Vakaa ja turvallinen keskusta

Ojuke

Tämän aamun televisiota katsellessa näkyi kokoomuksen Ravin otteissa sellaista ihmisten aliarviointia, joka on kokoomukselle tyypillistä.
Keskustan Manninen oli hyvin vakaan ja järkevän tuntuinen.
Filatov olisi voinut olla voimakkaammin köyhän asialla.

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muillekkin

sen aliarvioimisen, katsoin ohjelman itsekin ja olen kanssasi aivan erimieltä. Manninen oli ainoa joka haukkui puoluetovereitaan voisin luokitella koulukiusaajaksi. Ei tuolla tavalla kannatusta saada nousuun jos puuttuu alkeellisetkin käytöstavat.

• Ojuke

Ravi yritti sovitella sanansa niin kuin vähän tyhmemmälle puhuttaessa tehdään.
        Se ilmeni mm. merkityksettömien sanojen pakkotoistossa ja olemuksessa.
        Se lienee tyypillistä kokoomusta ja opettajaa; ollaan aina tietävinään enemmän kuin muut.
        Siis: Ravin merkityssisällötön tautologia aliarvioi ihmisiä suuresti. Eväitä muiden aliarviointiin ei kuitenkaan näyttäisi olevan.
        Olen työskennellyt kymmeniä vuosia erilaisten ihmisten parissa, joten vaistollanikin on merkittävä osuus aloituksessa.

• katsoa
        Ojuke kirjoitti:

Ravi yritti sovitella sanansa niin kuin vähän tyhmemmälle puhuttaessa tehdään.
        Se ilmeni mm. merkityksettömien sanojen pakkotoistossa ja olemuksessa.
        Se lienee tyypillistä kokoomusta ja opettajaa; ollaan aina tietävinään enemmän kuin muut.
        Siis: Ravin merkityssisällötön tautologia aliarvioi ihmisiä suuresti. Eväitä muiden aliarviointiin ei kuitenkaan näyttäisi olevan.
        Olen työskennellyt kymmeniä vuosia erilaisten ihmisten parissa, joten vaistollanikin on merkittävä osuus aloituksessa.

aivan eri ohjelman kun olen kanssasi täysin eri mieltä. Mutta minä en olekaan mikään puolueuskollinen, joten katson ohjelmia aika avoimin silmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen