Moi
Kummassa on enmpi autoa ja nyt puhutaan käytetyistä ei uusista .
Käyttö on paljon pikkupyörimistä ja jonkin verran koukussa tavaraa silloin tällöin . Tiellä tykään ajaa sen 105 oikeaa nopeutta en enmpää ja noiden suorituskyky on samansuuntainen ja uskoakseni riittävä ja automaatteja kumpainenkin. Autoa vaihdan mielummin harvoin eli jonnekin likemmäs 400tkm ajelen ja sen jälkeen arvo saa olla mitä on silläon palvellut tarpeeksi.Kumman kanssa on päivät mukavempia ja halvempia ?
forester 2.5 vai outback 3.0
9
1035
Vastaukset
- rommauttaja55
400tkm ajelen ja sen jälkeen arvo saa olla mitä on
Taitaa tuo suparu olla sulle sopiva kun ei niistä käytettynä tosiaan mitään saa- romauttaja 55
Tutki asiaa ennekuin avaat joutavaan lässytykseen kitasi,subarut on vitunkalliita kätettynäkin .
- sulla?
400 tuhatta ajettu ja vielä kovissa hinnoissa?
- tähän jotain
Minä ottaisin ja otankin 2.5 xt Forren manuaalilla. Jos 3.0 l OB vie vähän alta 18 litraa sadalla, niin se on aivan liikaa. Kun tietää miten se turbo repii, niin valinta on valmis. Forre on tietysti rumempi ja maantiellä OB saattaa olla mukavampi ajaa. 2006-2008 turbo Ridge olisi minun valintani.
- Outbackisti
"3.0 OB vie vähän alle 18l sadalla..." ?????
Johan on väite!!! Mistäs moisen repäisit??? Itsellä ei ole keskikulutus ollut yhdessäkään tankkauksessa yli 11. Kai sen (tai minkä tahansa pelin) tuonkin saa viemään, jos ajaa koko ajan kaasu pohjassa,
mutta silloin ei kyllä ole ajokorttikaan kauaa taskussa....
Mulla todellinen keskikulutus on noin 9.6-9.8l - alta 10
Normaalissa aikuisten ajossa ja kaupungissa kuluu enemmän.
- menee...
Outbackisti kirjoitti:
"3.0 OB vie vähän alle 18l sadalla..." ?????
Johan on väite!!! Mistäs moisen repäisit??? Itsellä ei ole keskikulutus ollut yhdessäkään tankkauksessa yli 11. Kai sen (tai minkä tahansa pelin) tuonkin saa viemään, jos ajaa koko ajan kaasu pohjassa,
mutta silloin ei kyllä ole ajokorttikaan kauaa taskussa....
Mulla todellinen keskikulutus on noin 9.6-9.8lSulla menee kolmen litran Suparu alle valmistajan ilmoittaman keskikulutuksen. Se on todella harvinaista. Minulla ei ole koskaan mennyt yksikään auto lähellekään sillä.
- Outbackisti
menee... kirjoitti:
Sulla menee kolmen litran Suparu alle valmistajan ilmoittaman keskikulutuksen. Se on todella harvinaista. Minulla ei ole koskaan mennyt yksikään auto lähellekään sillä.
Mulla on ehkä 90% maantieajoa, eli ei se 9.6-9.8 nyt niin kovin
kummonen lukema ole. Itse asiassa Subaru väittää että maantiekulutus ois 7.6. Mun kaikkien aikojen alin on noin 8.3. Tuohon 7.6een ei varmaan pääse edes kuuttakymppiä tasasella
tiellä.... - oliko tietoa
alta 10 kirjoitti:
Normaalissa aikuisten ajossa ja kaupungissa kuluu enemmän.
Karkasi tuo keskustelu Outbackin kulutusvänkäämiseksi. Olisi vielä kiinnostanut Forester vs. Outback vertailutieto ja kokemukset, jos jollakin olisi jotain annettavaa. OB on käytettynäkin vähän kalliimpi, mutta saako rahalle vastinetta? Ilmeisesti isommat jalkatilat takana ja maantiellä hiljaisempi. Mutta onko sitten huonompi maastossa? Jos kolmanneksi vertailuun ottaa Volvo XC70, niin mites se vertautuu noihin Subaruihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018