Näkyy näinkin harvalla otannalla olevan todella tympääntyneitä asiakkaita Viasatilla. Miksi heiltä ei löydy sähköpostosoitetta asiakaspalveluihin ? Vastaus varmaan, että eivät tunne firmassaan ko termiä ASIAKASPALVELU !
Viasatin asiakkaat
7
1341
Vastaukset
- muuta syytä
löydy, kuin tuotteen toimimattomuus, huono palvelu ja piittaamattomuus asiakkaista ...
- asiat
ovat hoituneet erittäin hyvin SOITTAMALLA asiakaspalveluun. Palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa. Mielestäni ongelmat ovat huomattavasti helpompi ratkaista jonkun kanssa suoraan linjassa, kuin laittaa jotain meiliä...
- edellisen kanssa
Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti - mikkikissa
edellisen kanssa kirjoitti:
Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
2. Asiakaspalvelu vastaa nopeastiAinoa mikä on mun osalta toiminut siinä firmassa on asiakaspalvelu myös se virolais versio,itse tuote ja laitteet niistä en nyt sano mitään
- Viasat HD asiakas
edellisen kanssa kirjoitti:
Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
2. Asiakaspalvelu vastaa nopeastiMoikka,
Minulla on usein käynyt niin, että puhuttuani hetken Viasat-asiakaspalvelun kanssa niin heillä nousee tie pystyyn ja joutuvat kysymään joltakulta toiselta neuvoa. Tällöin he sanovat palaavansa asiaan kun selvyyttä on saatu.
Hyvin harvoin kuitenkaan sitä jatkoyhteydenottoa tapahtuu!
"Normaalit" asiakaspalvelut toimivat yleensä sähköpostien avulla. Minulla on esimerkiksi erittän hyviä kokemuksia Logitech'in asiakaspalvelusta. Laitoin teknisen kysymyksen ja sain vastauksen seuraavan päivän aikana. Mahtavaa! Kun asiakkaille annetaan mahdollisuus harkitusti esittää asiansa ja asiakaspalvelulle mahdollistetaan harkitun vastauksen tekeminen niin kaikki tulee asianmukaisesti dokumentoitua ja kaikki ovat tyytyväisiä! Asiat tulee hoidettua eikä keltaisia lappuja huku vahingossa.
Tätä minä ainakin tahtoisin Viasatilta!
Jos jätät yhteydenottopyynnön heille puhelimitse niin voit olla varma siitä ettei sitä kunnioiteta. Liian usein minulle on käynyt niin että asia on jäänyt roikkumaan. Olen itse jopa kolmasti jättänyt soittopyynnön asiakaspalvelusta vastaavalle, 2 kertaa suullisesti ja kerran palautekanavan kautta, mutta yhteydenottoa ei koskaan tapahtunut. On se järkyttävää ettei edes toiminnasta vastaavalla ole halua keskustella asiakkaidensa kanssa. Eipä ole ihme etteivät alaiset kommunikoi kun esimieskään ei sitä tee!
Jos edes saisin sähköpostiosoitteen niin voisin kirjoittaa asiani hänelle.
Viimeisenä asiana kommentoisin sitä Palaute -kanavaa johon olen lähettänyt toistakymmentä viestiä kuluneen vuoden aikana. Sen yhteydessä toki todetaan etteivät ehdi vastaamaan kaikkiin viesteihin... Voi kun joku edes vastaisi yhteen niin tietäisin että viestejä todella luetaan. Olen nimittäin usean kerran viestissäni pyytänyt vastausta mutta tämä on ollut turhaa.
OLISI HYVÄ KUULLA JOLTAKIN VIASAT'LAISELTA JOTAIN TÄSTÄ AIHEESTA !
- Viasatilaisille jatkossakin
vaikkakin kommentit ovat "tyytyväisiltä".
- mikkikissa
Sitä en ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752