Boulogne - Montpellier
Koti: 0, 1, 2
Vieras: 0, 1,2 Bradford - Darlington
Koti: 0, 1
Vieras: 0, 1 3. Mantova - Livorno
Koti: 0, 1, 2
Vieras: 0, 1, 2
tälläistä
7
1052
Vastaukset 7
- maalia
1. Boulogne - Montpellier
Koti: 0
Vieras: 0
2. Bradford - Darlington
Koti: 2
Vieras: 0
3. Mantova - Livorno
Koti: 1
Vieras: 0 - Perutaanko peli
Katotaans ensin että pelataanko Bradford Cityn kentällä lainkaan. Siellä on lapettu lunta päivän mittaan ja final check on näillä hetkillä.
Peli voidaan peruakin vielä.- Peruttu
Matsi on peruttu sääolojen takia.
Lähde: Bradford Cityn nettisivut.
Joten ei ole enää monaria tälle illalle. - haisee
Peruttu kirjoitti:
Matsi on peruttu sääolojen takia.
Lähde: Bradford Cityn nettisivut.
Joten ei ole enää monaria tälle illalle.eipä oo ainakaa veikka viel sulkenu monarii että pient kusetuksen makuu.
- Pitkävedossa ainakin
haisee kirjoitti:
eipä oo ainakaa veikka viel sulkenu monarii että pient kusetuksen makuu.
Miten sitten käy monarin, jos pelataankin vaikka huomisiltana...? Yleensä nämä monarit suljetaan jos ei peliä ole.
- Viimenen sana
haisee kirjoitti:
eipä oo ainakaa veikka viel sulkenu monarii että pient kusetuksen makuu.
Maanantain Monivedon panokset palautetaan
Maanantain Moniveto 5:n kohteena ollutta ottelua Bradford-Darlington ei pelata 48 tunnin kuluessa pelilistassa ilmoitetusta alkamisajasta. Näin ollen Moni- ja Tulosvedon panokset palautetaan, Pitkävedossa kaikki merkit (1X2) oikeita kertoimella 1,00.
- Ja rankasti
Joku oli pelannut sitä Italian kohdetta lukemiin 2-5.
Kerrointa olisi tullut puuttuvalla Englannin kohteella vaikkapa 012- 012 -linjalta parhaimmillaan yli 700 000. Sori. otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493