Rohkenenko lähestyä Teitä tällä tavalla kirjeitse? Eihän sinun tarvitse siihen vastata, sillä olethan jo tehnyt selväksi, etten ole arvoisesi. Mielestäni olet ylireagoinut tilanteeseen. Käyttäytymisesi on ollut törkeää ja ihmisarvoa alentavaa. Tästä toipuminen vie vielä pitkään. Eikö sinussa riitä ihmistä pyytämään tekojasi anteeksi? Saat pitää sydämeni jonka veit, sillä sydäntä sinä tosiaankin tarvitset.
Teidän ylhäisyytenne
8
831
Vastaukset
- Teidän
Laitan sydämesi pikaisesti postitse takaisin, koska se on aivan käyttökelvoton, ja pelkäisin sen kuitenkin tartuttavan minut sinun tautiisi - tunteettomuuteen. Siinä alkuperäinen syy käyttäytymiseeni. Eli jos olet toiselle susi, et voi olettaa että lammas vastaa.
Sinun ihmisyydelläsi ei todellakaan ole mitään arvoa. Olet sairas ja vastenmielinen.- viestii
ei ollut sinulle, sillä minä en ole ollut tunteeton enkä susi ko. ihmistä kohtaan.
- sehän
viestii kirjoitti:
ei ollut sinulle, sillä minä en ole ollut tunteeton enkä susi ko. ihmistä kohtaan.
on sinun käsityksesi asiasta.
Miksi syyllistät vain toisen? - -ole
sehän kirjoitti:
on sinun käsityksesi asiasta.
Miksi syyllistät vain toisen?sinua loukannut mitenkään. Jos olen, niin kerro ihmeessä.
- vastaa
sudelle.
- ettei
sydäntä voi palauttaa postitse. Se pitää palauttaa sanoilla, inhimillisyydellä ja lempeydellä oikealle omistajalleen.
- olet?
ettei kirjoitti:
sydäntä voi palauttaa postitse. Se pitää palauttaa sanoilla, inhimillisyydellä ja lempeydellä oikealle omistajalleen.
"Se pitää palauttaa sanoilla, inhimillisyydellä ja lempeydellä oikealle omistajalleen."
Ihmiselle joka loukkasi, valehteli, käytti hyväkseen, manipuloi, varasti ym ym.
No, kiva että täällä tuntemattomat "auttaa toisiaan" :) - päätellen
olet? kirjoitti:
"Se pitää palauttaa sanoilla, inhimillisyydellä ja lempeydellä oikealle omistajalleen."
Ihmiselle joka loukkasi, valehteli, käytti hyväkseen, manipuloi, varasti ym ym.
No, kiva että täällä tuntemattomat "auttaa toisiaan" :)sinä et ole hänen sydäntään vienytkään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760