Tämä ilta olkoon pitkien yhdyssanojen.
Pohditaanpa oikein kunnolla, mitä olivat ne avaimet jotka Jeesus jätti opetuslapsille.
Se on ainakin iso vale, että se olisi ollut se vl-mantra.
Metafora se ainakin oli, mutta mikä oli se avain?
Taivastenvaltakunnanavain
12
284
Vastaukset
Minä päätän, se on yhdyssana :)
- *Ruu*
ISÄMEIDÄNJOKAOLETTAIVAISSA
- *Ruu*
Devoit kirjoitti:
Enpäolluttuotaajatellutkaanitekköhokasit?
Ensmäsenä mieleen tuli tuo.
*Ruu* kirjoitti:
Ensmäsenä mieleen tuli tuo.
Delegoiko Jeesus VALTAA, eli Jumalan voimaa, ihmisille?
- Jaruselski
Avaimethan annettiin Pietarille ja sitä kautta ne ovat siirtyneet perintönä Rooman Pietarinkirkkoon Paaville. Paavin taskusta ne löytyy... ; )
Niihänneväittää.
Pitäisi pystyä näyttämään, ne avaimet.
Onkohan tämä vl-tvk-avain, jälleen "keisarilla ei ole avaimia, eiku vaatteita"-juttu?
- *Ruu*
paavin tunnuksessa on kahdet samanlaiset avaimet? Kultainen ja hopeinen. Onko toinen vara-avain, jos varsinainen pääsee hukkumaan?
- PietariPaavaliRomanun
Rooamaasa Pietarin ja Paavalin patsailla oli useampia avaimia.
- taitaa olla suomenkielen...
...pisin yhdyssana.
Siis, taisin voittaa Sinut sanan pituudessa?
Terv. vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769