Onko Tappara terästä..? Ja tuleeko muut kaukaa perästä..?

Tappara_89

Nooni..! Kyllä mä sen aitona Tamperelaisena tiiän et tappara on terästä ja muut tulee kaukaa perästä..!!! Mutta mistä johtui tapparan tappioputki? ja aikooko Tappara voittaa suomen mestaruuden vielä toisen kerran peräkkäin..?
vai antaa ko tappara jonkun muun esim.ilveksen voittaa tai jokereitten..? [toivottavasti ei anakaan jokereitten] Anteex kaikki jokerifanit..
mut TAPPARA lykkyä tykö!!!
T-A-P-P-A-R-A...tappara on terästä muut tulee KAUKAAA perästä..;)

27

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doc

      kyllähän se terästä on munkin mielestä vaikka en tamperelainen olekkaan.

      • tappara_89

        oikeesti puhut asiaa..;)


      • Anonyymi

        Vitun pelle


    • Kärpät JyRää!!

      tappara on huono joukkue kun KÄRPÄT on PARAS. Tappara on niin huono että se haisee niin PAHALLe kun voi HAISTA!. Mutta kun Kärpät tulee kehään niin Kärpät voittaa kaikki 10 NOLLAA!!
      ELIKKÄS KÄRPÄT JYRÄÄ rikä mikää haiseva paska TAPPARA!!!!!!!!!!!

      • error

        ... Ensiksi, Kärpät ei ole todellakaan paras. Toisekseen, ei ole myöskään Tappara. Tappara ja Kärpät eivät ole terästä vaan tulevat kaukana perästä.


      • 865
        error kirjoitti:

        ... Ensiksi, Kärpät ei ole todellakaan paras. Toisekseen, ei ole myöskään Tappara. Tappara ja Kärpät eivät ole terästä vaan tulevat kaukana perästä.

        NÄÄ KAKSI JOUKKUETTA OVAT PARHAITA


      • Saipa
        865 kirjoitti:

        NÄÄ KAKSI JOUKKUETTA OVAT PARHAITA

        Mie lissäisin viel Saipan.
        Ethän suutu?


      • ei oo paras

        Ei voi olla, se on tokana sarjataulukossa, hyvä ku siellä,sillä kohta ne tippuu putoajitten joukkoon!Njäh, njäh...


      • T - A - P - P - A- R - A
        Saipa kirjoitti:

        Mie lissäisin viel Saipan.
        Ethän suutu?

        EI KIINNOSTA.EN SUUTU.MUT SIULLE TIEDOKSI MIELUITEN PELICANS KUIN SAIPA.SIINÄ KOLME PARASTA PELICANS. TPS. TAPPARA


      • tappara_89
        Saipa kirjoitti:

        Mie lissäisin viel Saipan.
        Ethän suutu?

        Mix suutuisin..? jokaisella on omat mielipiteet..


    • tappara!

      on se kiva kun maailmasta löytyy näin ihania ihmisiä...tappara faneja :D mutta vaikka tapparalla meniskii huonosti eikö fanit ole sitä varten että joukkuetta pitää tukea ja kannattaa! näin mä sen olen käsittänyt...vaikka tappara ei voittais eei voita jokeritkaa...mä vihaan niitä pellejä! yli kaiken..ja tppara pysyy mun sydämmessä ikuisesti..:D

      • suvi

        jokerit on oksettavin joukkue mitä liigasta löytyy.ja vaikka tappara ei voittaisi(niin Tiskin käy:))niin tottahan se on silti paras


    • ILVES!

      ILVES!

    • IPA

      Saattaa Tappara olla terästä, mutta ILVES on niinku paras ja hienoin!

    • FANI-89

      joo...mä oon ikuinen Tappara-fani, mut mä en tarkota tällä sitä etten
      mä arvostas muita joukkueita...:)
      Mä oon sitä mieltä että jokerit todella syvältä... ne vaan on!
      Niissä on jotai ällöttävää...!
      Ipa on taas on sillee ja tällee... piristäviä tappara-ilves ottelut vaik ei niis
      viime aikoina oo ollu hurraamista...
      Muut joukkueet on iha jees...että sillä! Piristäviä yllätyksiä joukossa!

      MUTTA TAISTELE TAPPARA!!!!
      -älä luovuta ipalle

      • Tappara_89

        MoI!! nii mul oli sit et olix sä t-a-p-p-a-r-a sie ilves tappara pelis..?


    • sullekki

      ...et vaik se tappara onkin voittanu monta pelii, ni silti, siltikin se häviää joskus!!
      Kärpätki hävis eilen, vaik se onki voittanu ENEMMÄN PELEJÄ KU TAPPARA!!!!!!!!!!
      Ilves on tänä vuonna ottanut tampereen herruuden!

      • KULTAJUHLAT

        TOIVOTTAVASTI HAKAMETSÄSSÄ VIETETETÄÄN MONIA KULTAJUHLIA VUOSINA 2005 - 2014.JA TAPPARAN MESTARUUSJUHLIA SIIS.2005 ÄSSÄT K FINAALEISSA.2006 TPS. 2007 KÄRPÄT.2008 TPS.2009 LUKKO 2010 TPS.2011 KÄRPÄT.2012 TPS. TAPPARA PELAISI KOLME KERTAA TPSIÄ VASTAAN FINAALEISSA JA VEISI KOLME SM - KULTAA TAMPEREELLE JA CANADA - MALJAN SEN HALUAN NÄHDÄ JOSKUS.2013 HIFK TAI TAPPARA. 2014 TAPPARA


      • NM84
        KULTAJUHLAT kirjoitti:

        TOIVOTTAVASTI HAKAMETSÄSSÄ VIETETETÄÄN MONIA KULTAJUHLIA VUOSINA 2005 - 2014.JA TAPPARAN MESTARUUSJUHLIA SIIS.2005 ÄSSÄT K FINAALEISSA.2006 TPS. 2007 KÄRPÄT.2008 TPS.2009 LUKKO 2010 TPS.2011 KÄRPÄT.2012 TPS. TAPPARA PELAISI KOLME KERTAA TPSIÄ VASTAAN FINAALEISSA JA VEISI KOLME SM - KULTAA TAMPEREELLE JA CANADA - MALJAN SEN HALUAN NÄHDÄ JOSKUS.2013 HIFK TAI TAPPARA. 2014 TAPPARA

        HIFK VEISI SIIS KULLAT 2008. 2008 JOKERIT.2009 LUKKO 2010 JOKERIT


    • EN OO HIMOFANI

      MINUSTA TAPPARA ON PARAS.SE ON TOINEN SUOSIKKIJOUKKUEENI JA ERÄS SUOMEN PARHAITA SEURAJOUKKUEITA HIFKIN JA TURUN PALLOSEURAN JÄLKEEN.TAPPARAN PARAS PELAAJA ON MIKA LEHTO SITÄ EI VOI KUKAAN KIISTÄÄ.MAALIVAHDEISTA

      • TUOSSA

        TUOSSA ON PARHAAT SEURAJOUKKUEET KAUTTA AIKOJEN SM - SARJASTA JA SM - LIIGASTA.


      • tappara on terästä

        sää oot ihan oikeessa!!!lehto on paras!!


    • todellakaan

      ..Muut tuu kaukaa perästä, koska tapparan jälkeen sarjataulukossa on vaan joku lukko, blues, ja sellaset, sillon, jos tappara olis eka, ja 5-6 pisteen ero seuraavaan joukkueeseen, ni sillon vois edes harkita ajattelevansa, et muut tulee kaukaa perästä, mut tässä tapauksessa, ei todellakaan:)

    • suvi

      TAPPARA ON TERÄSTÄ.ja ootko sattunu huomaamaan että näinhän se on joka vuosi.alku kaudesta pärjää huonosti, mutta sitten kun alkaa todelliset mittelöt niin kaikki tulee perästä ja kaukana!!!elikkä ei mitään hätää, kyllä se voitto vielä meille tulee tänäkin vuonna!!!

    • just

      ei varmaan oo tappara terästä mut jos sattuukin olemaan nii se on sellasta terästä että kun ILVES kaataa sen päälle ämpärillisen vettä se on sekunnissa ruosteessa.sitä paitsi kun katsot tilastoja niin ei kaikki muut tule tapparan perässä vaan kohta tappara lilluu muiden perässä!!!!!!!!!!! ILVES RULEZZZZZZZZ!!!!!!!!!

    • Neekereitäonkivahaukua

      Tappara on terästä Tappara on perästä kaikki muut TULEE kaukaa perästä. ja myös jokerit on perseesstä ne voisivat tunkea ne mailat perseeseen eikö niin ja Tappara on aina terästä ja TULEE aina olemaan sitten se voittaa kaikki kisat jos ei voita niin ostan ensin jokereiden pelipaidat ja poltan ne ja kusen niiden peli paitojen päälle ja laitan ne roskiin ja VITTU AMMUN NE IHAN PASKAKKSI ja siten myös kuvaan sen instaan ja laitan#jokeritonpaskajoukue. #haistakaapaskajokeritootepaskojalolom

      • Kahvara

        Lääkkeet ottamatta? Ja kahvara on perseestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe