Meinasin tipahtaa perseelleni kun kuulin kaverilta että ACN on tulossa jälleen kerran Suomen markkinoille. Mitäköhän niitten korvien välissä oikein tapahtuu, varmaan ei mitään. Kaveri sanoi että entisille johtajille olisi maksettu jotta lähtisivät taas kerran paanalle. Uskomatonta mutta ehkä totta. Toivottavasti eivät tule tänne pohjanmaalle koska joku voi vetää herneen nenään tai jotain muuta.
ACN TULOSSA SUOMEEN TAAS KERRAN
10
1593
Vastaukset
- voi v---------------uuuu
mun laskut ei koskaan pitäneet paikkansa ja nytkö tulevat taas ei v--------uuu. unbelievable !!!!
- koira
no toki ne tulee kun ihmiset sijoittelee salaistakin salaisimpiin Panamalaiiin pöytälaatikko firmoihin satoja miljoonia ne haluaa osansa.Olin kerran Rovaniemellä järjestetysssä kusetus kokouksessa voi jestas mulla ei pokka pitänyt se oli niin uskomatonta siellä oli vielä nää ACN JOHTAJAT PAIKALLA PULLAKAHVIA OLI TARJOLLA MUTTA NE JÄI KAIKILTA JUOMATTA:))))))
- Anttalainen
... niin reibanit tulee ilmatteeks.
- MUNKIN PUOLESTA
OLI KUULEMMA JOKU ISMAELSSON SVEDULANDIASTA KÄYNYT VAASASSA VIIME VIIKOLLA MUTTA OLI JOUTUNUT PAKENEMAAN VAIMONSA KANSSA MITÄ KINTUISTA PÄÄSI. AUTOSSA OLIVAT SITTEN LUKKOJEN TAKANA PELJÄNNEET. TUSKIN TULEVAT ENÄÄ KOSKAAN TÄNNE. EHKÄ EESTILANDIA SOVPISI PAREMMIN.
- kiinnostunut asiasta
Voisiko joku kertoa ketkä suomalaiset johtajat ovat niin idiootteja että lähtevät vetämään kivirekeä. ACN pilasi maineensa täällä jo kerran joten ei edes viiden vuoden työ tuota tulosta, niin hyvin on kyllä tuo kusetusfirma JOKAISEN MUISTISSA.
- koira
tallessa varmaanki tuolla jossain pitäs ne olla ainakin adalla tallessa se ON armotonta kusettamista
näin se alkaa puhelin soi hyvin kaikeinen ystäväsi soittaa sinulle ja kysyypi,että kiinnostaisko kuulla uudesta liiketoiminnasta voisitko tulla kuuntelemaan jnee...mulle ei käynyt silloin niin vaan minä menin erään naisen suosittelemana koska sain myöhemmin pillua häneltä ja monta kertaa - Ropbert ZEVANOWSKY
Espoossa kuulemma asuu yx kappale savolainen korkkiruuvi. Rahaa on kuulemma saanut ja vanhan orkanisaation takas.
- ???????????????
Ropbert ZEVANOWSKY kirjoitti:
Espoossa kuulemma asuu yx kappale savolainen korkkiruuvi. Rahaa on kuulemma saanut ja vanhan orkanisaation takas.
lähteny tuohon kelkkaan? niin no kaikkihan on mahdollista näinä lama aikona
- kyllmaar
Ropbert ZEVANOWSKY kirjoitti:
Ettei vaan olis tuo sama kaveri joka matkustuspisnistä ruottalaisten kanssa hyysäs. Taisi mennä jo silloin uskottavuus savolaiselta. Ja nytkö taas olis lähös mukaan kusetukseen. Jotkut ne ei vaan koskaan opi!
- Vuonna 2004 en ehtinyt mukaan!
Tunteeko kukaan kenen kautta voisin kirjaantua edustajaksi? Ai niin mikä on tuote/palvelu jota saan tarjota, laajakaista vaiko sähkö? Maksaako startti 699 euroa niin kuin viimeksi?
Tiedoista kiitollinen uusi kusettaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770