Joo,, lyhykäisesti vain, Ufot tulevat rapauttamaan ja viemään vaikutusvaltaa maailman suurimmilta ja tärkeimmiltä valtauskonnoilta, laidasta laitaan, oli niitä ufoja sitten oikeasti tai ei, itse uskon ehdottomasti jäkimmäiseen ja myös sen että nykyisen ufobuumin avulla ufouskovaisten määrä tulee suuresti lisääntyymään maailmalla, uskovainen kuin uskovainen on aina eliitin mieleen.
Mikäspäs olisi NWO:oon hienon uuden maailmanjärjestyksen paras keino saada maailman kaikki ihmiset puhaltamaan yhteen hiileen tai pikimmin ufoon, kuin kansainvälinen sota ulkoavaruuden humanoideja vastaan, siis kaikki vain joukolla pelastamaan Maapalloa ja tuhoamaan valoilmiöitä taivaalta kun käsky käy.
Ufoilla "uutta maailmanjärjestystä"
9
885
Vastaukset
- ..............................
"Ilmastonmuutos" oli vasta lievää esipuhinaa tähän kaikkien aikojen emäpuhallukseen verrattuna.
Mikä tahansa asia jolla saadaan koko kansa ja kansakunnat tai ainakin määräävä enemmistö kritiikittömästi yksimieliseksi jonkin "hyvän asian" puolesta on aina vallanpitäjille mieleen.
Jotka tätä eivät usko voivat lukea viime vuosituhannen viimeisen vuosisadan historiansa uudelleen. - Keiteman
"oli niitä ufoja sitten oikeasti tai ei, itse uskon ehdottomasti jälkimmäiseen"
Itse TIEDÄN ensimmäisen vaihtoehdon olevan oikea. Ja kaikki jotka ovat hivenenkin aiheeseen perehtynyt tietää sen olevan totta.
(sinä näköjään et..)
Mutta se, että onko ne ufot muukalaisten aluksia niin siitä puuttuu se 100% varmuus.- mainita
niin tietenkin tarkoitin tätä! siten että ne ufot ei koskaan sisällä eläviä olentoja vierailta planeetoilta, jotka olisivat itse omin avuin ja tosi tarkoituksella tänne tulleet.
- niiden sitten olevan?
mainita kirjoitti:
niin tietenkin tarkoitin tätä! siten että ne ufot ei koskaan sisällä eläviä olentoja vierailta planeetoilta, jotka olisivat itse omin avuin ja tosi tarkoituksella tänne tulleet.
Voitko täsmentää ajatustasi Ufojen olemuksen suhteen?
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Ei tule viemään.
Saatanoiksi ja perkeleellisiksi demoneiksi uääfoot luokitellaan uskontojen piirissä, ei uskonnot anna valtojaan ilman valtaisaa probaganda-sotaa, joka kääntää uuäfoo-odottajat uskovien silmissä paholaisen palvojiksi.
Yhteis-kuntien romahdus tapahtuu yksinkertaisesti tuhoamalla rahan, eli jumalan valta. Kun maailma taantuu takaisin kivi-kautiseen lamaan, kelpaavat kaikki kiiltäviltä ja kullalta hohtavat ilmestykset palvottavaksi.- Ei se, kyl-se
Niin. Ihmiset on niin itse-päisiä, että kuka-an ei luovu oma-staan vasta kun pako-n edessä... tai ta-kana. Kaikki vaan niiku... niiku. Yhdys-sana, niiku.
- vertaa.
Ei se, kyl-se kirjoitti:
Niin. Ihmiset on niin itse-päisiä, että kuka-an ei luovu oma-staan vasta kun pako-n edessä... tai ta-kana. Kaikki vaan niiku... niiku. Yhdys-sana, niiku.
nykyinen tuleva lama, eli siis kun sanoit, että "kukaan ei luovu omastaan", tarkoitat kai niitä erittäin harvoja maailman finanssijohtajia, jotka pyörittävät(eivät ole suomalaisia)maailman taloutta, eivät todellakaan luovu omastaan, vaan yrittävät kaikin keinoin tuplata sen ja tuloksiahan alkaa jo näkyä kautta planeetan.
- noone_
vertaa. kirjoitti:
nykyinen tuleva lama, eli siis kun sanoit, että "kukaan ei luovu omastaan", tarkoitat kai niitä erittäin harvoja maailman finanssijohtajia, jotka pyörittävät(eivät ole suomalaisia)maailman taloutta, eivät todellakaan luovu omastaan, vaan yrittävät kaikin keinoin tuplata sen ja tuloksiahan alkaa jo näkyä kautta planeetan.
Niin! Ovat varmaan jotain valtojen-johtajia tai jotain niiku... Kun aattelee kaikkee, tuntuu ihan valta-valta, niin iso se on. Tai aina-skin melkein?
- Omaisuuksia
vertaa. kirjoitti:
Esiintymättä itse rikkaina, elävät vaatimattomissa oloissa ja kulkevat keskuudessamme aivan tavallisen näköisinä Ihmisinä. Silmäilevät itsevarman rauhallisina maailman tapahtumia tuntematta vihaa tai rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2312563- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 991085
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985