Muilla sivuilla vielä valkoinen tausta. Pakko mennä muualle, tuosta taustasta tulee hulluksi.
Jos ei lopu, niin
10
481
Vastaukset
- palautetta
jossa kerrotaan, ettei tykätä tuosta taustasta.
- ÖÖÖÖÖÖ
Lähetetään kaikki protestiviestejä ikäryhmämme syrjivästä käytännöstä.;))
Lähetin itse alla olevan viestin "ilmoituksena asiattomasta viestistä". Totesin viestin olevan asiallinen, mutta
halusin kiinnittää huomionne kamalaan taustakuvaan "studio 55", joka on laitettu "terrorisoimaan" palstan käyttäjiä. Koettakaapa itse selata ketjuja. Miltä tuntuu silmissä? Poistaisitteko ystävällisesti tämän kamalan taustan mahdollisimman pian.
Ehkä valvoja voisi käydä kertomassa, kuinka kauan tämä tausta on käytössä, jotta tietäisimme palata takaisin keskustelupalstalle sen kadottua.
Minne ajattelit mennä? Mä lopetan kans tän kirjoittelun tänne jos tuo ei lähde. Mihinkähän menis, varmaan nelikymppisiin sitten, kun en ole vielä lähelläkään kuuttakymppiä.
- 50+50+ jee jee
ainut 50 palsta eli se kohderyhmä joka tuota studio 55 jäsenyyttä ohjelmineen tarvii :-))
- Jekku Konttori
Aivan turha urputtaa pikkua asioista.Minua ei ainakaan moinen tausta mitenkään häiritse.Mainos mikä mainos ja eniro myy mainostilaa voidakseen ylläpitää Suomi 24.Selvähän se että humalassahan se.
- minua ainakaan
erityisemmin häiritse. Mainos mikä mainos.
kavenna ikkuna sen kokoiseksi, ettei tausta näy.
Samalla jää muiltakin sivuilta ylimääräiset vilkkuvat mainokset näkymättömiin.Voisitko ottaa kädestä kiinni ja näyttää rauhallisesti ja täsmällisesti miten se tehdään. Mulle pitää kaikki opettaa kädestä pitäen...
miljoona kirjoitti:
Voisitko ottaa kädestä kiinni ja näyttää rauhallisesti ja täsmällisesti miten se tehdään. Mulle pitää kaikki opettaa kädestä pitäen...
ylettyä ottamaan kädestä kiinni;)
Ensin pienennät selainikkunan oikean yläkulman pienennysruudusta ja sitten viet hiiren selainikkunan jonkin kulman päälle niin, että hiiren kursori muuttuu kaksipäiseksi vinoksi nuoleksi ja vedät hiiren näppäin alas painettuna ikkunan haluamasi kokoiseksi.
Kun sitten sammutat selaimen oikean yläkulman ruksista samalla Ctrl-näppäintä painaen, pitäisi selaimen seuraavalla kerralla avautua heti samankokoiseksi.- jatkukoon vaan
Kyllä kaventaminen auttaa jonkin verran, mutta vielä on liian räikeä sivua vaihdettaessa. Toivottovasti kokeilu on lyhytaikainen.
Tuli vaan mieleen tästä mainonnasta, että TVH:ssa taitaa sittenkin olla viisasta porukkaa. Niillähän on tievarsimainokset aika tarkoin säännelty millaisia ne saavat olla. Voisi vain kuvitella miten kävisi jos tämän mainoksen laatija laittaisi tienvarsille mainoksiaan. Yhtäkkiä rävähtäisi sivuikkunat ja puoliksi tuulilasikin jotain raidallista mainosta täyteen. Olisi siinä autoilijoilla tekeminen tiellä pysyäkseen.
Kyllä tämän varmaan jokainen huomaa, mutta tehokas mainos ei saisi ärsyttää. Sen pitäisi herättää mielenkiinto tutustumiseen tuotteeseen, ja mainokseenkin tarkemmin. Jos saa shokin mainoksesta, voi olla että sen tuotteen kiertää sitten kaukaa tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944