neljäs FUE

Jampex

Mietin että pitäskö mennä neljänteen hiustensiirto operaatioon.
Ilterillä kolme ekaa ja ihan tyytyväinen, mutta halvemmalla saisi PHC tai Bisangan paikka, epäilyttää vaan viimeksi mainittu kun itse Dr:stä ei löydy kunnon kuvia sivuilta.

Nyt se kyl ois aika mennä, että iho paranis ennen kesää, siis taas sellaseen 500XFue operaatio mielessä. vituttaa vaan ne pari ekaa viikkoa operaation jälkeen. Mutta ilmoittelen jos meen.

Onko muita menossa?

37

3901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sim0oo

Ajattelin käydä jossain kesäloman aikana (elokuun lopulla) ensimmäisessä operaatiossa, mutta en tiedä vielä minne menisin. BHR clinic, Pro Hair Clinic ja Transmed (Turkissa) on ollut mielessä.

Olen kysellyt useasta paikasta ja minulle on sanottu että paras tekniikka olisi FUT/Strip, kun siirteitä tulisi 3500-4500 (class 5).

• sim0oo

Tuo Pro Hair Clinic kiinnostaisi tuon FUE:n ja hinnan vuoksi (jopa halvempi kuin FUT muualla), mutta mikä mahtaa olla niiden laatu?

• juho kuula

kannattaa miettiä myös Strip-vaihtoehtoa, jos tilanne on NW5. Noi FUE-megasessiot kun näyttää olevan vähän hit / miss tuolla maailmalla.

• abo

no moroo! itse olen menossa hiusten siirtoon turkian maaliskuussa (Transmed) ilmoittan kokemustasta. olen jo varanut aika ja todella halpa paikka.

• sim0oo
        abo kirjoitti:

no moroo! itse olen menossa hiusten siirtoon turkian maaliskuussa (Transmed) ilmoittan kokemustasta. olen jo varanut aika ja todella halpa paikka.

Olen myös kallistumassa tuohon Transmediin ja Strip operaatioon. Tarvitsen 4000 siirrettä ja Transmedin hinta on 1.95 euroa/ siirre, kun taas BHR:lla hinta on 2.55 euroa. Lisäksi tuo Transmed on myös hairtransplantnetwork.com:in suosittelema, joka lisää luottamusta.

Kerro ihmeessä kokemuksista!

• dht
        sim0oo kirjoitti:

Olen myös kallistumassa tuohon Transmediin ja Strip operaatioon. Tarvitsen 4000 siirrettä ja Transmedin hinta on 1.95 euroa/ siirre, kun taas BHR:lla hinta on 2.55 euroa. Lisäksi tuo Transmed on myös hairtransplantnetwork.com:in suosittelema, joka lisää luottamusta.

Kerro ihmeessä kokemuksista!

http://www.newhair.com/resources/assessing-hair-loss.asp

tuon linkin mukaan NW6 kohdalla olisi tarvittava määrä siirteitä 3000 paikkeilla ja sulla on 1000siirettä enemmän.

p.s hyvä linkki muuuten sillä kuvat ovat realistisia

• jampex
        dht kirjoitti:

http://www.newhair.com/resources/assessing-hair-loss.asp

tuon linkin mukaan NW6 kohdalla olisi tarvittava määrä siirteitä 3000 paikkeilla ja sulla on 1000siirettä enemmän.

p.s hyvä linkki muuuten sillä kuvat ovat realistisia

harvaa on jos ton taulukon mukaan mennään, musta pitää kertoa kolmella noi luvut jos aiotaan normaalitiheyteen. Mulla oli Norwood 2 ja tarvitaan 2000

• juho kuula

miksi harkitset uutta operaatiota? Oletko tyytymätön Ilterillä saavutettuun hiustiheyteen vai haluatko korjailla joitain yksittäisiä paikkoja vai miksi? Jotenkin ymmärsin, että viime kerran jälkeen olit kovin tyytyväinen?

• Jampex

Kyllähän olen ihan tyytyväinen, mutta lisääkin vois siirrellä. Alkuperäinen arvio oli 2000 ja siitä puuttuu vielä se 500.
        Ja arvio oli silloin vuosia sitten joten kokoajanhan tulee luonnollista poistumaa varsinkin tuohon aivan eteen keskelle.

ohimot on korjattu nyt 2.5 cm eteenpäin. teen mittauksen kulmakarvojen keskelt'ä lahdelman kauimmaiseen kohtaan. Alunperin oli 10cm ensimmäisiin yksittäisiin hiuksiin.
        Nyt tiheä raja ulottuu 8cm päähän.

