synnytyksestä on nyt kk aikaa ja paskominen on edelleen hankalaa. Eli kakka on normaalia, mut kipristelee ku pitää työntää se pois. sit ku se on tullu nii tulee kirkasta verta, mut ei paljoa. Millasii ne peräpukamat on? onkohan mulla semmoset? peilillä katottuna ei peräaukon suu näytä mitenkään kummalta..eli normaali.. onko mun paskominen nöin vaikeeta koko loppuelämän? asiallisia vastauksia. Tämä ei ole vitsi vaan oikea ongelma
ulostaminen syn, jälkeen
6
643
Vastaukset
- peräpukamia
sulla tai sitte jotain muuta haavaumia. peräpukamat voi olla sisäisiä tai ulkoisia. Käy apteekissa ostamassa peräpukamavoidetta. Sama voide käy haavaumiinki.
- mie vaan..
jos kantti kestää niin kokeile sieltä peräaukon sisäpuolelta. Jos siellä tuntuu pallukoita niin sulla on pukamat. Niiden olisi kyllä jo luullut häviävän jos katoisivat itsestään. Voivat kaivata hirttämistä eli lääkäriä.
Vaivan kanssa kyllä kannattaa mennä lääkäriinkin joka tapauksessa sillä eihän tuo nyt normia ole ikuisuuksia. Jälkitarkastus on hyvä vaihe ottaa aihe esiin. Tosin voihan lääkäri vielä käskeä odottamaankin, mutta ainakin tiedät silloin syyn? - ..........
Kuulostaa tutulta. Saattaisi olla haavauma. Itselläni kipu alkoi synnytyksen jälkeen ja kesti todella tuskallisena jotain 7kk..synnytyksestä nyt vuosi ja jatkuu vieläkin, tosin paljon lievempänä. Kannattaa käydä lääkärissä, määräävät reseptivoiteita jotka toisilla auttaa, toisilla ei..ja kakka ei saisi olla kovaa kertaakaan, muuten repeää taas auki..
- haavauma
helpottaakses oloas voit laittaa vähän pebanthenia.. Mulla oli sama ongelma ja nyt muutama kuukaus myöhemmin on onneksi loppunut. Tosiaan katso että syöt niin että kakka ei ole kovaa ja juo paljon vettä. Lisäks ennen ja jälkeen kakan käytä pebanthenia.
- mennä paranemiseen
about6kk kun vaiva poistui. Just samanlaist oli mullakin. Koita syödä sellaista ruokaa, mikä ei kovata mahaa entisestään niin paskakin luistaa paremmin ja verta ei tule :)
- mie vaaaaan
kiitos kaikille jotka vastas.. luulin et olen yksin tämmösen vaivan kanssa. ajattelin aloittaa bebanthenilla ja jos ei hyvä nii otan asian puheeksi jälkitarkastuksessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760