Eli kun tehtynä on Tablella 2 erillistä palstaa (ei siis taulukko) kuinka saa palstoille määritettyä erilaiset pituudet? Eli vaikkapa vasemman puoleisesta, jolla tekstiä on enemmän, pidemmän ja taas oikeasta (vähemmän tekstiä) lyhyemmän. On molemmat kehystettyinä ja näyttää tyhmältä, kun toisessa jatkuu turhaan tyhjänä yhtä pitkälle kuin se toinen tekstillinenkin. Siis jos nyt osasin ymmärrettävästi selittää, olisi hauska kuulla jos joku mahtaisi osata neuvoa.
Kaksi palstaa-TABLE
6
443
Vastaukset
- julli
"kun tehtynä on Tablella 2 erillistä palstaa (ei siis taulukko)"
Tarkoitatko taulukkoa, jossa on kaksi saraketta ja yksi rivi?
"kuinka saa palstoille määritettyä erilaiset pituudet"
Korkeudet? Leveydet? Kumpaa mahtanet tarkoittaa?- JR.
Joo, anteeksi. Siis tavallaan taulukko, jossa kaksi saraketta. Tähän tyyliin: http://www.lehtikanta.fi/pvuorenm/html/taulukot.html#palstotus
Pituudella tarkoitan siis korkeutta.
- Kat
En ole varma että ymmärsinkö oikein, mutta..Tee se eka table jossa molemmat tdt on, ilman raamia (border="0"), sitten niiden tdeiden sisään uudet tablet halumallasi border lisukkeella, ja näihin sijoitat sitten itse sisällön?
- JR.
Sä olet enkeli, kiitos tuhannesti :).
- KyllBoy
Sain tehtyä kaksi palstaa, mutt pitäisi saada niiden kahden palsta VÄLIIN pystysuuntainen viiva! Miten onnistuu?
- sdfgjhjkjhkjl
ensinnäkin tuo ..tanan viesti on JO 9 VUODEN TAKAA!!!
Toiseksi olisit voinut aloittaa uuden ketjun, per...
Kolmanneksi, laitat jompaan kumpaan reunaan viivan, eli
border-left: 1px solid grey; mikäli käytät css koodia (huomaa, että alusta puuttuu { sulkeinen ja lopusta } sulkeinen).
Lopuksi: KVG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876