Mulla oli lahdelmat myös aika leveät joten kerralla(500) ei pääse kuin vajaan sentin eteenpäin jotta säilytetään luonnollinen muoto.

Eniten hommassa vituttaa se puudutus ja kun siirteitä porataan irti takaraivosta ja tietty ne ekat päivät kun joutuu varomaan siirteitä ja olla pesemättä hiuksia sekä ei pysty harjoittelee fyysisesti kahteen viikkoon.

Mutta parin viikon siään pitää tehdä päätös ja pöydälle ois hyvä päästä siitä mahd. pian.

On helpompi touhuta 10-15v nuorempien naisten kanssa, kun on tukka päässä ainakin mun kallon muodoilla :)

• MÄvaa453253
        Jampex kirjoitti:

Kyllähän olen ihan tyytyväinen, mutta lisääkin vois siirrellä. Alkuperäinen arvio oli 2000 ja siitä puuttuu vielä se 500.
        Ja arvio oli silloin vuosia sitten joten kokoajanhan tulee luonnollista poistumaa varsinkin tuohon aivan eteen keskelle.

ohimot on korjattu nyt 2.5 cm eteenpäin. teen mittauksen kulmakarvojen keskelt'ä lahdelman kauimmaiseen kohtaan. Alunperin oli 10cm ensimmäisiin yksittäisiin hiuksiin.

Mulla oli lahdelmat myös aika leveät joten kerralla(500) ei pääse kuin vajaan sentin eteenpäin jotta säilytetään luonnollinen muoto.

Eniten hommassa vituttaa se puudutus ja kun siirteitä porataan irti takaraivosta ja tietty ne ekat päivät kun joutuu varomaan siirteitä ja olla pesemättä hiuksia sekä ei pysty harjoittelee fyysisesti kahteen viikkoon.

Mutta parin viikon siään pitää tehdä päätös ja pöydälle ois hyvä päästä siitä mahd. pian.

On helpompi touhuta 10-15v nuorempien naisten kanssa, kun on tukka päässä ainakin mun kallon muodoilla :)

"On helpompi touhuta 10-15v nuorempien naisten kanssa, kun on tukka päässä ainakin mun kallon muodoilla :)"

Mitä meinaat tolla kommentilla? Siis helpompi pokailla seksiseuraa vai työpaikalla helpompaa?

• juho kuula
        MÄvaa453253 kirjoitti:

"On helpompi touhuta 10-15v nuorempien naisten kanssa, kun on tukka päässä ainakin mun kallon muodoilla :)"

Mitä meinaat tolla kommentilla? Siis helpompi pokailla seksiseuraa vai työpaikalla helpompaa?

tuo ole aika selvä, kyllähän sitä nyt esim. 35-vuotiaana (en tosin tiedä jampexin ikää) tuollainen 10-15 vuotta nuorempi nainen kovasti petiseuraksi kelpaa :) Ja voihan niitä tosiaan löytää työpaikaltakin.

• abo
        Jampex kirjoitti:

käykö kipeää toi puudutus/siirteiden poraus

sori jos tule kirjoitusvirheitä kun olen alankomaista kotoisin kotoisin

• Klj
        abo kirjoitti:

Se on niin pieni nipistys että tuskin tuntee. Koko opetaario on varsin helppo ja kivuton.

• Jampex
        abo kirjoitti:

ikää on vielä hiukan alle 35

Iltteri ainakin puuduttaa injektiorusku pistoksilla, se ei vielä satu mutta sitten sillä on joku tärisevä laite joka pistelee ihan sikana, sen tarkoituksena on kait levittää puudutusaine alueelle josta siirteet otetaan.

No pikku juttuhan toikin periaatteessa on koko projektissa, mutta vähän niin kuin hammaslääkärikammo, ei sinne mielellään mene.

Siirteiden poraaminen ei enään tunnu jos puudutus vaan tehty kunnolla, hiukka inhottava ääni siitä välillä lähtee.

Älkää nyt kuitenkaan pelästykö ja tän takia jättäkö menemättä, kyllä mies noi kestää ja varmaan nainenkin :)

• juho kuula
        Jampex kirjoitti:

ikää on vielä hiukan alle 35

Iltteri ainakin puuduttaa injektiorusku pistoksilla, se ei vielä satu mutta sitten sillä on joku tärisevä laite joka pistelee ihan sikana, sen tarkoituksena on kait levittää puudutusaine alueelle josta siirteet otetaan.

No pikku juttuhan toikin periaatteessa on koko projektissa, mutta vähän niin kuin hammaslääkärikammo, ei sinne mielellään mene.

Siirteiden poraaminen ei enään tunnu jos puudutus vaan tehty kunnolla, hiukka inhottava ääni siitä välillä lähtee.

Älkää nyt kuitenkaan pelästykö ja tän takia jättäkö menemättä, kyllä mies noi kestää ja varmaan nainenkin :)

että onko tullu piparia paremmin hiustensiirtojen jälkeen? Tai onko "piparin laatu" parantunut :)

• jampex
        juho kuula kirjoitti:

että onko tullu piparia paremmin hiustensiirtojen jälkeen? Tai onko "piparin laatu" parantunut :)

eihän sitä tiedä mikä tulos olisi ilman siirtoja tänä päivänä. Mutta jos 19v muija tykkää 20v tykkää ja siitä ylöspäin niin ei voi olla olematta tyytyväinen.

Sanotaanko näin että hommahan on niin että kyllähän se että on tukkaa ja että näyttää nuorelta antaa sulle ihan helvetisti lisää itseluottamusta vaikka tulos ei välttämätä paljoa eroaisi mikä se olisi ollut ilman siirtoja.

Mulla on 3v nuorempi veli jolla on paljon parempi tukka, niin lähes kaikki luulevat mua selvästi nuoremmaks kuten kaks naista eilen 25v ja 29v.

Eli onhan se nuorekkuus muustakin riippuvaa kuin pelkästään hiuksista.

Mut jos täs näyttäs oikeesti perus 35v jampalta niin ei ehkä kehtais liikkua parikymppisten kaa.

Lähti ehkä sivuraiteelle, mutta tukka on helvetin tärkeä monille niille jotka eivät kuulu siihen pieneen joukkoon joille kalju oikeesti sopii.

Eli hommalle kannattaa tehdä jotain ja heti jos siltä tuntuu.

• juho kuula
        jampex kirjoitti:

eihän sitä tiedä mikä tulos olisi ilman siirtoja tänä päivänä. Mutta jos 19v muija tykkää 20v tykkää ja siitä ylöspäin niin ei voi olla olematta tyytyväinen.

Sanotaanko näin että hommahan on niin että kyllähän se että on tukkaa ja että näyttää nuorelta antaa sulle ihan helvetisti lisää itseluottamusta vaikka tulos ei välttämätä paljoa eroaisi mikä se olisi ollut ilman siirtoja.

Mulla on 3v nuorempi veli jolla on paljon parempi tukka, niin lähes kaikki luulevat mua selvästi nuoremmaks kuten kaks naista eilen 25v ja 29v.

Eli onhan se nuorekkuus muustakin riippuvaa kuin pelkästään hiuksista.

Mut jos täs näyttäs oikeesti perus 35v jampalta niin ei ehkä kehtais liikkua parikymppisten kaa.

Lähti ehkä sivuraiteelle, mutta tukka on helvetin tärkeä monille niille jotka eivät kuulu siihen pieneen joukkoon joille kalju oikeesti sopii.

Eli hommalle kannattaa tehdä jotain ja heti jos siltä tuntuu.

kiitos rehellisen oloisesta vastauksesta. Tunsin jopa jonkinasteista sielunveljeyttä :)

• Jampex
        juho kuula kirjoitti:

kiitos rehellisen oloisesta vastauksesta. Tunsin jopa jonkinasteista sielunveljeyttä :)

nyt sitten tehtyä varaus Prohairclinicille Belgiaan parin viikon päähän, päivä reissuna ajattelin homman toteuttaa.

Hinta ratkaisi 3,5€/Fue.
        BHR ois ollu 5,5/Fue
        Ja Ilteriltä oisin vanhana asiakkaana saanut tingittyä vitosen pintaan

Otan taas 500 tai ehkä hiukan enempi jos saavat otettua pienistä kaistaleista enempi jotka jää piiloon.

