Olin asiakkaana vuoden verran yhdessä ihan tavallisessa palvelussa. Tein vuoden sopimuksen ja maksu tapahtui, tai sovittiin tapahtuvaksi suoraveloituksena. Annoin siis tilinumeroni, jotta osaavat veloittaa. Mutta nämäpä olivatkin mökeltäneet siellä jotain omiaan ja minulta ei ollut mennytkään maksua koko vuodelta, jota en ollut huomannut, koska en "kyttää" omia tilitietojani. Nyt he kuitenkin huomattuaan sen haluavat minun maksavan kerralla koko vuoden maksut. Ompa mukava opiskelijan rueta maksamaan perkeleenmoista summaa kerralla. Iteppä olivat tehneet virheen. Onko minun siis maksettava vai onko tässä joku kuluttajansuoja juttu?
suoraveloitus
9
1204
Vastaukset
Kun vika on heidän päässään, en näe mitään perusteita kerralla maksamiselle. Maksut toki on maksettava. Tuo on juuri se syy miksi minä en käytä suoraveloitusta. Se kuitenkin on minun vastuullani, että laskut tulee maksetuksi.
- omia tilitietoja?
Ihmeellistä toimintaa, kun eivät omat raha-asiat kiinnosta. Omat tilitapahtumat kun näkyvät sekunnissa, jos vain hoitaa maksunsa netissä, olkootkin vaikka sitten suoraveloituksessa.
- kuntoilijat
ollut kuntokeskus kyseessä ?
- oogkokgok
kuntoilijat kirjoitti:
ollut kuntokeskus kyseessä ?
näin on.
- kuntoilijat
oogkokgok kirjoitti:
näin on.
ettei suoraveloitus ole toiminut ja ilmoititko siitä ettei se toimi ?
- oogkokgok
kuntoilijat kirjoitti:
ettei suoraveloitus ole toiminut ja ilmoititko siitä ettei se toimi ?
En huomannut tai tiennyt, ettei maksu ollut mennyt tililtäni.
- kuntokeskus
oogkokgok kirjoitti:
En huomannut tai tiennyt, ettei maksu ollut mennyt tililtäni.
tuosta ettei suoraveloitus ole toiminut aikaisemmin kuin nyt? Eivät voi nimitääin periä jälkikäteen koko vuotta jos eivät ole laittaneet laskua tms. tulemaan. Yleensä huomautus laitetaan jo ensimmäisen epäonnistuneen suoraveloituksen jälkeen.
- oogkokgok
kuntokeskus kirjoitti:
tuosta ettei suoraveloitus ole toiminut aikaisemmin kuin nyt? Eivät voi nimitääin periä jälkikäteen koko vuotta jos eivät ole laittaneet laskua tms. tulemaan. Yleensä huomautus laitetaan jo ensimmäisen epäonnistuneen suoraveloituksen jälkeen.
ei huomauttanut mitään.
- kuntoilijat
oogkokgok kirjoitti:
ei huomauttanut mitään.
on velvollisuus ilmoittaa (maksumuistutus tai kortin kiinni laittaminen) jos maksut ei tule eikä "kerryttää" maksuja ja veloittaa sitten suurta summaa kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744