Hei!
Ajattelin antaa pari vinkkiä, joista itse olisin ollut todella kiitollinen, jos olisin jostain kuullut ja osannut varautua...
-jos sinulle tehdään episitomia, aloita esim Levolacin syönti heti kotiin päästyäsi.. on todella kivuliasta yrittää ulostaa kovaa kakkaa tikit pyllyssä... :)
-itse olin huolissani vasta syntyneen syömisistä, kun sillä oli niin pitkät tauot ruokailun välissä ja kaikkkialla neuvottiin että korkeintaan 4h sais olla välissä. Mutta kyllä meiän vauva on jaksanut vaikka oli pitempikin tauko syöttöjen välissä ja se vaan nukku. Nyt on ihan itsestään alkanu heräilemään syömään tiheämmin. Eli ei siis kannata siitä stressata. Itse stressasin aivan liikaa ja aivan turhaa.
Vinkkejä odottajalle
synnytyksen jälkeen
2
408
Vastaukset
- esikoinen tulossa
olen kuullutkin neuvolassa että lapsi syö kun on nälkä,eikä tarvii olla koko aikaa ruokaa olla tuputtamassa jos toinen ei halua syyä =)
kiitos ekasta vinkistä =) tosin toivon ettei sellasta tarvii tehä.. - lurjus
Muistan itsekin, kun kätilö aikanaan kysyi ennen kotiuttamista. olenko käynyt normaalisti kakalla ja valehtelin täysillä, että joo. Sen verran tuskaisa olo oli alapäässä, etten uskaltanut edes ajatellakaan, että peräpäästä tulisi vähään aikaan mitään ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760