oon laihtunu ihan hyvin.. :P
aluks se oli ihan sairasta, oksensin kaiken pois. ja sitte rupesin syömään vielä enemmän oksensin ne aina pois, päiväs ainaki 6-7kertaa... sitte söin vaan muutaman kerran mutta paljon ja aina oksensin niin että oli heikko olo. ei mun tarvi ku suu avata ja ruoat valuu ulos. ;P
pyörtyilin, mutta nyt teen niin että oksennan vain isot satsit ja laitan suuhun joskus jonku hedelmän enkä sitä oksenna. ihan hyvin on menny yli vuoden.:P
mutta sisäsesti jotenki outo olo.. :P
vituttaa.. ei vaan huvita. en tiä. paska olo.
ja taas on lihonu 2kiloo. alotan taas niin että en syö mitää! vitut sen väliä :P
mä en lopeta
18
1753
Vastaukset
- jo5vuottabulimiaa
Näin on mullakin. En aio lopettaa, koska en halua tulla ''nöyryytetyksi''.Jos joutuisin pakkohoitoon, olisi se viimeinen tikki. Taistelisin kaikin voimin vastaan ja ennemmin kuolisin, kuin häviäisin.
Lisäksi haluan olla aina alipainoinen ruipelo, luuta ja nahkaa, rangaistus itselleni.
Voimia sinulle, voimia kaikille. Nyt menen itsekin rypemään suossa.- bulimiia
Tietääkö sun vanhemmat sun bulimiasa tai joku muu?
:P Mun ei, onneks. - jo5vuottabulimiaa
bulimiia kirjoitti:
Tietääkö sun vanhemmat sun bulimiasa tai joku muu?
:P Mun ei, onneks.Kyllä tietävät ja ihan tosi monet muutkin, mutta en enää välitä katsos.
- BuliMiia
jo5vuottabulimiaa kirjoitti:
Kyllä tietävät ja ihan tosi monet muutkin, mutta en enää välitä katsos.
eikö sun vanhemmat mitää meinaa?
mun vanhemmat sekois. :Pja pakottais vaikka mihkä.
mua ärsyttää. :P en enää pysty oksentaan kunnolla. :P enkä aina voi jos oon kyläs enkä pysty pidättään ruokahalua. xPPP
ennen meniihan helposti, ei tarvinnu ku laittaa pää alaspäin ja vähä kyökätä nii meni ihan helposti. mut nyt pitää niin kauan et veri menee päähän tai työntää hammasharja kurkkuun.. sairasta
ja vaan lihoon ku sika-.- - jo5vuottabulimiaa
BuliMiia kirjoitti:
mua ärsyttää. :P en enää pysty oksentaan kunnolla. :P enkä aina voi jos oon kyläs enkä pysty pidättään ruokahalua. xPPP
ennen meniihan helposti, ei tarvinnu ku laittaa pää alaspäin ja vähä kyökätä nii meni ihan helposti. mut nyt pitää niin kauan et veri menee päähän tai työntää hammasharja kurkkuun.. sairasta
ja vaan lihoon ku sika-.-Tällainen pattitilanne. Osaan tosin salata oksentamiseni niin hyvin, että varmaan osaltaan siksi.
- helmirengas
BuliMiia kirjoitti:
ja vaan lihoon ku sika-.-Minäkin oksensin hammasharjalla kun sairastin bulimiaa. Oksensin yleensä yksin hammasharjan avulla, muuten vatsalihaksilla. Olen kampaaja ja kädet aikalailla esillä, niin käsien käyttöä vältin. Nykyään olen bulimiasta parantunut ja anoreksiakin melkeen jo voitettu. Oksentamista ei ole ollut ikävä ollenkaan, monet pyörtymiset vessanlattialle sai pelkäämään koko touhua liikaa. Eli jos vähääkään elämästä tykkäät suosittelen että lopetat ajoissa.
- BuliMiia
jo5vuottabulimiaa kirjoitti:
Tällainen pattitilanne. Osaan tosin salata oksentamiseni niin hyvin, että varmaan osaltaan siksi.
siis mitää. xPP
Mlla on viä epilepsia. ihanaa...!
ennen mulla oli kaikki hyvin ja ny sit jotain yli vuosi sitte huomattiin et mulla on epilepsia.
ja mua haukuttiin siinä viä läskiks niin sain tän syömishäiriön. ja nyt oon huomannu et se ei kovin hyvää mulle tee. pyörtyilen koko ajan, migreeniä ja pää joka päivä kipee.
mut mä en tätä lopeta. en halua enää olla niin läski, ja nykki oon noilla uusilla lääkkeillä vaan lihonu.. läski läski läski. mä en jaksaa.....!!!:(((
- aion laihtua
Sama juttu. En aio lopettaa vaikka välillä olen niin väsynyt tähän. Haluan laihtua juurikin sellaiseksi ruipeloksi. Ja toivon että laihdun syömällä ja oksentamalla. Olen ainakin saanut vahvistusta että se on mahdollista. Sairastan anoreksiaa mutta pahasti bulimiaan sairastumassa. Tämä on "kivempaa", inhoan paastoja ja jatkuvaa kituuttamista. haluan syödä ja saada syödyn pois. Keinolla millä hyvänsä. Kummallista kun mua ei ikinä huimaa tai mitään vastaavaa. ja liikun paljon. Ja oksennan kaiken pois, sillon kun syön. Tsemppiä teille molemmille ja kaikille muillekin!
- vaan että
toivottavasti oksennatte joku kerta sydämenne pois, voimiii ja tsemppiii hei tytöt. yy kaa oksulle vaa!!!
- buliMiia
vaan että kirjoitti:
toivottavasti oksennatte joku kerta sydämenne pois, voimiii ja tsemppiii hei tytöt. yy kaa oksulle vaa!!!
Oksenna sydän pois joo. kiitos.
mutta mä en pysty lopettaan. mun elämä on ollu helvettiä näitten läskien kans!!
oon saanu kuunnella sitä vittuilua yli 3vuotta.
ja nyt oon ollu tästilantees jo melkein 2vuotta.
siltiki jotku joskus haukkuu, ku en viä oo mikää kovin laiha.. :P
ennen en välittäny ku mua haukuttiin mutta sitte en enää todellakaan jaksanu sitä!!!! - v a rokaa
buliMiia kirjoitti:
Oksenna sydän pois joo. kiitos.
mutta mä en pysty lopettaan. mun elämä on ollu helvettiä näitten läskien kans!!
oon saanu kuunnella sitä vittuilua yli 3vuotta.
ja nyt oon ollu tästilantees jo melkein 2vuotta.
siltiki jotku joskus haukkuu, ku en viä oo mikää kovin laiha.. :P
ennen en välittäny ku mua haukuttiin mutta sitte en enää todellakaan jaksanu sitä!!!!vuosi sitten minulla oli anoreksia ja bulimiani alkoi. Aamulla söin ehkä 2 omenaa ja illalla toiset pari. Kaiken muun mitä söin/ahmin tai ylipäätään pistin suuhun, oksensin. Oksensin ja oksensi noin vuoden ajan. ONNEKSI kävin koko ajan psykologilla ja ''loppu'' vaiheessa kun pyörtyilin, olin valkoinen, aivan alipainossa ja todella väsynyt pääsin osastolle.
Siellä minulle tehtiin testejä. SYÖMÄTTÖMYYTENI JA JATKUVA OKSENTELU oli laskenut kalium arvoni täysin. Noin 2 kuukauden sisällä sydämmeni olisi todenäköisesti pysähtynyt. Sain 2 kk kalium kuurin ja tilanne korjaantui.
Osastolla opin syömään. Olen laiha, terve ja pirteä nykyään. Paitsi kun bulimiani alkaa kummitella... :S
Syökää saatana jotain ettette vahingossa tapa itseänne. Menkää edes mittaamaan suola-arvonne.
- koulukiusattu93902
mul oli vähä aikaa sit ihan sama juttu ! nyt mul on ollu pariviikkoo taukoo, tänää meinas kyl tulla oksu ku söin vähä liikaa, mut sit aloin kuntoilee ku ei tullu mahollisuutta oksentamiseen.
mun bulimia alko seiska luokan jälkeen. mulla ei ollu mun luokalla ketään kaveria, kaikki tytöt vältteli ja haukku mua. en vieläkään tiedä miks. mut kuitenkin, kukaan meidän luokalla ei halunnut olla mun kans missään tekemisissä muuten kun jos heidän kaverit ei jostain syystä ollu koulussa. pari tyttöö oli mulle tosi mukavia aina kun ne oli mun kanssa kahdestaan, mutta sitten kun siihen tuli niiden kavereita he lähtivät pois mun luota ja mä seisoin siinä käytävällä yksin, taas.. ainoo asia, mistä ne tytöt mulle puhu seiskalla oli mun laihuus. kaikki aina ihmetteli, että miten mä oon niin laiha. seiskan ja kasin välisellä kesällä mä kuitenkin lihoin pari kiloa. kasiluokalla kukaan ei puhunu mulle juuri ollenkaan. sit alko oksenteleminen oikein urakalla. olin mä sitä aikasemminkin oksennellut jo, mutta en niin usein ja paljon. kasilla sain pari kaveria rinnakkais luokalta, ja olin niiden kanssa aina kun oli mahdollista, koska yksin seisominen käytävällä oli tosi noloa! mä en kyllä laihtunut juuri ollenkaan oksentamisen avulla, mutta kuitenkin jäin siihen jotenkin koukkuun koska sitä jatkuu vieläkin ja olen nyt lukion ekalla.
tsemii teille kaikille joilla on ollu vähääkään samanlaisia kokemuksia, mä tiedän millanen tää helvetti on, varsinkin jos ei ole kavereita!! Toivotaan, että ne jotka hyljeksii ja kiusaa muita tulee kärsimään siitä vielä joskus.. : )- herm§
voimii sulle koulukiusattu93920, ja kaikille muille myös ! mul on tosi paljon samoi kokemuksii edellisen viestin kirjottajan kans, mul alko bulimia aika samalla tavalla nimittäin...
- heydy
En lopeta, vaikka porukat kuinka epäilis! Mä en anna niille sitä tyydytystä kun ne saa todeta "mitäs me sanottiin". En lopeta en lopeta en lopeta en lopeta.
- eikannatavittuilla?
Eiks sun porukat just sillon saa sanoo "mitäs me sanottiin" kun sä olet pelkkä luukasa, hampaat tippuu ja rystyset on ihan verillä ja sit olet jossain osastolla pari kuukautta hoidossa? :o
- JOO JOO JOO
eikannatavittuilla? kirjoitti:
Eiks sun porukat just sillon saa sanoo "mitäs me sanottiin" kun sä olet pelkkä luukasa, hampaat tippuu ja rystyset on ihan verillä ja sit olet jossain osastolla pari kuukautta hoidossa? :o
no älä lopeta. et sä sillä mitään voita, et ees vanhempias vastaan
mahdat aikuisena katua kun piti murrosiässä vähän kiukutella ja sitten maksatki siitä hintaa lopunelämäs.
älä lopeta, älä. onnea.
onnea elämällenne! - heydy
JOO JOO JOO kirjoitti:
no älä lopeta. et sä sillä mitään voita, et ees vanhempias vastaan
mahdat aikuisena katua kun piti murrosiässä vähän kiukutella ja sitten maksatki siitä hintaa lopunelämäs.
älä lopeta, älä. onnea.
onnea elämällenne!kiitos
- heydylle
heydy taitaa olla vaan tollanen pikkupissis, joka hakee huomiota. Ehkä se menee ohi sen jälkeen kun järki kasvaa päähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026