
Väsymys ainakin on ihan normaalia. Pahoinvoinnin pitäisi loppua ihan piakkoin. Itse olin ja olen superväsynyt koko ajan, nyt v. 20 viikko meneillään.
Muuhun en osaa sanoa mitään. Todennäköisesti sinun on jatkettava kurssia, sillä muuten saat karenssia. - 14+0
tuoppana kirjoitti:
Väsymys ainakin on ihan normaalia. Pahoinvoinnin pitäisi loppua ihan piakkoin. Itse olin ja olen superväsynyt koko ajan, nyt v. 20 viikko meneillään.
Muuhun en osaa sanoa mitään. Todennäköisesti sinun on jatkettava kurssia, sillä muuten saat karenssia.Pahoinvointi loppuikin jo ennen joulua mut on nyt tullut pahempana takaisin...
Olen työelämävalmennuksessa en kurssilla ja on ihan sama jos lopetan ,koska en kuitenkaan saa sitten mitään tukia kun miehen tulot otetaan aina huomioon.
- Nessu
Älä vain jätä työharjoittelua kesken, jos et sitten saisi mitään rahaa. Jos olet sairas niin olet sitten sairaslomalla. Eihän sille mitään mahda jos on niin heikossa kunnossa. Ikävää töiden kannalta, mutta kyllä tuossa tilanteessa kannattaa ajatella tulevaa rahatilannettakin ja olla terveellä tavalla itsekäs.
Tsemppiä, äläkä pode turhaan huonoa omaatuntoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756