Viasatin asiakkaat

tyytymättömiä

Näkyy näinkin harvalla otannalla olevan todella tympääntyneitä asiakkaita Viasatilla. Miksi heiltä ei löydy sähköpostosoitetta asiakaspalveluihin ? Vastaus varmaan, että eivät tunne firmassaan ko termiä ASIAKASPALVELU !

7

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuta syytä

      löydy, kuin tuotteen toimimattomuus, huono palvelu ja piittaamattomuus asiakkaista ...

      • asiat

        ovat hoituneet erittäin hyvin SOITTAMALLA asiakaspalveluun. Palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa. Mielestäni ongelmat ovat huomattavasti helpompi ratkaista jonkun kanssa suoraan linjassa, kuin laittaa jotain meiliä...


      • edellisen kanssa

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti


      • mikkikissa
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Ainoa mikä on mun osalta toiminut siinä firmassa on asiakaspalvelu myös se virolais versio,itse tuote ja laitteet niistä en nyt sano mitään


      • Viasat HD asiakas
        edellisen kanssa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa. Viasat on kyllä panostanut asiakaspalveluun viime aikoina.
        1. Asiakaspalvelu siirrettiin suomeen viime vuonna. Palvelu on ollut huomattavasti ystävällisempää siirron jälkeen
        2. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti

        Moikka,

        Minulla on usein käynyt niin, että puhuttuani hetken Viasat-asiakaspalvelun kanssa niin heillä nousee tie pystyyn ja joutuvat kysymään joltakulta toiselta neuvoa. Tällöin he sanovat palaavansa asiaan kun selvyyttä on saatu.

        Hyvin harvoin kuitenkaan sitä jatkoyhteydenottoa tapahtuu!

        "Normaalit" asiakaspalvelut toimivat yleensä sähköpostien avulla. Minulla on esimerkiksi erittän hyviä kokemuksia Logitech'in asiakaspalvelusta. Laitoin teknisen kysymyksen ja sain vastauksen seuraavan päivän aikana. Mahtavaa! Kun asiakkaille annetaan mahdollisuus harkitusti esittää asiansa ja asiakaspalvelulle mahdollistetaan harkitun vastauksen tekeminen niin kaikki tulee asianmukaisesti dokumentoitua ja kaikki ovat tyytyväisiä! Asiat tulee hoidettua eikä keltaisia lappuja huku vahingossa.

        Tätä minä ainakin tahtoisin Viasatilta!


        Jos jätät yhteydenottopyynnön heille puhelimitse niin voit olla varma siitä ettei sitä kunnioiteta. Liian usein minulle on käynyt niin että asia on jäänyt roikkumaan. Olen itse jopa kolmasti jättänyt soittopyynnön asiakaspalvelusta vastaavalle, 2 kertaa suullisesti ja kerran palautekanavan kautta, mutta yhteydenottoa ei koskaan tapahtunut. On se järkyttävää ettei edes toiminnasta vastaavalla ole halua keskustella asiakkaidensa kanssa. Eipä ole ihme etteivät alaiset kommunikoi kun esimieskään ei sitä tee!

        Jos edes saisin sähköpostiosoitteen niin voisin kirjoittaa asiani hänelle.


        Viimeisenä asiana kommentoisin sitä Palaute -kanavaa johon olen lähettänyt toistakymmentä viestiä kuluneen vuoden aikana. Sen yhteydessä toki todetaan etteivät ehdi vastaamaan kaikkiin viesteihin... Voi kun joku edes vastaisi yhteen niin tietäisin että viestejä todella luetaan. Olen nimittäin usean kerran viestissäni pyytänyt vastausta mutta tämä on ollut turhaa.


        OLISI HYVÄ KUULLA JOLTAKIN VIASAT'LAISELTA JOTAIN TÄSTÄ AIHEESTA !


    • Viasatilaisille jatkossakin

      vaikkakin kommentit ovat "tyytyväisiltä".

      • mikkikissa

        Sitä en ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

      Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      88
      1755
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

      Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1625
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

      Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1330
    5. Avustikset peruttu.

      Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      925
    6. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      49
      900
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      67
      889
    8. 66
      884
    9. Miksi mies tuntee näin?

      Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

      parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe