Tämän aamun televisiota katsellessa näkyi kokoomuksen Ravin otteissa sellaista ihmisten aliarviointia, joka on kokoomukselle tyypillistä.
Keskustan Manninen oli hyvin vakaan ja järkevän tuntuinen.
Filatov olisi voinut olla voimakkaammin köyhän asialla.
Vakaa ja turvallinen keskusta
3
104
Vastaukset
- muillekkin
sen aliarvioimisen, katsoin ohjelman itsekin ja olen kanssasi aivan erimieltä. Manninen oli ainoa joka haukkui puoluetovereitaan voisin luokitella koulukiusaajaksi. Ei tuolla tavalla kannatusta saada nousuun jos puuttuu alkeellisetkin käytöstavat.
- Ojuke
Ravi yritti sovitella sanansa niin kuin vähän tyhmemmälle puhuttaessa tehdään.
Se ilmeni mm. merkityksettömien sanojen pakkotoistossa ja olemuksessa.
Se lienee tyypillistä kokoomusta ja opettajaa; ollaan aina tietävinään enemmän kuin muut.
Siis: Ravin merkityssisällötön tautologia aliarvioi ihmisiä suuresti. Eväitä muiden aliarviointiin ei kuitenkaan näyttäisi olevan.
Olen työskennellyt kymmeniä vuosia erilaisten ihmisten parissa, joten vaistollanikin on merkittävä osuus aloituksessa. - katsoa
Ojuke kirjoitti:
Ravi yritti sovitella sanansa niin kuin vähän tyhmemmälle puhuttaessa tehdään.
Se ilmeni mm. merkityksettömien sanojen pakkotoistossa ja olemuksessa.
Se lienee tyypillistä kokoomusta ja opettajaa; ollaan aina tietävinään enemmän kuin muut.
Siis: Ravin merkityssisällötön tautologia aliarvioi ihmisiä suuresti. Eväitä muiden aliarviointiin ei kuitenkaan näyttäisi olevan.
Olen työskennellyt kymmeniä vuosia erilaisten ihmisten parissa, joten vaistollanikin on merkittävä osuus aloituksessa.aivan eri ohjelman kun olen kanssasi täysin eri mieltä. Mutta minä en olekaan mikään puolueuskollinen, joten katson ohjelmia aika avoimin silmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954