tämä kertomukseni tänne mutta en löytänyt muuta mihkä se sopisi....
haluan kertoa kuinka voi kaikki mennä hetkessä pieleen ja luottotiedot mennä. minulla ne meni kun rakastuin väärään ihmiseen ja tajusin aivan liian myöhään, mutta onneksi tajusin :) eli tutustuin yhteen mieheen ja menimme jopa naimisiin kun sitten tapahtui muutos kyseisessä ihmisessä. tutustui vääriin ihmisiin ja alkoi käyttää huumeita. ja niiden maksamisiin ja hankintoihin se käytti minun luottotietojani, eli tilaili jos vaikka mitä postimyyntifirmoista ja puhui minun puhelinliittymällä monen satojen eestä ja ei tietenkään maksanut. kun asia minulle selvisi oli jo kontollani yli 10,000 markan velat. erosin ja tein rikosilmoituksen mutta siitäkään ei tullut mitään kun näyttöä minulla ei ollut että itse niitä tilauksia en ole tehnyt ja enkä ikinä nähnyt edes kysisiä tavaroita. joten mullehan ne jäi maksettavaksi. ja korkoa kerkesi kasvaa ihan kivasti niille... olin silloin työtön ja yksinhuoltaja lapsellemme ja ei minulla riittänyt rahat maksa niitä. mutta nyt olen töissä ja tehnyt maksusuunnitelmia ja osa onkin jo maksettu pois mutta vielä olisi maksettavaa ja kun osaan en saanut edes maksusuunnitelmia vaan ovat ulosotossa ja sinne menee pikkasen palkasta ja kun saan maksettua perintätoimistot pois niin alan sinnekkin maksamaan vielä lisää.. kyllä sen elämän ja velat saa hoidettua pikkuhiljaa jos vain niin itse päättää. mutta kannattaa olla varuillaan aina jos haluaa pitää luottotietonsa. luottotiedot on kuitenkin niin tärkeä asia nykymaailmassa!! itse otin opikseni ja teen kaikkeni että saan luottotietoni takaisin. vaikka taistelua ja penninvenytystä se tarvitsee kun ei ole mikään isopalkka mutta ollaan me tähänki asti ruuassa pysytty ja laskut ja vuokra saatu maksettua. että ei tää ruusuilla tanssimista ole mutta lopussa se kiitos seisoo. vaikka hermoja se koittaa mutta maksettava ne on tavalla tai toisella. kiitos perintätoimistojen maksusuunnitelmien ja sen että antavat mahdollisuuden hoitaa velkojaan pienimissäki erissä.
en tiedä
5
350
Vastaukset
- jakaen
kirjoituksesijonkinlaisiinkappaleisiin,niinehkä jokujaksaalukeasenläpijavieläpävastata!
- eeeiiipaakkoootannuu
vaasstaa!!!! pyyysiinköööö vaastaaauuuksiii?????
se on sun ongelmas jos et jaksa lukee,ai anteeks unohdin tehdä jaon,noin,
nyt on jakos tehty! - on sinun
eeeiiipaakkoootannuu kirjoitti:
vaasstaa!!!! pyyysiinköööö vaastaaauuuksiii?????
se on sun ongelmas jos et jaksa lukee,ai anteeks unohdin tehdä jaon,noin,
nyt on jakos tehty!käsityksesi kappalejaosta, niin antaa olla.
Hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin! - pönttöä porukkaa
on sinun kirjoitti:
käsityksesi kappalejaosta, niin antaa olla.
Hyvää päivänjatkoa vaan sinullekin!tällä kun ei edes tekstiä jaksa lukea. Lämmin osaanotto aloittajalle, tuo on varmaan painajaismainen tilanne kun oma rakastettu muuttuu ja rupeaa varastamaan. Sellaista sattuu ja tärkeätä olisi tehdä avioehto ja pitää tilit ja mielellään lainatkin erillään kun menee naimisiin. Rakkaus ja talous ei kertakaikkiaan käy yhteen. Ihmetyttää vain että posti antaa paketteja surutta väärälle henkilölle, no mies oli varmaan väärentänyt itselleen valtakirjat.
- kirjoittaja
pönttöä porukkaa kirjoitti:
tällä kun ei edes tekstiä jaksa lukea. Lämmin osaanotto aloittajalle, tuo on varmaan painajaismainen tilanne kun oma rakastettu muuttuu ja rupeaa varastamaan. Sellaista sattuu ja tärkeätä olisi tehdä avioehto ja pitää tilit ja mielellään lainatkin erillään kun menee naimisiin. Rakkaus ja talous ei kertakaikkiaan käy yhteen. Ihmetyttää vain että posti antaa paketteja surutta väärälle henkilölle, no mies oli varmaan väärentänyt itselleen valtakirjat.
juu kyllä se pienoinen shokki oli kun asia selvisi... joo se oli tehnyt väärennettyjä valtakirjoja ja väärennellyt muutenkin mun nimmaria. mutta otin opikseni ja nyt laittelen eläämäni tai siis luottotietoja kuntoon.
kyllä se tästä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754