Näin äsken erittäin omituisen unen,äitini kuolemasta.
Onko se enne jostakin?
Se uni oli todella todenmukainen,vaikka äitini ei ole kuollut.
Kaikki on ihan sekavaa....kellokin on vasta 6 aamulla!
erittäin omituinen pelko...
4
682
Vastaukset
- Ehkä äitisi on jo vanha
ja joskus mietit, että hän saattaa kuolla kohta. Ihmismieli on sellainen, että se unessa järjestelee ajatuksia, jotka valtaavat mieltä päivällä, tai alitajuntaa. Tämä ilmenee sitten toden tuntuisina unina. Joskus ne selkeyttävät ja helpottavat omaa oloa myös.
- Enne
Ei ole kyse enteestä, ja kuolemasta uneksiminen on aika yleistä. Jonkun henkilön kuolemasta uneksiminen voi tarkoittaa esim. itsenäistymistä tästä henkilöstä.
- ..............................
kiitos kun selvensit näkemäni unen reaktioitani.
Tuli ihan itku silmään kun heräsin siitä unesta....
No,onneksi se oli vain uni :)
- ei outo uni
Itse näen toistuvasti unta että mummuni kuolee. Hän on jo yli 90. Minulle tärkeä ihminen. Uni on niin todentuntuinen, että pitää mummulle soittaa että onko kunnossa. Aina hän vastaa yhtä pirteästi! Unet kertovat peloistamme, ajatuksistamme, kokemastamme, mutta eivät tulevasta! - tai toki me kaikki JOSKUS kuolemmekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760