Viasatin asiakkaat

tyytymättömiä

Näkyy näinkin harvalla otannalla olevan todella tympääntyneitä asiakkaita Viasatilla. Miksi heiltä ei löydy sähköpostosoitetta asiakaspalveluihin ? Vastaus varmaan, että eivät tunne firmassaan ko termiä ASIAKASPALVELU !

7

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta syytä

      löydy, kuin tuotteen toimimattomuus, huono palvelu ja piittaamattomuus asiakkaista ...

      • asiat

        ovat hoituneet erittäin hyvin SOITTAMALLA asiakaspalveluun. Palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa. Mielestäni ongelmat ovat huomattavasti helpompi ratkaista jonkun kanssa suoraan linjassa, kuin laittaa jotain meiliä...


      • edellisen kanssa

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti


      • mikkikissa
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Ainoa mikä on mun osalta toiminut siinä firmassa on asiakaspalvelu myös se virolais versio,itse tuote ja laitteet niistä en nyt sano mitään


      • Viasat HD asiakas
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Moikka,

        Minulla on usein käynyt niin, että puhuttuani hetken Viasat-asiakaspalvelun kanssa niin heillä nousee tie pystyyn ja joutuvat kysymään joltakulta toiselta neuvoa. Tällöin he sanovat palaavansa asiaan kun selvyyttä on saatu.

        Hyvin harvoin kuitenkaan sitä jatkoyhteydenottoa tapahtuu!

        "Normaalit" asiakaspalvelut toimivat yleensä sähköpostien avulla. Minulla on esimerkiksi erittän hyviä kokemuksia Logitech'in asiakaspalvelusta. Laitoin teknisen kysymyksen ja sain vastauksen seuraavan päivän aikana. Mahtavaa! Kun asiakkaille annetaan mahdollisuus harkitusti esittää asiansa ja asiakaspalvelulle mahdollistetaan harkitun vastauksen tekeminen niin kaikki tulee asianmukaisesti dokumentoitua ja kaikki ovat tyytyväisiä! Asiat tulee hoidettua eikä keltaisia lappuja huku vahingossa.

        Tätä minä ainakin tahtoisin Viasatilta!


        Jos jätät yhteydenottopyynnön heille puhelimitse niin voit olla varma siitä ettei sitä kunnioiteta. Liian usein minulle on käynyt niin että asia on jäänyt roikkumaan. Olen itse jopa kolmasti jättänyt soittopyynnön asiakaspalvelusta vastaavalle, 2 kertaa suullisesti ja kerran palautekanavan kautta, mutta yhteydenottoa ei koskaan tapahtunut. On se järkyttävää ettei edes toiminnasta vastaavalla ole halua keskustella asiakkaidensa kanssa. Eipä ole ihme etteivät alaiset kommunikoi kun esimieskään ei sitä tee!

        Jos edes saisin sähköpostiosoitteen niin voisin kirjoittaa asiani hänelle.


        Viimeisenä asiana kommentoisin sitä Palaute -kanavaa johon olen lähettänyt toistakymmentä viestiä kuluneen vuoden aikana. Sen yhteydessä toki todetaan etteivät ehdi vastaamaan kaikkiin viesteihin... Voi kun joku edes vastaisi yhteen niin tietäisin että viestejä todella luetaan. Olen nimittäin usean kerran viestissäni pyytänyt vastausta mutta tämä on ollut turhaa.


        OLISI HYVÄ KUULLA JOLTAKIN VIASAT'LAISELTA JOTAIN TÄSTÄ AIHEESTA !


    • Viasatilaisille jatkossakin

      vaikkakin kommentit ovat "tyytyväisiltä".

      • mikkikissa

        Sitä en ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

      Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe