Olisi kiva jos kaikki vippailijat ilmoittelisivat kaikki turhat lainapaikat tänne, mistä ei todellakaan kannata hakea lainaa kun sitä ei tipu niin ei muutkaan niihin tekstareita tuhlaisi..
Esim omasta kokemuksestani näistä paikoista ei ainakaan lainaa tule: privateloan, creditup, otalaina, hansalaina, gsm-laina, vippipankki, novavippi, minilaina, televippi, manila, amex.
Turhia
22
2024
Vastaukset
- todellakin ryssinyt
asiasi jo kaikkiin noihin paikkoihin. ja vielä lisää pitäisi löytyä, HAAAHAAAAAAHAHAHAAAAA
- eikä myöskään
Idealainasta, pikatilistä, eikä fastloanista, huijaripaikkoja.
- huijaa myös
eikä myöskään kirjoitti:
Idealainasta, pikatilistä, eikä fastloanista, huijaripaikkoja.
kukaan ei ole sieltä saanut kahta lainaa enempää
- mainostaminen,
huijaa myös kirjoitti:
kukaan ei ole sieltä saanut kahta lainaa enempää
kukaan ei ole saanut sieltä yhtään lainaa.
- hölmö..
mainostaminen, kirjoitti:
kukaan ei ole saanut sieltä yhtään lainaa.
mainostamis-tyyppi oikein on kun aina hokee, että joku mainostaa? Ymmärtääkseni tämä sivusto koskee pikavippejä mistä täällä myös keskustellaan...Ja easylainasta todella olen itsekin saanut sen pari lainaa, mutta enempää ei ole tullut.
- ei sieltä kukaan
hölmö.. kirjoitti:
mainostamis-tyyppi oikein on kun aina hokee, että joku mainostaa? Ymmärtääkseni tämä sivusto koskee pikavippejä mistä täällä myös keskustellaan...Ja easylainasta todella olen itsekin saanut sen pari lainaa, mutta enempää ei ole tullut.
mitään saa, tällä palstalla on tarkoitus keskustella. Jos haluat mainostaa, niin yritä edes keksiä jotain uutta. "ei sieltä saa kuin kahdesti", HaaaHaaahaahahaa.
- horatius1
Eikö Amexiltakaan tipu? Mielestäni pitäisi irrota? Mielestäni tuossa on muutamia paikkoja joista ihmiset ovat saaneet ainakin viimeisen 6kk sisällä.
Pistin viimeksi palautetta juuri tästä Lainavertailulle heidän pikavippilistaan liittyen http://lainavertailu.blogspot.com ja ylläpitäjä poisti listasta muutamia mainitsemiani epämääräisiä puljuja, jotka eivät oikeasti myönnä lainaa. Olisi hyvä että saataisiin tuollaiset paikat pois kaikista pikavippi-listoista.- jep11
joo näistä paikosta ainut mistä olen IKINÄ saanut lainaa on easylaina ja sieltäkin muistaakseni 2 kertaa. sen jälkeen hylättyä pukkaa vaikka tasan tarkkaan maksoin ajallaan takaisin.
- kerran jooseppi
jep11 kirjoitti:
joo näistä paikosta ainut mistä olen IKINÄ saanut lainaa on easylaina ja sieltäkin muistaakseni 2 kertaa. sen jälkeen hylättyä pukkaa vaikka tasan tarkkaan maksoin ajallaan takaisin.
tunkee mainostamaan easylainaa, vaikkei sieltä kukaan saa koskaan edes kertaa. Oikea puffarien kuningas.
- oikeesti...
kerran jooseppi kirjoitti:
tunkee mainostamaan easylainaa, vaikkei sieltä kukaan saa koskaan edes kertaa. Oikea puffarien kuningas.
yhe kerran easylainasta, mut se meni perintää ni en oo kyl sen jälkee saanu mitään. Enkä enää ees kokeile mitä noita juttuja oon lukenu.
- kyllä varmaan
oikeesti... kirjoitti:
yhe kerran easylainasta, mut se meni perintää ni en oo kyl sen jälkee saanu mitään. Enkä enää ees kokeile mitä noita juttuja oon lukenu.
ehkä yhdelle kymmenestä myöntävät nämä:famos, easy, twinno, idea, otalainaa ja plaa plaa... Mutta muuten tekstari rahoja keräävät. Tuotto kuitenkin noin puolet niistä.
- juupajuup
kerran jooseppi kirjoitti:
voin olla mainostaja jos haukun kyseisiä paikkoja, aivot käteen.
- olen samaa mieltä,
juupajuup kirjoitti:
voin olla mainostaja jos haukun kyseisiä paikkoja, aivot käteen.
mainosta saaneesi kahdesti vaikket ole saanut koskaan, et vippiä etkä mitään muutakaan...
- neitsyt mf
olen samaa mieltä, kirjoitti:
mainosta saaneesi kahdesti vaikket ole saanut koskaan, et vippiä etkä mitään muutakaan...
poika joka on varmaan 13v. onneksi olkoon eikö ole edes omaa liittymää millä noita vitun vippejä ottaa. käy pyytään isiltä pikku pikavippi.
- kaksi kertaa
nimittäin creditupista sitten loppuu.
- yhtä kertaa, mees
kotiis siitä mainostamasta. Sanoisit suoraan että kaikkien pitää syytää sinne kaksi kertaa tekstarirahaa
- on myös
easycredit.
- ole!!
sieltä kyllä on lainaa tullut, että ihan ok paikka on. Tarkoitus olisi ilmoitella ne ihan OIKEASTI turhat paikat mistä ei saa vaikka tiedot kunnossa.
- mainostamaan
ole!! kirjoitti:
sieltä kyllä on lainaa tullut, että ihan ok paikka on. Tarkoitus olisi ilmoitella ne ihan OIKEASTI turhat paikat mistä ei saa vaikka tiedot kunnossa.
ei sieltä mitään saa, oikeesti
- antaa 2 kertaa
mainostamaan kirjoitti:
ei sieltä mitään saa, oikeesti
ja sitten lukittuu asiakastiedot ilman mitään syytä. Ilmoitetaan että ei johdu viivästyksestä tai luottohäiriömerkinnästä.
Ja lukituksen syytä ei kuulemma tiedä asiakaspalvelukaan.
- MinnaMenkkaaja
Kaikki firmat joissa on sivupuljuja, jos pääpuljusta lainaat et muista sivupuljuista vippiä saa esim. risicumilla ja credit24:lla ja reissuluotolla on sivupuljuja pilvin pimein.
- ja laskunki muistavat lähettää
Ainakin minulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774