MIKSEN KESTÄ ENÄÄ VIINAAAAAAAAA???

Oolofi

En juonut eilen kun 3 pienintä mahdollista purkkia kepardia ja n. 2.5 DL 18 % Gin Lemonia.

Ennen vanhaan saatoin juoida mäyräkouran eikä tullu rapulaa. Sanotaan että vanhemmiten rapulat pahenevat, mutta eihän se pidä paikkaansa????? Ja minähän olenkin tosi vanha ukko, en oo täyttänyt vielä edes 26.

28

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaan niin

      takana on noin 10-vuoden jakso jolloin viinaa on tullut vedettyä aivan riittävästi, kyllä siitä jää jäljet elimistöön. Aika makoisa tulvaisuus edessä jos 26-vuotiaana alkaa kankkuset pelottaa.
      Suosittelen muutaman kuukauden raitista jaksoa ja kokeilemaan sen jälkeen uudelleen jos vielä maistuu...

    • h.moilanen

      Juo enemmän ja useammin niin elimistö tottuu siihen eikä enää kavahda noin pienistä känneistä.

      • Oolofi

        enne saatoin juodakin 12 kaljaa ja ison pullon väkevää päivässä tai 3 pulloa väkevää viintä päivässä. Nykyään ei vaan pysty, ei kertakaikkiaan pysty. Tulee niin karmea olo että tuntuu että henki lähtee.


      • ööööh..
        Oolofi kirjoitti:

        enne saatoin juodakin 12 kaljaa ja ison pullon väkevää päivässä tai 3 pulloa väkevää viintä päivässä. Nykyään ei vaan pysty, ei kertakaikkiaan pysty. Tulee niin karmea olo että tuntuu että henki lähtee.

        Nuoresta kössistä alkaen olet pyhittänyt elämäsi viinan ja kaljanpaskan kittaamiselle, niin ennenaikainen rappeutuminen antaa jo oireita.
        Jatkossa juopottelusi tosin tulee halvemmaksi, eli kun juot pullon kaljaa, niin olet kännissä kuin apina.


      • Oolofi
        ööööh.. kirjoitti:

        Nuoresta kössistä alkaen olet pyhittänyt elämäsi viinan ja kaljanpaskan kittaamiselle, niin ennenaikainen rappeutuminen antaa jo oireita.
        Jatkossa juopottelusi tosin tulee halvemmaksi, eli kun juot pullon kaljaa, niin olet kännissä kuin apina.

        Ehkä siinä iässä kuolema ei pelota enää niin paljon?


      • vasta pelottaakin
        Oolofi kirjoitti:

        Ehkä siinä iässä kuolema ei pelota enää niin paljon?

        jos nyt koskaan pääsee siihen ikään


      • Kaljakaljakaljakaljakalja
        ööööh.. kirjoitti:

        Nuoresta kössistä alkaen olet pyhittänyt elämäsi viinan ja kaljanpaskan kittaamiselle, niin ennenaikainen rappeutuminen antaa jo oireita.
        Jatkossa juopottelusi tosin tulee halvemmaksi, eli kun juot pullon kaljaa, niin olet kännissä kuin apina.

        ...taitaa sitten kyllä olla jo todella lopun alkua. Itellä on tässä kun jäin työttömäks niin mennyt sellainen korillinen kaljaa päivässä, ja alkuun se määrä oli pienempi. Kun ton korillisen vetää, niin pystyy nukkumaan sellaisen 5-9 tuntia, kun on taas selvinpäin ja kamala olo ja elämä ottaa päähän.


      • Oolofi
        ööööh.. kirjoitti:

        Nuoresta kössistä alkaen olet pyhittänyt elämäsi viinan ja kaljanpaskan kittaamiselle, niin ennenaikainen rappeutuminen antaa jo oireita.
        Jatkossa juopottelusi tosin tulee halvemmaksi, eli kun juot pullon kaljaa, niin olet kännissä kuin apina.

        Se on hyvää ja tosimiehet juo Karjalaa.

        KLarjala takaisin, vaikka pull okerrallaan!


    • pastafari

      ja ihan sama juttu. Krapulassa jokaista pientä kipua luulen joksikin massiiviseksi elimistön toimintahäiriöksi. On kuoleman pelkoa ja paniikkikohtauksia. Ainoa mikä helpottaa on se, että illan päätteeksi polttaa kukkasavut. Ilmeisesti se parantaa unen laatua, ja sen jälkeen saattaa nukkua kellon ympäri. Muuten herään ryyppäämisen jälkeen 5-6 tunnin päästä nukkumaan käynnistä, ja olo on aivan järkyttävä.

      • Oolofi

        Painu sinne jamaikalle polttamaan sitä vitun kukkaas! Tekis mieli leipoa jokaista pastafaria pataan tuolal kadulla. Saakeli.


      • pastafari
        Oolofi kirjoitti:

        Painu sinne jamaikalle polttamaan sitä vitun kukkaas! Tekis mieli leipoa jokaista pastafaria pataan tuolal kadulla. Saakeli.

        Ensiksikin me pastafarit emme ole hippejä! Me olemme kaikkivaltiaan lentävän spagettihirviön nöyriä palvelijoita. Hän on koskettanut meitä nuudelisella ulokkeellaan. Tekisikö sinun mielesi leipoa pataan myös muihin uskontoihin kuuluvia kuten esimerkiksi kristittyjä, vai onko vihasi kohdistettu vain ja ainoastaan pastafarismia kohtaan.

        Toiseksi ketään ei saisi yllyttää rikokseen, mutta sanonpa vaan, että ei sinulle välttämättä polttelu tekisi ollenkaan pahaa. Voisit ehkä hieman jopa rauhoittua.


      • Oolofi
        pastafari kirjoitti:

        Ensiksikin me pastafarit emme ole hippejä! Me olemme kaikkivaltiaan lentävän spagettihirviön nöyriä palvelijoita. Hän on koskettanut meitä nuudelisella ulokkeellaan. Tekisikö sinun mielesi leipoa pataan myös muihin uskontoihin kuuluvia kuten esimerkiksi kristittyjä, vai onko vihasi kohdistettu vain ja ainoastaan pastafarismia kohtaan.

        Toiseksi ketään ei saisi yllyttää rikokseen, mutta sanonpa vaan, että ei sinulle välttämättä polttelu tekisi ollenkaan pahaa. Voisit ehkä hieman jopa rauhoittua.

        Ja minä olen kristitty. Olen tehnyt syntiä, mutta kadun syntejäni ja olen pyytä'nyt anteeksi Jumalalta.

        Sinun kannattaisi vähentää huuemiden käyttöä. Taidankin tehdä rikosilmoituksen, että täällä palstalla ytllytetäänm ihmisiä käyttämään HUUMEITA.

        Vitun hipit. Vielä tulee päivä jolloin te kaikki kuolette. Prkleen hipit saatana.


      • pastafari
        Oolofi kirjoitti:

        Ja minä olen kristitty. Olen tehnyt syntiä, mutta kadun syntejäni ja olen pyytä'nyt anteeksi Jumalalta.

        Sinun kannattaisi vähentää huuemiden käyttöä. Taidankin tehdä rikosilmoituksen, että täällä palstalla ytllytetäänm ihmisiä käyttämään HUUMEITA.

        Vitun hipit. Vielä tulee päivä jolloin te kaikki kuolette. Prkleen hipit saatana.

        Vaikka ei tässä keskustelussa ole järkeä, niin vastataan taas silti. Olen samaa mieltä, minun pitäisi vähentää huumeiden käyttöäni, mutta kannabiksen käyttö ei ole minulle mikään ongelma. Käytän sitä ehkä kerran tai kaksi kuussa. Ei minua itseasiassa edes kiinnosta sitä käyttää juurikaan, mutta pitäähän noin typeriä lakeja rikkoa välillä edes ihan periaatteen vuoksi.

        Alkoholi taas, joka on yksi maailman haitallisimmista ja typerimmistä huumeista. Sen käyttö sen sijaan on minulle ongelma. Viinan himosta ei meinaa päästä yli millään ja viimeiset 4-5 vuotta olen juonut noin 48 annoksen viikkovauhtia.

        Tee toki rikosilmoitus, jos siltä tuntuu, sehän on sinun oikeutesi. Minä odotan sitä innolla.


      • Säälivä mies
        Oolofi kirjoitti:

        Ja minä olen kristitty. Olen tehnyt syntiä, mutta kadun syntejäni ja olen pyytä'nyt anteeksi Jumalalta.

        Sinun kannattaisi vähentää huuemiden käyttöä. Taidankin tehdä rikosilmoituksen, että täällä palstalla ytllytetäänm ihmisiä käyttämään HUUMEITA.

        Vitun hipit. Vielä tulee päivä jolloin te kaikki kuolette. Prkleen hipit saatana.

        Onko Nalle Puh ja Muumit myös sellaisia joita rukoilet?


      • Oolofi
        Säälivä mies kirjoitti:

        Onko Nalle Puh ja Muumit myös sellaisia joita rukoilet?

