Tutustuin ihanaan rapumieheen, erottiin ja textasin muutaman päivän päästä. kauanko kestää vastauksen saaminen vai vastaako lainkaan, jollei sitä kiinnosta? txt:stä on jo monta päivää aikaa.
Eikö rapu osaa päättää vai mistä johtuu? Ujo?
Onko rapuM hidas?
3
1358
Vastaukset
- exäxxxx
oli niin itsekäs että tarvi kännyä vain jos itse halusi laittaa viestiä, jos halusi yhteyttä. Ei siis vaivautunut vastaamaan ja muina miehinä sitten taas otti yhteyttä. Eli hänen ehdoillaan mentiin vain ja saksissaan minut piti silti. Onneksi olen nyt vapaa hänestä, koville otti ja nyt sitten tietysti olen tavannut taas ravun, en kestä tätä. Ja nyt taas saan miettiä mitä se nyt mietti ja miksi oli sellainen ja tällainen....toivottavasti tajuan olla kelkkaan lähtemättä. Eli mielestäni rapu on itsekäs vaikka pukee senkin piirteen hienompaan kaapuun.
- laatikossa
ei ses se ole susta kiinostunut kun ei oikein suostu vastaamaan.sillä on kuiteskin jo toinen ja sinä olet sille joku leikkikalu vaan.
etsi vaikka joku sellanen joka osaa keskustela kanssasi ja ymmärtää sinua ja voisi vaikka ollla kanssasi aika pitkän aikaa.- alkup.
no toista sillä ei ole, se on varmaa. saatoin olla leikkikalu, pitää ottaa skorppari takaisin, se osaa keskustella ja jotain muutakin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745