Voin ilmoitella sitten tuloksista ja verrata aikaisempiin operaatioihin.

• medicca
        Jampex kirjoitti:

nyt sitten tehtyä varaus Prohairclinicille Belgiaan parin viikon päähän, päivä reissuna ajattelin homman toteuttaa.

Hinta ratkaisi 3,5€/Fue.
        BHR ois ollu 5,5/Fue

Otan taas 500 tai ehkä hiukan enempi jos saavat otettua pienistä kaistaleista enempi jotka jää piiloon.

Käytätkö muuten finaa/rogainea?Jos joo niin kertoisitko vähän kokemuksia,kiitos.

• Jampex
        medicca kirjoitti:

Käytätkö muuten finaa/rogainea?Jos joo niin kertoisitko vähän kokemuksia,kiitos.

oon käyttänyt kohta 10v ja siitä on tullut selkeästi suurin hyöty mulle koska päälaki alkoi harvenemaan mutta sain täyden tiheyden takas.

Sitten käytän hiustenkasvua edistäviä hiustuotteita ihan muuten vaan, Nioxin ja Tigin uus miesten sarja, ei niistä ainakaan haittaa ole.

Siirroilla korjailen perinnöllistä hiusrajaa joka muotoutui n. 18v iässä. Isällä pysynyt hiukset vaikka on yli 60, huonon hiusrajan perin häneltä jota en viitsi itse katsella vuosikymmeniä.
        Eri asia jos olisi naimisissa niin tuskin hiusasiat niin paljoa merkitsisi.

Mutta vastaus oli että Fina toimii, Rogaine ei mulla, ehkä en ole jaksanut käyttää tarpeeksi pitkään mutta on liian kovaa litkua mulle, päänahka kiristyy liikaa.

• Biokemisti
        Jampex kirjoitti:

Hinta ratkaisi 3,5€/Fue.
        BHR ois ollu 5,5/Fue

Itse en olisi kyllä mennyt BHR:klinikalle isoihin enkä varsinkaan pieniin toimenpiteisiin (joissa hintaero ei ole niin valtava), koska tulokset ovat aika heikkoja kuvien perusteella . Esim. Bisangan tulokset ovat paljon vakuutavampia, vaikka ymmärrän kyllä että 1000 e on aika paljon rahaa. Paljonko sulla on suunnilleen siirealueen koko?

• Jampex
        Biokemisti kirjoitti:

Itse en olisi kyllä mennyt BHR:klinikalle isoihin enkä varsinkaan pieniin toimenpiteisiin (joissa hintaero ei ole niin valtava), koska tulokset ovat aika heikkoja kuvien perusteella . Esim. Bisangan tulokset ovat paljon vakuutavampia, vaikka ymmärrän kyllä että 1000 e on aika paljon rahaa. Paljonko sulla on suunnilleen siirealueen koko?

eikös BHR ole Bisanga ??

Ja olen itse menossa Prohairclinic

Ja voin päättää vielä paikan päällä jos haluankin enemmän kuin 500 ja silloin hintaero kasvaa entisestään.
        Uskoisin tulosten olevan sielläkin hyviä.

Siirrän etuhiusrajaa ja ohimolahdekkeita n.5mm eteenpäin. eli noin 10 neliösenttiä = n. 600-700 siirrettä.

• Biokemisti
        Jampex kirjoitti:

eikös BHR ole Bisanga ??

Ja olen itse menossa Prohairclinic

Ja voin päättää vielä paikan päällä jos haluankin enemmän kuin 500 ja silloin hintaero kasvaa entisestään.
        Uskoisin tulosten olevan sielläkin hyviä.

Siirrän etuhiusrajaa ja ohimolahdekkeita n.5mm eteenpäin. eli noin 10 neliösenttiä = n. 600-700 siirrettä.

...tuosta määrästä (600-700 siirrettä / 10cm2); paljoa korkeampaa siirremäärää ei kerralla kannata ottaa, koska saanto yleensä huononee liiallisilla tiheyksillä.

Minkä kokoiselle alueelle sulle on tehty edelliset hiustensiirrot, ja oletko ollut niihin oikeasti tyytyväinen. Itse en koskaan edes harkitsisi Ilterin klinikkaa, koska:

a) tulokset ovat keskimäärin aika huonot
        b) sivuilla puhutaan paskaa siitä, kuinka vain hänenen menetelmällään voidaan saavuttaa tiheys, joka on 60-70 siirrettä/cm2:tämähän on suorastaan kusetusta

BHR-clinic on siis Bisangan putiikki, ja on mielestäni yksi varteenotettavimmista FUE-vaihtoehdoista Euroopassa. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tämän hetken FUE ei ole yhtä hyvä kuin Strip, koska

a) Strip on paljon halvempi
        b) Saanto on Stripissä keskimäärin parempi
        c) Stripissä saatava arpi on nykyjään olematon

Myöskän hiustensiirrosta tietellisiä julkaisuja tehneiden lääkärien mielestä FUE ei ole tarpeeksi kehittynyt taatakseen varman ja pysyvän lopputuloksen (Rassman, Bernstein, Feller, Farjo, Rahal, Nordström).

Mutta kai se joillakin voi toimia myös tosi hyvin.

• jampex
        Biokemisti kirjoitti:

...tuosta määrästä (600-700 siirrettä / 10cm2); paljoa korkeampaa siirremäärää ei kerralla kannata ottaa, koska saanto yleensä huononee liiallisilla tiheyksillä.

Minkä kokoiselle alueelle sulle on tehty edelliset hiustensiirrot, ja oletko ollut niihin oikeasti tyytyväinen. Itse en koskaan edes harkitsisi Ilterin klinikkaa, koska:

a) tulokset ovat keskimäärin aika huonot
        b) sivuilla puhutaan paskaa siitä, kuinka vain hänenen menetelmällään voidaan saavuttaa tiheys, joka on 60-70 siirrettä/cm2:tämähän on suorastaan kusetusta

BHR-clinic on siis Bisangan putiikki, ja on mielestäni yksi varteenotettavimmista FUE-vaihtoehdoista Euroopassa. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tämän hetken FUE ei ole yhtä hyvä kuin Strip, koska

a) Strip on paljon halvempi
        b) Saanto on Stripissä keskimäärin parempi
        c) Stripissä saatava arpi on nykyjään olematon

Myöskän hiustensiirrosta tietellisiä julkaisuja tehneiden lääkärien mielestä FUE ei ole tarpeeksi kehittynyt taatakseen varman ja pysyvän lopputuloksen (Rassman, Bernstein, Feller, Farjo, Rahal, Nordström).

Mutta kai se joillakin voi toimia myös tosi hyvin.

En kai nyt menisi neljättä kertaa jos en olisi oikeesti tyytyväinen.

Eka siirto oli paras, sillä täytettiin syvälle vetäytyneitä ohimolahdekkeita, mielestäni 98% kasvaa edelleen.

Toisella kertaa jatkettiin lahdelmien täyttöä mutta toinen puoli jäi harvaksi koska olin pyytänyt isoa pinta-ala täyttöä.

Kolmannella kerralla toinen puoli ja etuosaa tihennettin ja hieman kasvatettiin.

Nyt olisi tarkoitus tuoda koko hiusrajaa eteenpäin se puolisen senttiä ja saada koko rajasta tiheä.

• lapala
        jampex kirjoitti:

Eka siirto oli paras, sillä täytettiin syvälle vetäytyneitä ohimolahdekkeita, mielestäni 98% kasvaa edelleen.

Toisella kertaa jatkettiin lahdelmien täyttöä mutta toinen puoli jäi harvaksi koska olin pyytänyt isoa pinta-ala täyttöä.

Kolmannella kerralla toinen puoli ja etuosaa tihennettin ja hieman kasvatettiin.

Nyt olisi tarkoitus tuoda koko hiusrajaa eteenpäin se puolisen senttiä ja saada koko rajasta tiheä.

olis muutama kysymys johon olenetsinyt vastausta netistä,mutten löydä mitään ja uskon että te osaatte siihen vastata.

1.Jos mun hiustiheys on donor alueella 60 hiusta/cm niin miten paljon voin maksimissaan käyttää siirteitä takaraivolta ja sivuilta?

2.Mikä pitää suunilleen olla hiustiheys kaljuuntuneella alueella,että tulos on luonnollinen?

• Biokemisti
        lapala kirjoitti:

olis muutama kysymys johon olenetsinyt vastausta netistä,mutten löydä mitään ja uskon että te osaatte siihen vastata.

1.Jos mun hiustiheys on donor alueella 60 hiusta/cm niin miten paljon voin maksimissaan käyttää siirteitä takaraivolta ja sivuilta?

2.Mikä pitää suunilleen olla hiustiheys kaljuuntuneella alueella,että tulos on luonnollinen?

Se kuinka paljon donor-alueelta voidaan ottaa hiuksia kuten myös siirteiden tarve riippuu hyvin paljon hiusten laadusta. Mikäli omaa tyypillisen hennon suomalaisen hiuslaadun, niin 60-70 siirrettä/ cm2 tarvitaan visuallisesti täyden tuuheuden saavuttamiseksi ( eli yleensä noin 120-150 hiusta).

Donor-alue täytyy yleensä katsoa tapauskohtaisesti. En kuitenkaan millään voi uskoa, että hiustiheytesi donor-alueella olisi 60 hiusta /cm2, mikäli kärsit normaalista miestyyppisestä hiustenlähdöstä, koska sen ei pitäisi kohdistua sinne. Jopa 10000 siirrettäkin voidaan ottaa taitavan lääkärin toimesta (ei kerralla). Tämä kuitenkin vaatii yleensä Strip:n ja FUE:n yhdistämistä, koska pelkässä Stip:ssä päänahan venyvyys ei yleensä riitä ja FUE harventaa liikaa, jolloin voi tulla ns. paljaita alueita.

• jampex
        jampex kirjoitti:

Yöllä palasin Prohairclinicilta Belgiasta ja olen reissuun tyytyväinen.

600 Fueta laitettiin koko hiusrajaan. Eli se tuuhennettiin, yksi kolo täytettiin ja muokattiin uudelleen. tietenkään tolla määrällä ei voitu ihmeitä tehdä.
        Nyt pitäisi hiusrajasta taas tulla tiheä.

Voin verrata Ilteriä ja PHC:tä keskenään koska muista ei ole kokemusta.

-Molemmilla nykyaiset tilat, Ilterillä on enempi luxusta ja tilpehööriä tarjolla.

-Operaatio huoneet ovat samanlaisia.

-Ilterillä sai alkuun särkylääkettä ja jotain muita pillereitä.

-Molemmissa saa ruoka ja juomaa.

-Maksuehdot ovat huomattavasti paremmat PHC, 10% etumaksu ja loput kortilla operaation jälkeen. Ilter vaatii 100% etumaksua.

-Jälkihoitotuotteita sai Ilteriltä enempi, mm. aloevera shampoon ja geelin PHC:n Aloe vera suihkeen lisäksi.
        Ilteriltä sai myös puhallettavan niskatyynyn ja hatun. itse en kyllä voinut eilen päähinettä käyttää.

-mutta hinta ero on valtava kasvaen aina isompaan määrään mentäessä. Itse säästin kaikkien kulujen jälkeen 600 kpl 750€.

2000kpl ero on jo melkein 7000€.

Eli mielestäni PHC tarjoaa mahdollisuuden hiustensiirtoon edulliseen hintaan.
        Ja niiden mielipiteisiin jotka eivät ole oikeasti koskaan käyneet kenelläkään mutta silti fanittavat jotain tiettyjä kybällä pyytäisin hieman rauhoittumaan kommenteissaan :)

Mutta kysykää jos jäi jotain askarruttamaan.

• stripillä käynyt
        jampex kirjoitti:

600 Fueta laitettiin koko hiusrajaan. Eli se tuuhennettiin, yksi kolo täytettiin ja muokattiin uudelleen. tietenkään tolla määrällä ei voitu ihmeitä tehdä.

-Molemmilla nykyaiset tilat, Ilterillä on enempi luxusta ja tilpehööriä tarjolla.

-Maksuehdot ovat huomattavasti paremmat PHC, 10% etumaksu ja loput kortilla operaation jälkeen. Ilter vaatii 100% etumaksua.

-Jälkihoitotuotteita sai Ilteriltä enempi, mm. aloevera shampoon ja geelin PHC:n Aloe vera suihkeen lisäksi.
        Ilteriltä sai myös puhallettavan niskatyynyn ja hatun. itse en kyllä voinut eilen päähinettä käyttää.

-mutta hinta ero on valtava kasvaen aina isompaan määrään mentäessä. Itse säästin kaikkien kulujen jälkeen 600 kpl 750€.

Ja niiden mielipiteisiin jotka eivät ole oikeasti koskaan käyneet kenelläkään mutta silti fanittavat jotain tiettyjä kybällä pyytäisin hieman rauhoittumaan kommenteissaan :)

Hei, kiinnostaisi tietää kun sinulle tehty jo 4 fue operaatiota kuinka suuri osa siirteistä - niistä kolmesta ensimmäisestä - on lähtenyt kasvamaan ? Minä valitsin strip-tekniikan koska minulla on tyypilliset ohuet, hennot, suomalaiset hiukset. Käsittääkseni strip tekniikalla lähes kaikki siirteet lähtevät kasvamaan mutta fue helpommin vaurioittaa ainankin ohuita hiuksia siirrossa. Lähinnä kiinnostaa asia siksi että aion jossain vaiheessa hieman tuuhennuttaa hiuksiani.
        Kiva että jaksat seikkaperäisesti kirjoitella kuulumisiasi tänne palstalle. Kirjoittele kun siirteet ovat kasvaneet mikä oli lopputulos !

• Jampex
        stripillä käynyt kirjoitti:

Hei, kiinnostaisi tietää kun sinulle tehty jo 4 fue operaatiota kuinka suuri osa siirteistä - niistä kolmesta ensimmäisestä - on lähtenyt kasvamaan ? Minä valitsin strip-tekniikan koska minulla on tyypilliset ohuet, hennot, suomalaiset hiukset. Käsittääkseni strip tekniikalla lähes kaikki siirteet lähtevät kasvamaan mutta fue helpommin vaurioittaa ainankin ohuita hiuksia siirrossa. Lähinnä kiinnostaa asia siksi että aion jossain vaiheessa hieman tuuhennuttaa hiuksiani.
        Kiva että jaksat seikkaperäisesti kirjoitella kuulumisiasi tänne palstalle. Kirjoittele kun siirteet ovat kasvaneet mikä oli lopputulos !

Fue sopii paremmin ohuille hiuksille koska instrumentin reikä on melko pieni 0.6mm-1mm niin paksummman hiuksen juuressa saattaisi tulla vaurioita.

En osaa tarkkaan arvioida paljonko siirteistä on kasvanut, veikkaisin noin 90%.

• juho kuula
        jampex kirjoitti:

Onnittelut operaatiosta ja kiitokset raportistasi, toivottavasti lopputulos on hyvä.

Yksi kysymys: otatko siirteet aina leikkaamatta hiuksiasi lyhyeksi? Oletko pystynyt aina peittämään siirteet esim. kampaamalla hiukset niiden päälle? Onko kukaan ikinä huomannut/epäillyt mitään?

• juho kuula
        stripillä käynyt kirjoitti:

Missä kävit? Nordströmillä? Kuinka kauan aikaa sitten? Onko tulos ollut sellainen kuin odotit? Menisitkö uudestaan samaan paikkaan?

• Jampex
        juho kuula kirjoitti:

Onnittelut operaatiosta ja kiitokset raportistasi, toivottavasti lopputulos on hyvä.

Yksi kysymys: otatko siirteet aina leikkaamatta hiuksiasi lyhyeksi? Oletko pystynyt aina peittämään siirteet esim. kampaamalla hiukset niiden päälle? Onko kukaan ikinä huomannut/epäillyt mitään?

leikataan suikale kaljuksi taakse ja siirteet otetaan siitä ja yllä oleva tukka peittää sen. Ei ole kukaan epäillyt vaikka oonkin nykyään kertonut aika monelle, koska minusta ei ole häpeä panostaa itseensä jos siihen on tarvetta.

• Kävin
        juho kuula kirjoitti:

Missä kävit? Nordströmillä? Kuinka kauan aikaa sitten? Onko tulos ollut sellainen kuin odotit? Menisitkö uudestaan samaan paikkaan?

Nordströmillä noin vuosi sitten. Lopputulos hyvä, juuri sellainen kun luvattiin. Menisin kyllä uudelleen, palvelu oli erinomaista ja työ huolellista ja sen sai mitä luvattiin. Minä olen valmis maksamaan hyvästä työstä ja laadusta. Tuuhenteet harkinnassa mutta en vielä ole varma kumman valitsen stripin vai fuen: edelleen epäilyttää jos fuen kasvuennuste huono kuten monesti kuulee. Kun on hennot ja ohuet hiukset ei olisi varaa uhrata niistä yhtään menetetyksi hiussiirteissä.

• Biokemisti
        Jampex kirjoitti:

Fue sopii paremmin ohuille hiuksille koska instrumentin reikä on melko pieni 0.6mm-1mm niin paksummman hiuksen juuressa saattaisi tulla vaurioita.

En osaa tarkkaan arvioida paljonko siirteistä on kasvanut, veikkaisin noin 90%.

Kaikki tieteelliset julkaisut ovat tulleet täysin vastakkaiseen johtopäätöskeen, eli ohuet hiukset ovat nimenomaan kaikista huonoimmin sopivia FUE:lle (voin laittaa viitteitä mikäli joku haluaa), koska nimenomaan hiuksen paksuus/ karkeus ovat ollennaisia menetelmän onnistumisen kannalta. Syvemmälle vielä mentäessä hiusjuuren kollageeni/sen laatu vaikuttavat olennaisesti FUE: tulokseen. Hiusjuuren paksuus ei myöskään suoranaisesti korreloi hiuksen paksuuden kanssa, mutta esim. perinnöllisessä kaljuuntumisessa hiusjuuri surkastuu ja hiukset samalla ohenevat.

• juho kuula
        Biokemisti kirjoitti:

Kaikki tieteelliset julkaisut ovat tulleet täysin vastakkaiseen johtopäätöskeen, eli ohuet hiukset ovat nimenomaan kaikista huonoimmin sopivia FUE:lle (voin laittaa viitteitä mikäli joku haluaa), koska nimenomaan hiuksen paksuus/ karkeus ovat ollennaisia menetelmän onnistumisen kannalta. Syvemmälle vielä mentäessä hiusjuuren kollageeni/sen laatu vaikuttavat olennaisesti FUE: tulokseen. Hiusjuuren paksuus ei myöskään suoranaisesti korreloi hiuksen paksuuden kanssa, mutta esim. perinnöllisessä kaljuuntumisessa hiusjuuri surkastuu ja hiukset samalla ohenevat.

ovat joka tapauksessa huono juttu hiustensiirroissa, olen tullut siihen tulokseen, että jopa 60-70 siirrettä neliösentillä näyttää kovin harvalta, mikäli hiukset ovat luonnostaan ohuet.

• Jampex
        Biokemisti kirjoitti:

sama mitä hifistely tutkimukset sanovat ja hassua ettei niitä ole yhtään eteen osunut.

Mulle FUE on ainakin ollut ainoa tapa johon olin valmis lähtee tekee hiusten siirtoa.

Taitaa olla vanhoilla STRIP-konkareilla kiire tutkimusten kaa, kun tuntuu että FUE on mennyt kovaa ohi.

Harva haluaa tänä päivänä päähänsä 20cm pitkää leikkausarpea.

• Banzuke
        Jampex kirjoitti:

leikataan suikale kaljuksi taakse ja siirteet otetaan siitä ja yllä oleva tukka peittää sen. Ei ole kukaan epäillyt vaikka oonkin nykyään kertonut aika monelle, koska minusta ei ole häpeä panostaa itseensä jos siihen on tarvetta.

Olen nyt syönyt pari vuotta finaa ja hiustenlähtö on mielestäni loppunut. Uutta hiusta ei kuitenkaan ole liiemmin kasvanut kuin pieniä harvoja määriä hiusrajaan. Päälaesta en osaa sanoa, koska se ei ole missään vaiheessa ollut täysin kalju. Mutta täällä palstalla vierailtuani nyt koko finan syöntini ajan olen päätynyt siihen tulokseen, että haluan hiustensiirtoon ja nimenomaan FUE-tekniikalla. Jampex tuntuu olevan melkoinen konkari ja asiantuntija näissä hommissa, joten ajattelin hänen kokemustensa ja kirjoitustensa perusteella varata ajan PHC:ltä. Olen jo lähetellyt kuvia kuupastani sinne ja suosittelivat 2000-2500 craftia. Jos nyt ottaisi kerralla sen 2000 siirrettä mihin rahatkin sopivasti riittää.. Kiitokset vielä Jampexille!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe