Viasatin asiakkaat

tyytymättömiä

Näkyy näinkin harvalla otannalla olevan todella tympääntyneitä asiakkaita Viasatilla. Miksi heiltä ei löydy sähköpostosoitetta asiakaspalveluihin ? Vastaus varmaan, että eivät tunne firmassaan ko termiä ASIAKASPALVELU !

7

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta syytä

      löydy, kuin tuotteen toimimattomuus, huono palvelu ja piittaamattomuus asiakkaista ...

      • asiat

        ovat hoituneet erittäin hyvin SOITTAMALLA asiakaspalveluun. Palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa. Mielestäni ongelmat ovat huomattavasti helpompi ratkaista jonkun kanssa suoraan linjassa, kuin laittaa jotain meiliä...


      • edellisen kanssa

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti


      • mikkikissa
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Ainoa mikä on mun osalta toiminut siinä firmassa on asiakaspalvelu myös se virolais versio,itse tuote ja laitteet niistä en nyt sano mitään


      • Viasat HD asiakas
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Moikka,

        Minulla on usein käynyt niin, että puhuttuani hetken Viasat-asiakaspalvelun kanssa niin heillä nousee tie pystyyn ja joutuvat kysymään joltakulta toiselta neuvoa. Tällöin he sanovat palaavansa asiaan kun selvyyttä on saatu.

        Hyvin harvoin kuitenkaan sitä jatkoyhteydenottoa tapahtuu!

        "Normaalit" asiakaspalvelut toimivat yleensä sähköpostien avulla. Minulla on esimerkiksi erittän hyviä kokemuksia Logitech'in asiakaspalvelusta. Laitoin teknisen kysymyksen ja sain vastauksen seuraavan päivän aikana. Mahtavaa! Kun asiakkaille annetaan mahdollisuus harkitusti esittää asiansa ja asiakaspalvelulle mahdollistetaan harkitun vastauksen tekeminen niin kaikki tulee asianmukaisesti dokumentoitua ja kaikki ovat tyytyväisiä! Asiat tulee hoidettua eikä keltaisia lappuja huku vahingossa.

        Tätä minä ainakin tahtoisin Viasatilta!


        Jos jätät yhteydenottopyynnön heille puhelimitse niin voit olla varma siitä ettei sitä kunnioiteta. Liian usein minulle on käynyt niin että asia on jäänyt roikkumaan. Olen itse jopa kolmasti jättänyt soittopyynnön asiakaspalvelusta vastaavalle, 2 kertaa suullisesti ja kerran palautekanavan kautta, mutta yhteydenottoa ei koskaan tapahtunut. On se järkyttävää ettei edes toiminnasta vastaavalla ole halua keskustella asiakkaidensa kanssa. Eipä ole ihme etteivät alaiset kommunikoi kun esimieskään ei sitä tee!

        Jos edes saisin sähköpostiosoitteen niin voisin kirjoittaa asiani hänelle.


        Viimeisenä asiana kommentoisin sitä Palaute -kanavaa johon olen lähettänyt toistakymmentä viestiä kuluneen vuoden aikana. Sen yhteydessä toki todetaan etteivät ehdi vastaamaan kaikkiin viesteihin... Voi kun joku edes vastaisi yhteen niin tietäisin että viestejä todella luetaan. Olen nimittäin usean kerran viestissäni pyytänyt vastausta mutta tämä on ollut turhaa.


        OLISI HYVÄ KUULLA JOLTAKIN VIASAT'LAISELTA JOTAIN TÄSTÄ AIHEESTA !


    • Viasatilaisille jatkossakin

      vaikkakin kommentit ovat "tyytyväisiltä".

      • mikkikissa

        Sitä en ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe