Otsikko tuon jo kertookin.
Olis kiva vaihdella "kuulumisia"
Onko muita cdp323 käyttäjiä?
12
1294
Vastaukset
- joojust
En mä VOI olla ainut.
- Mää vaan
En ole kuullut koskaan lääkkeen nimeä,onko se piikki lääke vai pilleri.Seitsemän vuotta olen ollut mäsänä, oireet alko 1990 luvun alussa näköhäiriöillä
- minä taas
Mää vaan kirjoitti:
En ole kuullut koskaan lääkkeen nimeä,onko se piikki lääke vai pilleri.Seitsemän vuotta olen ollut mäsänä, oireet alko 1990 luvun alussa näköhäiriöillä
Se on ns. kokeilulääke.
Tutkimusta tekee Tampereella FinnMedi(lääkärinä Sumelahti.
Lääke on suunkautta otettava ,kaks kapselia aamulla ja kaks illalla.
Mä alotin tammikuulla ja tutkimus kestää pari vuotta.
Alotus kriteerit oli aika tarkat,tutkittiin verestä kaikki mahdollinen ja sit MRI-kuvauksia on aika usein.Mä sain diagnoosin -89 ja mulla
on se aaltomaisesti etenevä vaihe - koko lääkkeestä
minä taas kirjoitti:
Se on ns. kokeilulääke.
Tutkimusta tekee Tampereella FinnMedi(lääkärinä Sumelahti.
Lääke on suunkautta otettava ,kaks kapselia aamulla ja kaks illalla.
Mä alotin tammikuulla ja tutkimus kestää pari vuotta.
Alotus kriteerit oli aika tarkat,tutkittiin verestä kaikki mahdollinen ja sit MRI-kuvauksia on aika usein.Mä sain diagnoosin -89 ja mulla
on se aaltomaisesti etenevä vaiheihan näyttäisi, että olet ainoa käyttäjä.:)Tosiasiassa muitakin käyttäjiä varmasti on, mutta he kirjoittelevat ehkä muilla foorumeilla, tai ovat asiasta vaitonaisia.
Kerro miten päädyit kokeiluun, omasta halusta vai pyydettiinkö sinua hyväkuntoisena tai oireettomana osallistumaan kokeeseen?
Miten lääkkeen oletetaan tehoavan sinuun, pysäyttävän taudin etenemisen vai mitä?
Olen päässyt kirjoituksestasi siihen käsitykseen ettei sinulla ole mitään oireita, joten miten lääkkeen siis oletetaan tehoavan sinuun. Poistavan taudin? - hei taas
koko lääkkeestä kirjoitti:
ihan näyttäisi, että olet ainoa käyttäjä.:)Tosiasiassa muitakin käyttäjiä varmasti on, mutta he kirjoittelevat ehkä muilla foorumeilla, tai ovat asiasta vaitonaisia.
Kerro miten päädyit kokeiluun, omasta halusta vai pyydettiinkö sinua hyväkuntoisena tai oireettomana osallistumaan kokeeseen?
Miten lääkkeen oletetaan tehoavan sinuun, pysäyttävän taudin etenemisen vai mitä?
Olen päässyt kirjoituksestasi siihen käsitykseen ettei sinulla ole mitään oireita, joten miten lääkkeen siis oletetaan tehoavan sinuun. Poistavan taudin?Mua pyydettiin mukaan ku oon kuulemma
tähän kokeiluun sopiva.Alkututkimus oli tiukka,verikokeita,MRI ja kaikkia siltä
väliltä.
Tää tautihan ei parane vaan ehkä tasaantuu ja silleen...
Ja oikein oot päätelly,mulla ei tällä
hetkellä mitään päällepäin näkyvää josta
vois huomata että MS ja minä pian
20v. yhteiseloa.
Ja lääkkeen pitäis siis tosiaan pitää
tauti kurissa. - koko lääkkeestä
hei taas kirjoitti:
Mua pyydettiin mukaan ku oon kuulemma
tähän kokeiluun sopiva.Alkututkimus oli tiukka,verikokeita,MRI ja kaikkia siltä
väliltä.
Tää tautihan ei parane vaan ehkä tasaantuu ja silleen...
Ja oikein oot päätelly,mulla ei tällä
hetkellä mitään päällepäin näkyvää josta
vois huomata että MS ja minä pian
20v. yhteiseloa.
Ja lääkkeen pitäis siis tosiaan pitää
tauti kurissa.Toivotaan, että tautisi pysyy edelleen rauhallisena, niinhän ms useimpien kohdalla tekeekin.
- heips
Toivotaan, että tautisi pysyy edelleen rauhallisena, niinhän ms useimpien kohdalla tekeekin.
kun en kertoile lääkkeestä
enempää.Mutta ymmärrät varmaan
että kun on kysymys kokeilusta
niin siitä ei paljon kertoilla. - koko lääkkeestä
heips kirjoitti:
kun en kertoile lääkkeestä
enempää.Mutta ymmärrät varmaan
että kun on kysymys kokeilusta
niin siitä ei paljon kertoilla.Jep ;)
- misantrooppi
Jep ;)
tablettimuotoinen vastine tysabrille.
- ootko varma
misantrooppi kirjoitti:
tablettimuotoinen vastine tysabrille.
enemmänki tietoo
- _o/
Aloitin kyseisen tutkimuslääkkeen syömisen tässä kuussa. Toistaiseksi on mennyt hyvin, lukuunottamatta lievää päänsärkyä välillä.
Mahtavaa jos lääkkestä olisi oikeasti hyötyä, sillä en jaksa palata enää pistospelleilyyn!
Olisi kiva kuulla sinun tutkimuksen etenemisestä.- jippii
kivaa ku "löytyi"
mulle kaveri.olis kiva vaihdella
kuulumisia jossain muualla,
kuinka voitais toimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760