Viasatin asiakkaat

tyytymättömiä

Näkyy näinkin harvalla otannalla olevan todella tympääntyneitä asiakkaita Viasatilla. Miksi heiltä ei löydy sähköpostosoitetta asiakaspalveluihin ? Vastaus varmaan, että eivät tunne firmassaan ko termiä ASIAKASPALVELU !

7

1301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta syytä

      löydy, kuin tuotteen toimimattomuus, huono palvelu ja piittaamattomuus asiakkaista ...

      • asiat

        ovat hoituneet erittäin hyvin SOITTAMALLA asiakaspalveluun. Palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa. Mielestäni ongelmat ovat huomattavasti helpompi ratkaista jonkun kanssa suoraan linjassa, kuin laittaa jotain meiliä...


      • edellisen kanssa

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti


      • mikkikissa
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Ainoa mikä on mun osalta toiminut siinä firmassa on asiakaspalvelu myös se virolais versio,itse tuote ja laitteet niistä en nyt sano mitään


      • Viasat HD asiakas
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Moikka,

        Minulla on usein käynyt niin, että puhuttuani hetken Viasat-asiakaspalvelun kanssa niin heillä nousee tie pystyyn ja joutuvat kysymään joltakulta toiselta neuvoa. Tällöin he sanovat palaavansa asiaan kun selvyyttä on saatu.

        Hyvin harvoin kuitenkaan sitä jatkoyhteydenottoa tapahtuu!

        "Normaalit" asiakaspalvelut toimivat yleensä sähköpostien avulla. Minulla on esimerkiksi erittän hyviä kokemuksia Logitech'in asiakaspalvelusta. Laitoin teknisen kysymyksen ja sain vastauksen seuraavan päivän aikana. Mahtavaa! Kun asiakkaille annetaan mahdollisuus harkitusti esittää asiansa ja asiakaspalvelulle mahdollistetaan harkitun vastauksen tekeminen niin kaikki tulee asianmukaisesti dokumentoitua ja kaikki ovat tyytyväisiä! Asiat tulee hoidettua eikä keltaisia lappuja huku vahingossa.

        Tätä minä ainakin tahtoisin Viasatilta!


        Jos jätät yhteydenottopyynnön heille puhelimitse niin voit olla varma siitä ettei sitä kunnioiteta. Liian usein minulle on käynyt niin että asia on jäänyt roikkumaan. Olen itse jopa kolmasti jättänyt soittopyynnön asiakaspalvelusta vastaavalle, 2 kertaa suullisesti ja kerran palautekanavan kautta, mutta yhteydenottoa ei koskaan tapahtunut. On se järkyttävää ettei edes toiminnasta vastaavalla ole halua keskustella asiakkaidensa kanssa. Eipä ole ihme etteivät alaiset kommunikoi kun esimieskään ei sitä tee!

        Jos edes saisin sähköpostiosoitteen niin voisin kirjoittaa asiani hänelle.


        Viimeisenä asiana kommentoisin sitä Palaute -kanavaa johon olen lähettänyt toistakymmentä viestiä kuluneen vuoden aikana. Sen yhteydessä toki todetaan etteivät ehdi vastaamaan kaikkiin viesteihin... Voi kun joku edes vastaisi yhteen niin tietäisin että viestejä todella luetaan. Olen nimittäin usean kerran viestissäni pyytänyt vastausta mutta tämä on ollut turhaa.


        OLISI HYVÄ KUULLA JOLTAKIN VIASAT'LAISELTA JOTAIN TÄSTÄ AIHEESTA !


    • Viasatilaisille jatkossakin

      vaikkakin kommentit ovat "tyytyväisiltä".

      • mikkikissa

        Sitä en ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe