Aloitukset ovat monille spontaaneja heittoja ja kyselyjä. Joillekin taas lehtikirjoitukset ja uutiset kirvoittavat aloittamaan keskustelu. Yleisin kimmoke heittää omia ajatuksia pohdintaan taitaa olla kuitenkin aikaisemmat aloitukset ja niistä syntyvät huvittavatkin mielenyhtymät.
Sain tämän idean Brunetten aloituksesta.
Jos tekisit leikkimielisen lehti-ilmoituksen seuranhakupalstalle, jolla haluaisit karsisia sellaiset ehdokkaat, joita et missään nimessä haluaisi kumppaniksesi. Millaisen ilmoituksen laatisit?
Ei samaan huusholliin ; )
74
4074
Vastaukset
- ole teille tarkoitettu
jotka: käytätte liikaa alkoholia, tupakoitte, olette uskottomia, hakkaatte naisianne, ette tee mitään kotitöitä ja kiukuttelette pikku asioista sekä riitelette turhasta. Niin rumakaan ei saa olla, että lapset pelkäävät.
Oletko metsämies, pidät kalastuksesta ja marjastuksesta. Pihallasi on ajokoira tai suomen pystykorva. Asut maalla ja toivon, että olet vielä poikamies. En pistä pahakseni jos äitisi jakaa taloutesi. Ulkonäkö ei ole tärkeä saat olla pieni ja punakka pullea ja pönäkkä. Olethan vakavamielinen. Jos näin on älä vastaa ; )
kaikki vaatimukset täytin aina siihen asti, kunnes tuli kohta "Niin rumakaan ei saa olla, että lapset pelkäävät."
- mallia mallia
omasi, niin näemme minkälainen se on.
osaathan vaihtaa putket ja tiivistää hanat, korjata katon ja maalata seinät? Juot kaljaa perjantait ja lauantait sohvalla kalsareissa , röyhtäilet, piereskelet äänekkäästi, aloitat kaikki lauseet vittu-sanalla, vaikka OSAATKIN tehdä kaikkea et kuitenkaan tee muuta kun lojut telkun edessä ja katselet liigamatseja ja nyrkkeilyä, jääkiekkoa ja seiväshyppyä. Suosikki lomakohde on AINA sama paikka, mieluimmin kotimaassa tai sitten Bangkok jonka lausut Bangog tai Bankok. "On lottovoitto olla syntynyt Suomessa" on mottosi ja olet rasisisti. "Raha ratkaisee" on elämänohjeesi ja kaikki kotimainenon parasta mitä tiedät.
Yksin. mieshenk. hakee vap. naisten seur. tositark.
oik. pitoakaksi ja rinn.kulki.
vast. täm. leher. kont.
nim.Nylkynen itte.- Pirre*
aika hyvä, ellei täydellinen, melkein voisin allekirjoittaa "anomuksen" :)
- Laivat
Tuollaista miestä minäkään en halua. En pysty pistämään paremmaksi, kadehdin kirjallista kykyäsi:))
tai stereotyyppi siitä miehestä jota kukaan suomalainen nainen ei periaatteessa halua. Mutta ei niin pientä pilaa....paras ystävättäreni on naimisissa juuri täälläisen homersimpsonin kanssa.
Totta toinen puoli: alkuosa oli pilaa (ei kai tollasia gubbalaisia olekkaan kuin pilapiirroksissa
ja sitten loppuosa oli totisinta totta. En kyllä ottaisi huusholliini ahdasmielistä rasistia, jolla ei ole muita kuin materialistisia arvoja. (Ahhhh...mutta Arvon mekin ansaitsemme...seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Yksin. mieshenk. hakee vap. naisten seur. tositark.
oik. pitoakaksi ja rinn.kulki.
vast. täm. leher. kont.
nim.Nylkynen itte.Nylkynen ittekö se siellä etsii Nylkystä rinnalleen tuli jotenkin nylkyttävä olo ; )
- on, todellisuudessa,
Paloma.se.co kirjoitti:
tai stereotyyppi siitä miehestä jota kukaan suomalainen nainen ei periaatteessa halua. Mutta ei niin pientä pilaa....paras ystävättäreni on naimisissa juuri täälläisen homersimpsonin kanssa.
Totta toinen puoli: alkuosa oli pilaa (ei kai tollasia gubbalaisia olekkaan kuin pilapiirroksissa
ja sitten loppuosa oli totisinta totta. En kyllä ottaisi huusholliini ahdasmielistä rasistia, jolla ei ole muita kuin materialistisia arvoja. (Ahhhh...mutta Arvon mekin ansaitsemme...ihmisten onni koostuu niin pienistä, ja toisistaan eriytyvistä palasista, että niitä ei kenenkään kannata hyljeksiä.
Onni on onni, kunkin kokoinen, ja oloinen.
Joka onnea ei ymmärrä älytä, voi olla sitä vailla. on, todellisuudessa, kirjoitti:
ihmisten onni koostuu niin pienistä, ja toisistaan eriytyvistä palasista, että niitä ei kenenkään kannata hyljeksiä.
Onni on onni, kunkin kokoinen, ja oloinen.
Joka onnea ei ymmärrä älytä, voi olla sitä vailla.Onni tulossa mutta en halunnut sitä. Nyt olen siis Onnia vailla ja Arvoakaan en ole ansainnut kun lähdin pois. Voi Sulo, Armas, Jalo, missä olette? Olen jo menettänyt Toivoni.
- naista,
huumorintajutonta, ilkeää, itsestään huoltapitämätöntä, tyhmää, rakkaudetonta, toista huomioimatonta, ajastaan kiinnipitämätöntä, ym. luonteenpiirtein varustettua.
*älä vastaa, minulla on jo kauan ollut luonani täysi vastakohta, maailman ihanin mies, minulle, Eevalle*Ymmärsinkö oikein Eeva, etsitkö alfanaista, se voipi olla siinä ja siinä, että voisit onnistuakin häätämään ainaskin miehet?
- olenkaan
korpikirjailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein Eeva, etsitkö alfanaista, se voipi olla siinä ja siinä, että voisit onnistuakin häätämään ainaskin miehet?
ymmärtävän.
Siinähän oli suomen kielellä käänteisesti, että olen oman nalleukkelini löytänyt, jo ajat sitten, ja hänen kanssaan saan tavoittaa arjen ja pyhäpäivän. olenkaan kirjoitti:
ymmärtävän.
Siinähän oli suomen kielellä käänteisesti, että olen oman nalleukkelini löytänyt, jo ajat sitten, ja hänen kanssaan saan tavoittaa arjen ja pyhäpäivän.En ymmärtänytkään ilmoitustasi vaikka luin huolella. Ounastelin vain, mietin olisiko mies vai nainen kommentin takana jne.
Tiesin, että ketjuun tulee ainakin yksi tälläinen kommentti olen jo löytänyt..... jne.
Katsoin välillä telkasta voimalaa. Siellä käsiteltiin miehen puutetta, siis todellakin on miehiä joilla on puute naisista ja seksistä. Valinta voi myös olla tietoinen.
Opin uuden termin Alfamies. Alfamies on mies kaikilla mausteilla ja naisten kuolauksen kohde. Hyvin rakennettu ja seksuaalisesti vetävä yms.
Miehet noin 50-vuotiaat ovat kysyttyjä niin nuorempien naisten kuin iäkkäämpien ikäluokissa. Avioliitossa olevat alfat haalivat ympärilleen haaremin jossa käydään hikistä taistelua huomiosta.
Viiskymppiset alfat tosin valitsevat mieluummin nuorenpia naisia.
Monella nuorella epävarmalla uroolla taas on seksuaalisten päiväunien kohteena kypsä viiskymppinen nainen.
No nuo faktathan me jo tiedetään. Kun palasin koneelle nauraa hörötin kommenteillenne, Palomalle siis jokapaikan höylä ; ) Vain laktoositon sellainen ; )
Uusi hakuni ; )
Sinä alfamies, uroitten uros, saat naisten päät sekaisin ja pöksyt pyörinään. Voit olla työtön betoniraudoittaja tai liituraita pankinjohtaja. Vedät katseita missä kuljetkin. En halua haaremiisi alfamies, etsin uskollista beetaa.- on minun
Paloma.se.co kirjoitti:
ei oikeesti ole lainkaan homo sapiens lajissa. Ne on vuorigorilloja.
tietoni mukaan myös urossusi, susilaumassa.
Ja, taashan, susi on susi ihmiselle, sanonta, mikä ei todellakaan todellisuudessa pidä paikkaansa, kuten ei niinkään monikaan muu vanha sananparsi. on minun kirjoitti:
tietoni mukaan myös urossusi, susilaumassa.
Ja, taashan, susi on susi ihmiselle, sanonta, mikä ei todellakaan todellisuudessa pidä paikkaansa, kuten ei niinkään monikaan muu vanha sananparsi....voimakas lauman johtaja, joka valitsee naaraat ja muiden urosten on tyydyttävä siihen mitä jäljelle sattuu jäämään ; )
Paloma.se.co kirjoitti:
ei oikeesti ole lainkaan homo sapiens lajissa. Ne on vuorigorilloja.
....tässä on taas uusi johdatus ei sopiviin ehdokkaisiin meikäläisen hakuilmoituksessa. Ei missään nimessä karvaista gorillaa. UGH....
- rauhanomaisempaa
...voimakas lauman johtaja, joka valitsee naaraat ja muiden urosten on tyydyttävä siihen mitä jäljelle sattuu jäämään ; )
otantaa saa maailmasta hakea, tuskin löytää.
Siellä kaikki saavat, mitä haluavat, kukin arvonsa ja ominaisuuksiensa mukaan, kukaan ei ilman jää. - ******
....tässä on taas uusi johdatus ei sopiviin ehdokkaisiin meikäläisen hakuilmoituksessa. Ei missään nimessä karvaista gorillaa. UGH....
Kyl mää sen tierä et Jumal sun kosta mutte mä kärk sitä orottama.
****** kirjoitti:
Kyl mää sen tierä et Jumal sun kosta mutte mä kärk sitä orottama.
suomennusta please ; ) Murteet eivät ole alaani ja asiasi jää vajaaksi, eikä saatuta tarkoitustasi.
- RosaLiiin
leikki kaukana kun melkein kuusikymppinen leskirouva etsii näin Miestä huusholliinsa.
Olen totinen ja tosikko ja jutuissanikin vain totta toinen puoli.
Huushollini edellyttää peukaloa keskellä kämmentä mutta viher- ja jauhopeukaloa arvostan erityisesti.
Kaunosielu olen myös ja romanttinen hupsu.
Jos pelkäät pimeää tai mörköjä, vastaa ihmeessä sillä silloin meitä olisi kaksi ja siitähän ei tulisi mitään. Alvariinsa saisi vain kainalossa kyyhöttää ja kuiskutella.
Utelias ja hassu Mies. Ole rohkea.
nimimerkki "hupsu etsii hassuaan" - pahalla valita
halukkaita, kun heitä hyvälläkin saa?
Kannattaako olla kovin nokkavainen, kun ihmisiä ollaan kaikki?
Ihan kaikki olemme maailmanvalloittajia, parhaita kaikista, kukaan ei ole meitä parempia, usko vain, wai mitä?
Miksi luetella pahaa, kun samalla vaivalla saa ihmisistä niin paljon hyvää esille?hienosti. Negatiivinen asenne ja huonojen puolien analysointi itsessä ja toisissa ruokkii vain omaa pahaa oloa.
Kymmenen pistettä sinulle ja kiitos ajatuksista.- K/K
Samalla tavalla ajatellaan.
- yrittäisin miettiä
K/K kirjoitti:
mieluisan miehen merkkejä itselleni:
Saman ikäinen, tai n.5 vuotta nuorempi. Luonteeltaan iloinen ja tasapainoinen, ihmisistä pitävä, ystävällinen muillekin kuin minulle.
Ei missään nimessä minua palvova, sellaisesta en ole koskaan pitänyt. Ei sellaista joka vahtii ja tarkkailee, antaa tilaa minulle olla vapaasti oma itseni, tarkoitan puhetapaa, käytöstä, olemista.
Ei lihava, puhtaat vaatteet, muukin hygienia kohdallaan. Huumorintaju meinasi unohtua, se on tosi tärkeä. Vaatteet nuorekkaat, kengät myös. Ei Pomarfineja, vai mitä ne on. Musiikkimakukin saisi mennä ainakin vähän kohdalleen: Bruce, Led Zeppelin, blues. Pikku kotimaan reissuista pitävä.
Onkohan tämän tapaisiakaan.. - kaikella positiivisuudella
yrittäisin miettiä kirjoitti:
mieluisan miehen merkkejä itselleni:
Saman ikäinen, tai n.5 vuotta nuorempi. Luonteeltaan iloinen ja tasapainoinen, ihmisistä pitävä, ystävällinen muillekin kuin minulle.
Ei missään nimessä minua palvova, sellaisesta en ole koskaan pitänyt. Ei sellaista joka vahtii ja tarkkailee, antaa tilaa minulle olla vapaasti oma itseni, tarkoitan puhetapaa, käytöstä, olemista.
Ei lihava, puhtaat vaatteet, muukin hygienia kohdallaan. Huumorintaju meinasi unohtua, se on tosi tärkeä. Vaatteet nuorekkaat, kengät myös. Ei Pomarfineja, vai mitä ne on. Musiikkimakukin saisi mennä ainakin vähän kohdalleen: Bruce, Led Zeppelin, blues. Pikku kotimaan reissuista pitävä.
Onkohan tämän tapaisiakaan..minulle:
Hyvä, lämmin, hellä.
0lla saisi kookas; lihava, laiha tai sopiva kunhan sinut kokonsa kanssa.
Rakastelu taidot niin että on nautinto olla sinun naisesi aamuin illoin ja useamminkin jos aika riittää.
Tykkää käydä suihkussa, saunassa ja ammeessa usein, yhdessä ajan kanssa kanssani ja erikseen.
Kiikustuolissa keinutellaan ja rupatellaan ripirinnan tai nokatusten.
Ymmärtää minua ja minä häntä vaikka emme olisikaan samaa mieltä ihan kaikesta. Onhan se niinkin, että huumori on vaativa laji ja sitä ei kaikki ymmärrä. Nyt on kuitenkin kyse siitä minkalaista et valitseisi hyvällä etkä pahalla. Jos nyt vastaat, että pahoja ei ole, vaan kaikki kelpaa sinulle, niin se siitä ; )
miljoona kirjoitti:
hienosti. Negatiivinen asenne ja huonojen puolien analysointi itsessä ja toisissa ruokkii vain omaa pahaa oloa.
Kymmenen pistettä sinulle ja kiitos ajatuksista.Onko aloituksen aihe ymmärretty?
K/K kirjoitti:
On ihmeellistä, että kun aloittaa leikkimielisen ketjun osa porukasta sekoaa sivuraiteille ja alkaa moralisoimaan ja tekemään syvällisiä anlyysejä joilla ei ole mitään tekmistä aloituksen kanssa.
- ei todellakaan
Onhan se niinkin, että huumori on vaativa laji ja sitä ei kaikki ymmärrä. Nyt on kuitenkin kyse siitä minkalaista et valitseisi hyvällä etkä pahalla. Jos nyt vastaat, että pahoja ei ole, vaan kaikki kelpaa sinulle, niin se siitä ; )
kelpaa kaikki, vain yksi ja ainut, jonka löysin jo kauan sitten.
Huumorintaju on älyn mitta, kuten anoppi viisaasti lohkaisi. - k/k
On ihmeellistä, että kun aloittaa leikkimielisen ketjun osa porukasta sekoaa sivuraiteille ja alkaa moralisoimaan ja tekemään syvällisiä anlyysejä joilla ei ole mitään tekmistä aloituksen kanssa.
Aina pitäs kysyä alottajalta millanen mielipire sais olla.
- oikeaa naista
joka ei ole teennäinen puuterihuiskunarsisti, vaan tietää millä askelmalla hänen paikkansa on.
Erosin edellisestä, kun hän oli maailman viisain keimailija, jolle mies ei merkinnyt mitään muuta kuin rahaa, joten tuollaisen luonteen omaavat rahakirstusta haikailevat viinipullot älköön vaivautuko.
Tähän ilmoitukseen vastatkoon vain aidot oikeat naiset, eivätkä mitkään mielikuvitusmaailmoisa elävät "haihattattelijaopettajattaret".
Nimimerkillä: Kesät Suomessa, talvet lämpimissä maissa.- VAROITUS
Tämän tekstin takaa löytyy "tosimies" vapaille eronneille ja karanneille. Mies osaa myös kirjoittaa kaunista tekstiä ja imarrella. Sen huomaatte kun luette aamupäivän aikan tulleet viestit. :D Näkisittepä hänen freffisivun D pusipusselis..namnam
- esimerkiksi**
tyhmistä, riidanhaluisista, rasistisista, aina kälättävistä, laiskoista, komentelevista, uusavuttomista jne passuuttajista mutta jos esittäisin nuo rajoitteet naisille suunnatussa ilmoituksessa, luultavasti saisin vastauksia juuri tuollaisilta.
Eivät 'ne oikeat' taida ilmoituksia lukea. Ne on jo varattu.- tämän luin
Tahtoisin vain tietää mitä sinulle on tyhmyys.
Paljonkin on asioita ja ilmiöitä joista en mitään tiedä ja osin haluankin pysyä tietämättömänä, jos se on tyhmyyttä niin sitä minä sitten olen. En uskaltaisi sinulle vastata. - Kuten ennustinkin
tämän luin kirjoitti:
Tahtoisin vain tietää mitä sinulle on tyhmyys.
Paljonkin on asioita ja ilmiöitä joista en mitään tiedä ja osin haluankin pysyä tietämättömänä, jos se on tyhmyyttä niin sitä minä sitten olen. En uskaltaisi sinulle vastata.eli sain vastauksen jota en halunnut.
Tyhmyys on sitä ettei tiedä eikä haluakaan tietää, ja on vielä ylpeä siitä.
Jos meidän hövelien essolaisten vaimot heittäisivät meidät pellolle, niin siltä varalta olemme yhdessä laatineet jo valmiiksi ilmoituksen, jonka avulla etsisimme sopivaa kumppania itsellemme. Lähtökohtana ilmoituksessa on se, että uusi kumppanikaan ei pääse vaarantamaan Esson parlamentin menestyksellistä toimintaa.
Ilmoituksemme pohja kuuluu suunnilleen seuraavasti:
Olen höveli päivät Essolla ja yöt kotona viihtyvä mies. En takerru pikkuseikkoihin, joten en anna päivisin hellan ääressä puuhailevalle puolisolleni kovia määräyksiä, vaan keskityn silloin Essolla hoitamaan perheen ulkopolitiikkaan liittyviä asioita. Illalla (pienessä hiprakassa??) kotiin palatessani en kaipaa naisväeltä mitään ohjeistusta, vaan minulle riittää se, että kunnollinen ruoka on valmiina. Yölläkään en kaipaa erityistä kohtelua. Riittää hyvin, että naisväki osaa käyttäytyä tarpeeksi suosiollisesti ja viettelevästi ja on aina valmiina.
Toivon Sinun olevan simpsakka, hyväkäytöksinen, vähäpuheinen ja riittävän varakas, jotta voit antaa minulle riittävästi talousrahaa Essolla istuskelua varten. Pieni metsäomaisuuskaan ei olisi pahitteeksi.- Enkeli-trio
vähä ajettu.Uutena otettu käyttöö.Hiukka kyl kolhittu.Mut kaik huallot tehty.Vakuutukse kunnos.Kolme kertaa käyny "verstaal",vuasmallii-52,
renkaat vaihrettu 40 vuat takaperi,kiva värine;rairalline,hiukka pullukka,muttei kupla kummiska,ei ruastees ja vaa yhrel omistajal ollu kaipaa ny uutta rauhallist,maltillist ja rehellist "omistajaa".Rattijuapot älkööt vaivautuko eres koe-ajol.
Jottai tämmöst mää laittaisi,jos tarttisisi uure. Enkeli-trio kirjoitti:
vähä ajettu.Uutena otettu käyttöö.Hiukka kyl kolhittu.Mut kaik huallot tehty.Vakuutukse kunnos.Kolme kertaa käyny "verstaal",vuasmallii-52,
renkaat vaihrettu 40 vuat takaperi,kiva värine;rairalline,hiukka pullukka,muttei kupla kummiska,ei ruastees ja vaa yhrel omistajal ollu kaipaa ny uutta rauhallist,maltillist ja rehellist "omistajaa".Rattijuapot älkööt vaivautuko eres koe-ajol.
Jottai tämmöst mää laittaisi,jos tarttisisi uure.Vois tulla tunkua ehdokkaista on niin iskevä haku: )
Mietin noita sun renkaitasi asensitkos nastat, kitkat, ketjut vai tavalliset kun vaihdoit uudet?- 24karaatin
Vois tulla tunkua ehdokkaista on niin iskevä haku: )
Mietin noita sun renkaitasi asensitkos nastat, kitkat, ketjut vai tavalliset kun vaihdoit uudet?kultaa olleet ?
- turkkulaiset
Enkeli-trio kirjoitti:
Jottai tämmöst mää laittaisi,jos tarttisisi uure.kaikki yhtä hauskoja?
Niin, tietenkin, toiset ovat vielä toisiaan hauskempia. :)) Essolaisten kanssa olisi simpsakoilla sinkuilla aikaa harrastuksille. Voisi rouvat käydä body centerissä venyttelemässä jäseniään ja avannossa uimassa ennen kaalisopan keittoa. Illalla rouvat pistäytyisivät teatterissa katsomassa Ryysyrannan Jooseppia. Yösyönnä kiipeäisivät neidot hiljakseen navetan katolle tähtiä bongailemaan. Hiljaisia ja meneviä eivät häiritseisi parlamentin toimintaa. Rahaa no jaa, siihen se kaatuisi ; )
24karaatin kirjoitti:
kultaa olleet ?
Jopas olin ajattelematon sitä se tuo raitisilmamyrkytys tekee. Suomi24 kultaa tietenkin. Vaikka saattoi ne olla myös lapinkultaa.
- Enkeli-trio
Vois tulla tunkua ehdokkaista on niin iskevä haku: )
Mietin noita sun renkaitasi asensitkos nastat, kitkat, ketjut vai tavalliset kun vaihdoit uudet?ku ainaski pito o ollu tiukka :) Vai olisko sittenki
ollee ketjut ku hiukkase kahleilt tuntuva kesäsi vai nastat ku pikkase pisteleeki toisinas talvisi ?
Kyl ny osasi tehrä vaikkia kysymykse.
Kultaa net o,karaatei emmää muist,sillo oli vissii
kaik 24 ja eiks se ol vaihtamist ku hän anto mul ja mää hänel :) Enkeli-trio kirjoitti:
ku ainaski pito o ollu tiukka :) Vai olisko sittenki
ollee ketjut ku hiukkase kahleilt tuntuva kesäsi vai nastat ku pikkase pisteleeki toisinas talvisi ?
Kyl ny osasi tehrä vaikkia kysymykse.
Kultaa net o,karaatei emmää muist,sillo oli vissii
kaik 24 ja eiks se ol vaihtamist ku hän anto mul ja mää hänel :)Vaihdosta vielä voititko vaihdossa ; )
- Enkeli-trio
Vaihdosta vielä voititko vaihdossa ; )
mää sai aikast pal piänemmä :)
"Joulukuussa 2006 Suomen Esson osakekanta siirtyi SOK:n omistukseen. Sen jälkeen SOK myi Esson toiminnot edelleen St1:lle, jonka lopputuloksena n. 140:stä Esso-asemasta tuli St1-asemia ja 44 kpl Esso-asemaa muutettiin S-ryhmän ABC-ketjun asemiksi.[1] Osa yrittäjävetoisista asemista on siirtynyt myös muihin ketjuihin."
Muistellen voi vain huokaista "Esson vessa" (näillä sanoilla eräs roudari kokeili aikoinaan, toimiiko laulajan mikki).
- oman
ilmoituksen, eihän se käy aloittajalle, hän korjaa sitä, miksi.
Eihän kukaan saa omanlaistaan ilmoitusta ei näköjään leikistikkään ilman sinun kommentteja, jotka hylkäävät kuitenki jonku kohdan sieltä pois.
Ei leikistikkään sinun ketjuihin voi osallistua. - RosaLiiin
Kerrankin annettiin kunnon tilaisuus leikkiin ja iloon.
Miten kävi?
Me 50 sotkeennumme lillukanvarsiin.
Se on vahinko.
Aurinkoista päivää kaikille- olisi ollut
joku toinen, ja aloitus hieman toisin laadittu, niin varmasti olisi enemmistöllekkin kelvannut.
Avaaja vaan on kertakaikkiaan niin ällö, ja itsekeskeinen tyyppi, ettei hänelle viitsi kirjoitella, kun hän sen kuitenkin menee rääpimään mieleisekseen, tai poistaa kokonaan.
Tuollainen teennäinen "yliviisaus" on kertakaikkiaan oksettavaa.
Teennäisyys koko muija.
Hyvin epäaito, ja vähemmän uskottava.
Aloittaja itse pilas ketjunsa, juuri sotkeutumalla lillukanvarsiin. - Rasisti ja pipi
olisi ollut kirjoitti:
joku toinen, ja aloitus hieman toisin laadittu, niin varmasti olisi enemmistöllekkin kelvannut.
Avaaja vaan on kertakaikkiaan niin ällö, ja itsekeskeinen tyyppi, ettei hänelle viitsi kirjoitella, kun hän sen kuitenkin menee rääpimään mieleisekseen, tai poistaa kokonaan.
Tuollainen teennäinen "yliviisaus" on kertakaikkiaan oksettavaa.
Teennäisyys koko muija.
Hyvin epäaito, ja vähemmän uskottava.
Aloittaja itse pilas ketjunsa, juuri sotkeutumalla lillukanvarsiin.yhteen naiseen takertunut säälittävä luuseri joka ei tule ikinä saamaan naista livenä eikä puskasta. Johan tuo teksti puuhuu sinua vastaan. Naisvihaaja
Olen huomannut, että mikään ei ole hyvä, aloitanpa vaikka asiaketjun tai kevyenpää jutskaa. Sama kaiku on eräitten askelten.
Täällä on ollut taas hiiret pöydällä kun emäntä on ollut poissa. No, tapelkaa ihan rauhassa, kerään leluni tältä hiekkalooralta ja siirryn asia aiheisiin ; )
Pitänee keksiä uusia aiheita. Ei enää kehiin keski-iän ongelmia ja ikäerojen traumoja.
Meillä oli tänään pilvistä ja kevyitä lumihiutaleita sateli kun kävelin kotiin.
- warbukee
Ensinnäkin
-minua ei saa lyödä (ei edes silloin jos paarma istuu olkapäälläni.)
-minulle ei saa huutaa (poikkeuksena saa,jos jostakin kumman syystä seison junaradalla,ja juna on tulossa kohti.)
Sitten
-mies saa mennä Essolle jorisemaan(jos haluaa.)
-mies ei saa olla kärtyinen(jos ei joka päivä ole lämmintä ruokaa tarjolla.)
-mies saa lökötellä sohvalla(katsella urheilua,jos se häntä kiinnostaa.)
-miehen ei tarvi olla alfauros (mitä se nyt tarkoittaakin)
Vielä
-yhteiseen elämäämme tulee kuulua molemmin puolinen rehellisyys,toistemme kunnioittaminen,toistemme huomioon ottaminen, joka ainoa päivä.
-yhteisen elämämme ei tarvitse varsinaisesti olla saman katon alla asumista (jos molemmista tuntuu paremmalta säilyttää itsenäisyytensä)
Tärkein
Tässä iässä ei enää (ainakaan itse) haikaile "koko elämän mullistavaa,transsin omaista kiihkeää rakkaustarinaa" vaan haku on suunnattu loppuelämän kestävää ystävyyttä ja yhdessä olemista varten.
..ajatella,leikkimielellä tämän sepustuksen aloitin,ja tästähän tulikin totista totta, kun asiaa kunnolla ajattelen.Niin se on,ei enää haaveile "sukkien pyörimistä" jaloissa,kun miettii tulevaa (uskoisin näin) suhdetta :D- potkukelkkakorjaaja......
luulisi sinun olevan jo varattu.
mutta jos se olikin leikkimielisesti, olet toivosi jo menettänyt. - w..a..r..b..u
potkukelkkakorjaaja...... kirjoitti:
luulisi sinun olevan jo varattu.
mutta jos se olikin leikkimielisesti, olet toivosi jo menettänyt...olen ujo :(
- mutta en osaa
w..a..r..b..u kirjoitti:
..olen ujo :(
pitää sitä vikana.
- war...
mutta en osaa kirjoitti:
pitää sitä vikana.
..sanoisin jopa este.Nolottaa,että vielä tässäkin iässä.
- potkukelkkakorjaaja........
w..a..r..b..u kirjoitti:
..olen ujo :(
en tullut ajatelleeksi. :=/
- Meriläinen
Mutta kun tulen tänne meidän sivulle, en pysty kirjoittamaan.
Tämä tausta saa aikaan migreenin eikä mun hoksottimet pelaa ollenkaan.Kieltämättä tuo tausta on ärsyttävä. Eikös tämä ole se aamutelevisio ohjelman mainos. Minua se ohjelma ei tule saamaan katsojakseen sillä nukun autuaallisesti siihen aikaan.
"pintaliitäjät, älkää vaivautuko;)
....yhdistelmää laiska pintaliitäjä ; ) Siis liihottaa pintapuolisesti, mutta on laiskan sorttinen kotihommissa, niinkö? Olisiko mahdollisesti alfanainen ; )
....yhdistelmää laiska pintaliitäjä ; ) Siis liihottaa pintapuolisesti, mutta on laiskan sorttinen kotihommissa, niinkö? Olisiko mahdollisesti alfanainen ; )
en tiedä mutta koti on tärkeä ja laiskan koti ei ole viihtyisä. Koti ei ole koti, jos se on vain nukkumapaikka eli ollaan aina menossa. Ja pinnasta viis, vaikka olis vähän rypyssä, kunhan on sisältä lämmin.
Iltamme (P ja M) kietoutui romantiikkaan, katsoimme Jane Austinin Järki ja tunteet televisioelokuvaa. (2/3osa) Elokuvan jälkeen muistelimme omia ensirakkauksiamme ja niitä voimakkaita tunnekuohuja joita koimme tuolloin kauan sitten.
Olisi tylsää jos mies olisi tuppisuu eikä osaisi olla romanttinen.
Eli vähemmän romanttiset älkööt vaivautuko ; )- mieheni on
kaikkea muuta kuin tuppisuu. Usein olen rakkaudella, muka, tivahtanut, että olepas jo hiljaa.
Usein, ihan noin vain käsivaralla, hän painaa pääni rintaansa vasten. Silloin sydän meinaa pakahtua hyvään oloon, ja sisäiseen riemuun - muusta rakkauden ilmiasusta puhumattakaan. ;)
On ihanaa rakastaa, ja tuntea olevansa rakastettu.
Ylkä, tosin tänään, vuorollaan, pyöritti meidän perheen vaatehuoltoa. ;) mieheni on kirjoitti:
kaikkea muuta kuin tuppisuu. Usein olen rakkaudella, muka, tivahtanut, että olepas jo hiljaa.
Usein, ihan noin vain käsivaralla, hän painaa pääni rintaansa vasten. Silloin sydän meinaa pakahtua hyvään oloon, ja sisäiseen riemuun - muusta rakkauden ilmiasusta puhumattakaan. ;)
On ihanaa rakastaa, ja tuntea olevansa rakastettu.
Ylkä, tosin tänään, vuorollaan, pyöritti meidän perheen vaatehuoltoa. ;)Peterkin on puhelias ja joskus molemmat pulpatetaan jopa toistemme puheen päälle ; )
Rakkautta ja romantiikkaa, mielenkiintoisia keskusteluja kupposessa vihreää teetä ja lautasella kalorittomia keksejä ; ) Siitä se arki-ilta koostuu.
- koskaan mieleesi
juolahtanut, me kaikki olemme ihan ihania ihmisiä.
Me kaikki osaamme rakastaa, toiset vain eivät jaksa siitä haastaa, he vain elävät rakkautta.
Ihan olemme ihmisen-nimen saaneet, aivan synnyttyämme. ;)Mitenkä tälläinen kommentti liittyy aloituksen aiheeseen? Mutta vastaan sinulle!
Ei muuten ole koskaan tullut mieleeni, että kaikki olisivat ihania ihmisisiä : ( On ihmisiä, jotka eivät osaa rakastaa kuin vain omia tarpeitaan ja saavat siten aikaan tuhoa ympäristössään.
On ihmisiä jotka elävät vain rakkautta ja unohtavat arjen velvollisuutensa.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944