        Jos väität Jumalaa satuolennoksi. Toivottavasti Jumala armahtaa Sinutkin, mutta varmuuden vuoksi Sinunkin kannattaisi alkaa Uskomaan!!!

        Se joka Jumalatta elää, se kunniatta kuolee!


      • Mitä, häh?

      • Oolofi

      • pastafari
        Oolofi kirjoitti:

        Jos väität Jumalaa satuolennoksi. Toivottavasti Jumala armahtaa Sinutkin, mutta varmuuden vuoksi Sinunkin kannattaisi alkaa Uskomaan!!!

        Se joka Jumalatta elää, se kunniatta kuolee!

        Jumalasi vaikuttaa kovin itsekeskeiseltä, jos hän todellakin tuolla perusteella lähettää ihmisiä kadotukseen. JOS tälläinen Jumala siis olisi olemassa, minä menisin yhtään sen enempää miettimättä täysin vapaaehtoisesti kadotukseen.


      • Oolofi
        pastafari kirjoitti:

        Jumalasi vaikuttaa kovin itsekeskeiseltä, jos hän todellakin tuolla perusteella lähettää ihmisiä kadotukseen. JOS tälläinen Jumala siis olisi olemassa, minä menisin yhtään sen enempää miettimättä täysin vapaaehtoisesti kadotukseen.

        Minä olen kunnon rebublikaani!


      • Lyhyestä kaunis. Se virsi siis
        Oolofi kirjoitti:

        Minä olen kunnon rebublikaani!

        No olisiko jotakin perusteluja sille, minkä takia "kunnon" rebublikaani saa parhaat armonlahjat?

        Mieluummin meen kadotukseen kun kaikenlaisten siveyden sipuleiden kanssa seurustelemaan harppumusiikin äärellä.


    • pakko

      juoda, jos siitä tulee niin paha olo?

      • Jokamiesluokka

        Onko pakko elää jos siitä tulee paha olo?


    • HÖRHÖR

      harjotellu tarpeeksi.
      sano

    • Kiittää ja kuittaa

      Jaa, kai mä 35 vuotias sittenkin vielä voin ryypätä, jos ton ikäsellä on tollaisia ongelmia.

      Voi tietty olla että sun maksas tai haimas on tilapäisesti vähän vittuuntunut sun elämäntapaas, mutta kyllä se siitä menee. Kohta taas pystyt vetään kunnolla känniä, jos vaan rahaa löytyy.

    • Drunk untill grave

      Sulla on varmaan vaan vatsa vähän sekaisin.
      Hae apteekista Imodiumia, vedä kaksinkertainen annos mitä ohjeissa sanotaan, ja sit osta jotakin maitohappobakteereita ja vedä niitä kolminkertainen annos mitä sanotaan, ja jatka tätä kuuria kunnes alkaa olo tuntua hyvältä.

    • Nuorisojuoppo

      Itse aloitin juomaan 11 vuotiaana ja 13-26 vuotiaana juoma kertoja oli 2-7 päivää viikossa.
      Kerta annos 15-30 annosta päivässä ja jo 17 vuotiaana alkoi krapulat olemaan 3 vuorokauden mittaisia. Ei unta saanut, hikoillutti, pulssi heitteli ja rytmihäiriöitä, pelkotiloja, virtsaputken tulheduksia, sekavuutta, väsymystä jne.
      Lopetin 27 vuotiaana juomisen miltei täysin eli nykyän juon vain korkeintaan kerran kuussa parissa.
      Krapulat kyllä on edelleen 3 päivän mittaisia.

    • Reppujoonas

      Onko olennaista se, että saa juotua mahdollisimman paljon? Onko se olennaista, että yleensä juodaan yhtään mitään? Minä oli reissuhommissa monet vuodet ja kyllästyin potemaan krapuloita - lopetin juopottelun. Se on täyttä paskapuhetta ja itselleen valehtelemista, että "lähdetään parille" poikien kanssa - vitut! Naama on täynnä viinaa joka kerta. Minä en osannut ottaa yhtä punkkua ja olla sivistyneesti, kuten ei moni muukaan teistä. Moni ei vain myönnä sitä. Krapulat jatkuvat aina niin kauan kuin juot. Mulla ei ole ollut vuosiin krapulaa ja rahaa on säästynyt muuhun mukavaan. Kapakkaan menee nimittäin tosi paljon rahaa - kuten tietänet.

      • Oolofi

        Mutta alan miehet harvemmin kapakoissa istuukaan. Siinä vaiheessa kun eletään tuilla ja dokataan joka päivä aamusta iltaan, niin ei siinä ensimmäisenä kapakkaan meno tule mieleen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe