HALOOOOOO!!!!
Tuilla eläjä tienaa paremmin kuin pienipalkkainen työtä tekevä!
Toimikaa, mikä estää vielä korjaamasta asiaa?
Ei todellakaan enää pitäisi olla näin. Kyllä työnteko piti saada kannattavammaksi kuin työttömänä oleskelu.
Tukielätti ansaitsee paremmin
3
112
Vastaukset
- tienaamaan...
paremmin kuin tuilla.
Se on nyt ensin selvitettävä. Palkkataso, jossa ollaan "tasoissa" tukien kanssa.
Sen jälkeen, kun meillä on tämä oikeiston masinoima "työvoimapula", niin lista niistä avoimista työpaikoista, joissa tienaa enemmän kuin tuilla. Ja asia on sillä selvä.
Mutta tosiaan. Ensin tietoa estraadille, ennen kuin paskaa jauhetaan.- ;-)
saa sossusta maksumääräyksen lääkkeisiin, pienpalkkainen maksaa itse. tukielätillä aikaa hakea ruoka jonosta ja diakonissalta seurakunnasta,pienpalkkainen töissä siihen aikaan. tosin tukielätit reilua porukkaa, itse olin pienpalkkaisessa duunissa ja rahat loppu aina ennen tilipäivää, antoivat mulle leipäjonosta hakemaansa ruokaa kun saivat usein yli oman tarpeen. että näin suomessa...menkää töihin ja kuluttakaa...
- usko kaikkia "Eemeleit...
joilla on yhdeksännenkymmenennenkäden tietoa asiasta. Tuollaista teksitiä sitten syntyy tietämättömyyttään, ja ennen kaikkea tyhmyyttään kun kehtaa hillua virhetietojen kansaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93782SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2113699Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251788- 341555
- 321481
- 921423
- 151343