Tilaa ohjeet vl-meikkiin

naisihminen....

Minua huvitti tänään suuresti, kun näin mainoksen tulevasta Kielletty hedelmä-elokuvasta.

Sehän kertoo kahdesta vl-tytöstä.

Ja kaikkein huvittavinta on että eräässä lehdessä on meikkimainos jossa voi testata ketä näistä tytöistä muistuttaa eniten. Siis kuvitteelliset vl-tytöt mainostavat MEIKKEJÄ!

Tytöt ovat nimeltään Maria, Raakel ja Eeva ja tässä mainoksessa voi tilata tekstiviestillä ohjeet Maria, Raakel tai Eeva-meikkiin!!!

Siis ihan käsittämätöntä:D

Tässä on leffan traileri:

http://www.youtube.com/watch?v=jRQ1Yog85SE

Kuulostaa niin hauskalta tuo miesääni "Ihimisen liha on turmeltunut...."

9

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wendy

...maailmaa pahennusten tähden.

• naisihminen....

Ja juuri kuulin tv:stä mainoksen jossa mainostettiin Kielletty hedelmä-leffan teemaan sopivaa Jaffaa!

Tääs elokuva kuulostaa kyllä mielenkiinotiselta, veikkaan että vl-vanhemmilla tulee olemaan kova työ pitää vl-nuoriso pois leffateattereista, itse aion ainakin mennä katsomaan!

• wendy

ei ole siinä iässä olevaa nuorisoa. Mene vaan ja nauti. Kerran se on edessä tilinteko.

• naisihminen....
        wendy kirjoitti:

ei ole siinä iässä olevaa nuorisoa. Mene vaan ja nauti. Kerran se on edessä tilinteko.

Niin, leffassakäynnistä vai mistä;)

Minusta asetelma kuulostaa herkulliselta. Tiukka vl-yhteisö josta nuoret tytöt lähtee helsinkiin pitämään vähän hauskaa...

Tällaisista asetelmista on varsin herkullista tehdä elokuvaa, sitä on tehty ennenkin. Kuvatut uskonlahkot ovat vain olleet erinimisiä.

Minä en pysty määrittelemään syntiä siten, että se lisi niitä tekoja joita vl-syntilistassa on. Synti on sitä kun todellisuudessa aiheutetaan jotakin pahaa toiselle tai itselle tai maailmalle. Silloin kun sydän luopuu rakkaudesta lähimmäistä ja itseä ja kaikkea Jumalan luomaa kohtaan.

• Spiritkid... (ei kirj.)

Näin kerran englanninkielisellä naisten kauneudenhoitopalstalla, että kyseltiin ohjeita 'ei-meikin' tekoon. Whaaat.... (?!) Siis: meikki, joka ei näyttänyt sellaiselta.

Henkilö oli liittynyt johonkin meikit kieltävään seurakuntaan, ja kyseli siksi ohjeita ehostaakseen itseään aiheuttamatta pahennusta. Yes great...
      Oli kuulemma niin kalpea ilman meikkiä, että piti edes jotain väriä saada poskille.

Kyseessä taisi olla eräs tiukka helluntalaisuuden haara, Jenkeissä on yhteisöjä joka lähtöön.

• naisihminen....

Veikkaan, että vl-naiset osaa tuon ei-mekin teon aika taitavasti;)

• väkisin

oo kysymys laestadiolaisista...seurakunnan rippisleireillä ehkä vois tapahtua...otettu tietenkin "runsas väkimäärä" uskovaisten tapahtumista..t.lyyleri

• lestadiolaisista.

• vl.nainen

Merkillistä tämä elämä ollut koko pitkän iän teinitytöstä aikuiseksi naiseksi. Tämä loputon loputon loputon meikäläisten elämän vatvominen. Tuntuu koomilliselta näin peräpohjolan kodissa kasvaneena, että se on joku helsinki city, joka saa nuoren hurahtamaan. Edellä mainittu ulkopuolisen ohjaajan silmin. Kyllä sitä nuorena uskoa koetellaan siellä piiloperilläkin. Teini-ikä on etsikkoaikaa useimmille, kodin ja arvojen hakemista, puntaroimista: luonnollista kasvua. Usko säilyy tai ei.
      Uskon koettelemista se on yhä tämä elämä aikuisenakin. Vaikkakin ulkopuolella kohistaan, itse taistelujen keskellä, hulluksi noteerattuna, siitä huolimatta tämä on arvokkainta ja ihaninta mitä voi olla. Pientä itikan pihinää puheet jostain kapakkaelämän tai alkoholin puutteesta. Ei kiinnosta tippaakaan. Lisäksi vl-miehet ovat parhaimpia; omat veljeni, edesmennyt isäni ym. Puolisokseni en muuta miestä toivoisi kuin nimenomaan vl-miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2670
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2308
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2112
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      25
      2009
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1698
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1232
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1229
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1080
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1055
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1032
    Aihe