voisiko joku selittää, minua jo pitkään vaivanneen unen
se menee näin:
huoneeni seinällä on paljon mitalleja, joissa kaikissa lukee minun nimeni, kun kosken niistä yhtä mitallia, niin kaikista mitalleista lähtee se varsinainen mitalli mitallinauhasta, minä näen mitallit siinä maassa ja ajattelen ääneen "en jaksa".
jos joku voisi selittää tämän unen, olisin todella kiitollinen
voisiko joku
1
109
Vastaukset
- juuri niin kuin Sinä itse
haluaisit elää, vai onko elämäsi pelkkä näytelmärooli muille ihmisille.
Suurin osa meistä ei todella sisimmässään kaipaa kovinkaan suurta määrää rahaa ja omaisuutta eivätkä kovin korkeaa yhteiskunnallista statusta, korkeaa virkaa yms. - Nämä kaikki me tarvitsemme vain, jotta pystyisimme näyttelemään uskottavammin muille olevamme onnistuneita ja mukamas onnellisia.
Mieti, onko elämässäsi tällaisia elementtejä. Eli onko esim. työ, jota teet jonkun toisen mieliksi vaiko oma valintasi. Meneekö kaikki aikasi ja energiasi työhön vaikka olisit onnellisempi jossain pienipalkkaisemmassa ja vähemmän arvostetussa työssä, josta sinulle jäisi kuitenkin vapaa-aikaa olla lähimmäistesi kanssa.
Tällaista tuli mieleeni. Unessa on paljon muille näytiksi olevaa, voisi sanoa "ulkokultaista" krääsää, joka sekin hajoaa käsiisi eli ei tuota sinulle iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078